Nu heeft de kraamzorg het gehad over rooming in. Ik wilde daar eigenlijk niet aan doen en gelijk in hun eigen bedje, mede ook omdat ik maar 1 zo’n wiegje/ledikantje heb. Dus je raden het al, nu twijfel ik. Ben beetje aan het rondkijken voor zo’n wiegje maar daar vragen ze zo nog 50-70 euro voor en voor een paar weken vind ik dat best duur om aan te schaffen. Ook nog een mogelijkheid om er 1 in de kinderwagen bak te leggen. De bugaboo past denk ik niet op de kamer (moeten nog even passen) maar we hebben de mutsy nog en die zou ik ook op de kamer kunnen zetten. Was geen probleem zei die vrouw van de kraamzorg.
@qwsr Dat meen je! Lekker zorgvuldig van het ziekenhuis. Wat zal je geschrokken zijn. Kan je het plaatsen? @ShallY Ik vond het echt super de baby naast mijn bed, helemaal met de voedingen en het troosten. Heb nu een tweelingwieg gekocht, die zijn inderdaad prijzig maar een los wiegje kan je ook weer makkelijk voor hetzelfde geld verkopen.
Wij zetten twee wiegjes neer. Ik vond het heerlijk zo’n wiegje naast het bed Wij hebben deze en kopen er nog een van bij: https://www.google.nl/search?q=kidsriver+noa&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nl-nl&client=safari Maar dat is helemaal eigen keus. Bij ons begonnen ze daar toen ook over en ik heb op het laatste moment een wieg gekocht
Die wiegjes hebben wij ook. We hadden er al 1 voor onze dochter en hebben er eentje bijgekocht. Ik vond het heerlijk om mijn dochter dicht bij mij te hebben en vooral ook heel praktisch met de borstvoeding. VeiligheidNL raadt rooming in ook aan vanwege preventie wiegendood. We hebben onze dochter een half jaar bij ons op de kamer gehad. Daarna ging ze zonder problemen naar haar eigen kamer.
Die wiegjes zie ik ook veel tweedehands. En voor min of meer diezelfde prijs kun je ook wel verwachten dat je ze weer kan verkopen.
Als jij daar niet aan wilt doen dan lekker op jou manier doen. Hier ook gewoon gelijk in bedje, op eigen kamer.
@Linnies2013 Jaa ik schrok daar zeker van want ik zei nog nou goed dat ik bel zegt ze ja maar wij hadden jou anders gebelt. Heel gek allemaal maar goed het is wat het is.
Oh wat mooi @Riverdale87 @qwsr dat is ook wat.. even schakelen. Gewoon anderhalve week verschil! Mijn zoontje heeft 8 maanden in de co sleeper gelegen ivm borstvoeding. Voor de tweeling hebben we een tweedehands box gekocht, daar gaat 1 zijkant van uit en komen twee matrasjes in. Alleen bij de intake heeft ze gezet dat ze op hun eigen kamer liggen in eigen ledikanten ivm wiegendood. Dahaag, de matrasjes zijn apart op te maken en als ze erg beweeglijk zijn komt er een mdf plaatje tussen.
Spannend @qwsr snap dat dat ff schrikken is! Dat is al bijna @ShallY leuk dat je oude kraamverzorgster weer komt! Hopelijk krijg je ook snel een datum