Meiden even berichtje van mij. Ik ben maandagavond bevallen na inleiding van dochter I. En 41 minuten later kwam zoon S. Beide natuurlijk. I woog 2915g en S 3000 gram. Zijn al thuis sinds gisteren.
Jaaah daar zijn ze dan. Van harte gefeliciteerd! En wat een mooie gewichten! Alles goed gegaan? Mag ik je een privé berichtje doen? Ben zo benieuwd naar de namen ! Geniet er lekker van meid!
@Neeltje1985 Van harte gefeliciteerd met je zoon en dochter!! Wat een prachtige gewichten, bijna gelijk aan mijn eenlingen hihi! Ik neem aan dat iedereen gezond is? Ben ook benieuwd naar namen! Knuffel!
Owwww ik wil ook zo graag, nu kan ik helemaal moeilijk wachten. Haha!! 41 minuten na elkaar, klinkt zo lang maar is wel normaal?
Gefeliciteerd @Neeltje1985 ! Prachtige gewichten 41 minuten er tussen is best lang, alles wel goed gegaan? Neem je tijd hoor met antwoorden, je hebt wel wat anders te doen nu ❤️
Aahhhh, van harte @Neeltje1985 Wat een mooie gewichten! Ben benieuwd naar je verhaal, maar neem je tijd en geniet!
Lijstje tweeling/meerling 2018/2019 22 juli Neeltje1985 - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 10 augustus Qwsr - 25 jr - 2e + 3e kindje (een/twee-eiig?) JONGEN - JONGEN 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 1 oktober Saartje - 34 jr - 3e + 4e kindje (onduidelijk een/twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linnies2013 - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 16 december MamaTuttebel - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 21 december Layali01 - 24 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 1 januari Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 15 januari Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 5 juli Riverdale87 - controle gyn 9 juli Linnies2013 - 20-weken echo Saartje - 9.00 internist, controle & echo 17 juli Wafelijzer - echo en gyn 18 juli Pancakes - 16 weken controle en echo en geslachtsbepaling 20 juli MamaTuttebel - 20 weken echo 26 juli ShallY - echo en controle 28 juli Wafelijzer - geslachtsbepaling 2 augustus Riverdale87 - SEO 14 augustus Wafelijzer - 20 weken echo en bmm opmeten Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk Neeltje1985 Meisje - Jongen met 37 weken - natuurlijk
Zondagavond ingeleid. Maandagochtend 6.30h 3 cm. Toen 7.30h vliezen gebroken. Na 1 uur start weeenopwekkers. Na 2 uur 5 cm. Toen zeer heftige weeën. Na 1 uur nog 5 cm. Toen ruggenprik. Toen na 2 uur nog 5 cm. Daarna na 1 uur 8 cm en kort erna 9 cm. Meisje nog niet volledig ingedaald maar na rechter zij ligging wel. 3x geperst toen was ze er. Jongen in hoofdligging maar daalde niet in. Wachten op nieuwe weeën. Handje voor hoofdje is eerst manueel maar achter verschoven. Toen vanalles geprobeerd om in te dalen maar rechter zij deed weer de truc. Hartslag wad toen iets vertraagd maar na 3x persen was ook hij er super snel. Voor mn gevoel ging het heel snel achter elkaar hoor.
Wat snel gegaan zeg, top! Wel wat gekke liggingsprobleempjes maar gelukkig mooi opgelost. Fijn dat je vaginaal kon bevallen. Geniet van je ukkies!
Vandaag weer doppler echo gehad. Alles was weer goed. Baby 2, het jochie, lag nu weer in stuit. Die heeft dus nog steeds genoeg ruimte om te draaien. Het meisje ligt al tijden in hoofdligging dus dat is mooi. Volgende week weer doppler en groei. Ik ben benieuwd. Als alles dan goed is dan mag mijn dossier weer terug naar het spaarne ziekenhuis.
Mooie namen hebben de kindjes van Neeltje gekregen!! @woohoo fijn dat de echo weer goed was!! Lekker eigenwijs die nummer 2 kindjes. De mijne heeft ook nog geen 1x goed gelegen. Had jij nou ook al een datum voor inleiding? Ik heb het weer taai vandaag. Als het een keer gaat regenen ga ik in mn nakie buiten staan denk ik En veel hoofdpijn, duizelig en last van mijn buik. En weer in de stress omdat ik het meisje weer een tijdje niet voel.