Sorry meiden ik ga dit forum nu even verlaten. Vandaag afspraak gehad in Leiden, en helaas hebben mijn twee kleintjes het niet gered te veel verdriet om hier te blijven lezen.. Iedereen succes met de zwangerschap!
Nee @ShallY het enige dat ik had was een piepklein beetje bloedverlies. Weeen begonnen pas een tijdje later. @Dhana wat erg. Heel veel sterkte om dit te verwerken..
@Dhana wat verdrietig! Veel sterkte! @MamaSaartje je had wel harde buiken en vocht verlies, dus ik denk dat het ergens wel al rommelde? Hopelijk gaat het goed met jullie!
Oh nee zeg meis wat erg! Dikke knuffel en erg veel sterkte. En we snappen dat het te pijnlijk is om mee te lezen.
mijn schoonzusje is zondag 40 weken zwanger en ze weten het geslacht niet. Nu vind ik het toch wel spannend worden of ze niet ‘onze’ meisjesnaam hebben als het een meisje blijkt. Zou ik toch wel zuur vinden.
Zijn jullie uit de namen en ging dat makkelijk ? Ik verbaas me dat dat bij ons makkelijk ging Haha net als het kaartje daar waren we ook zo snel over eens. Kaarten zijn helemaal klaar en heb vandaag maar vast de enveloppen besteld zodat ik die vast kan schrijven.
Ja waren vrij snel uit de namen, proefkaartje binnen gehad vandaag. En daar waren we vrij vlot ook over eens!
@syl33 Namen willen bij ons niet zo vlotten. We hadden 1 unisex naam, dat zou het worden. Maar nu hebben we dus twee namen nodig. We hadden een Engelse naam, dus wilden daar een Engelse naam bij, gelijkwaardig qua sterkte. Vorige week toch ook naar Nederlandse namen gekeken omdat onze oudste dochter ook een Nederlandse naam heeft. We vinden Sophie en Tess heel leuk, maar die staan op nummer 2 en 3 in de top 10, en dat willen we eigenlijk niet. Dus we zijn weer terug bij af..... Gelukkig hebben we nog even de tijd. Kaartje waren we wel heel snel uit, gezien, ingevuld en helemaal blij mee.