Erg leuk idee maar ik ben echt een digi kneus dus dat moet je mij niet laten maken Respect hoor, beide kindjes borstvoeding! Ik wil het ook graag maar ik vond het met 1 kindje al vreselijk lastig.
Ik heb of in ieder geval iemand heeft me geholpen met een geheime pagina aan te maken. Als je erin wil moet je me even een pb doen want dan moeten we eerst vrienden worden of fb zodat ik je kan toevoegen.
Ik kom nog reageren hoor maar misschien anders een Whatsapp groepje? Dat heb ik met de oktober dames ook en is echt super fijn.
Ik ben zelf juist niet zo van whattsapp. Ben uit dat andere groepje ook gegaan, kreeg zoveel berichtjes telkens en mn telefoon moest opladen. Maar als jullie dat willen moeten je dat doen hoor, het was een idee!
Kijk gewoon, als je op fb erbij wil komen doe je me een privé berichtje zodat ik je kan toevoegen als fb vriend.
@MamaSaartje een hele dikke dikke dikke knuffel voor jou meid! Toen ik je bericht las over dat je bevallen was, stond ik letterlijk met tranen in mijn ogen. Ik wens jullie echt heel veel sterkte en wat de andere meiden ook zeggen, misschien kun je hulp zoeken bij het verwerken hiervan het is namelijk niet niks. Hopelijk worden Musa en Harun snel groter en sterker en kunnen jullie ze lekker meenemen naar huis! Ik vind de namen prachtig trouwens
@Neeltje1985 knap hoor dat het zo goed gaat met borstvoeding geven! Ik hoor ook altijd verschillende geluiden bij de een lukt het wel en de ander niet. Ik zou ook heel graag borstvoeding willen geven maar ik wil het niet forceren. Als het niet gaat dan gaat het niet ik wil wel van de kleintjes genieten
Lijstje tweeling/meerling 2018/2019 22 juli Neeltje1985 - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 10 augustus Qwsr - 25 jr - 2e + 3e kindje (een/twee-eiig?) JONGEN - JONGEN 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 1 oktober Saartje - 34 jr - 3e + 4e kindje (onduidelijk een/twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linnies2013 - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 16 december TwinMama4 - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 21 december Layali01 - 25 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) SURPRISE 1 januari Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 15 januari Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 13 juli Zonnestraal -echo en gyn 17 juli Wafelijzer - echo en gyn 18 juli Pancakes - 16 weken controle en echo en geslachtsbepaling 20 juli TwinMama4 - 20 weken echo 26 juli ShallY - echo en controle 28 juli Wafelijzer - geslachtsbepaling 30 juli Layali01 - 20 weken echo en controle gynaecoloog 2 augustus Riverdale87 - SEO 14 augustus Wafelijzer - 20 weken echo en bmm opmeten 17 augustus Zonnestraal - 20 weken echo Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk Neeltje1985 MEISJE - Jongen met 37 weken - natuurlijk MamaSaartje Jongen- Jongen met 28 weken - natuurlijk
@Layali01 en @woohoo ik heb bij mn zok tje met veel plezier en zonder problemen borstvoeding gegeven. Ik vond het zo'n bijzondere periode en echt een soort laatste afscheid van de zwangerschap. Zo hou je ze echt nog wat langer bij je Nu is het zo met borstvoeding dat de 1e week echt investeren is. Kindje corrigeren als het niet goed drinkt, soms wel 10 keer (dus bij tweeling 20x) aanleggen in de eerste dagen, nakolven en wat onzekerheid over de productie in begin. Maar na 1 week zul je zien dat het zoveel makkelijker gaat. Ik geef ze nu elk 1 borst, schone luier en dan als ze willen nog even dezelfde borst. En ben rond de 50 min nu kwijt dat vind ik dan te doen. Alleen de dagen alleen met mijn zoontje Zullen zwaar zijn.
Lijstje tweeling/meerling 2018/2019 10 augustus Qwsr - 25 jr - 2e + 3e kindje (een/twee-eiig?) JONGEN - JONGEN 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linnies2013 - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 16 december TwinMama4 - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 21 december Layali01 - 25 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) SURPRISE 1 januari Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 15 januari Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 13 juli Zonnestraal -echo en gyn 17 juli Wafelijzer - echo en gyn 18 juli Pancakes - 16 weken controle en echo en geslachtsbepaling 20 juli TwinMama4 - 20 weken echo 26 juli ShallY - echo en controle 28 juli Wafelijzer - geslachtsbepaling 30 juli Layali01 - 20 weken echo en controle gynaecoloog 2 augustus Riverdale87 - SEO 14 augustus Wafelijzer - 20 weken echo en bmm opmeten 17 augustus Zonnestraal - 20 weken echo Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede gepland Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk Neeltje1985 MEISJE - JONGEN met 37 weken - natuurlijk na geplande inleiding MamaSaartje JONGEN - JONGEN met 28 weken - natuurlijk
Ik heb degene die een pb gedaan hebben toegevoegd op Facebook, alleen Meysje lukt niet dus die probeer ik straks nog een keer.
50 min voeden klinkt als muziek in m’n oren! In t begin is het langer dat begrijp ik en helemaal als ze nog niet tegelijk gevoed kunnen worden. @woohoo mij is verteld dat t prettig is om je kindje 1 voor 1 aan te leggen om ze te leren kennen drinktechniek etc.. als je ze kent dan over op tegelijk voeden
Ja dit klopt echt helemaal. Ik had ze op dag 2 al samen aan de borst maar kreeg toen kloofjes omdat ik ze niet beide kon corrigeren. Toen paar daagjes apart geoefend en nu lukt het goed. Als ze niet voor toetje komen ben ik zelfs in 30 a 40 min klaar