Ja gelukkig nu pas. Dacht het helemaal niet te krijgen (had ik helemaal niet erg gevonden) maar toch wel..
Hahahah! Ooh erg he... hier denk ik ook wel eens, is dit het wel.. ga dan opzoek en dan denk ik! Ja toch wel! Oh pff wat een hitte vandaag bah bah bah!
Uit een ander groepje waar ik meeschrijf ook weer een tweelingmama bevallen met netjes 37 weken! IK WIL OOK!!!!
Hoi dames, ik word morge als 1e geholpen rond half 8 ik hou jullie op de hoogte. Spannend !!! @MamaSaartje hoe gaat het met je en met Musa & Harun??
Ik heb het idee dat baby 1 (jongetje) gedraaid is en niet meer met zn koppie naar beneden ligt. Maar dat kan toch bijna niet meer?
Volgens mij niet meer. Ik heb morgen weer echo . Het jongetje lag ook hoofd naar beneden , zal es vragen . Als t goed is krijg ik morgen een datum voor inleiden rond de 38 weken
Vannacht van 2.30 tot 5.00 u wakker gelegen. Mede door de warmte, ik de slaap niet kon vatten en omdat ik sinds gisteravond weer geen enkele beweging voel van het meisje. Dus maar weer even aankijken vandaag.