Ja wat had je erbij dan? Ik gewoon volledige kinderwagen incl. Wiegjes en de zittingen. En dan ook nog ze duurdere variant kwa stof. (Excl. maxi cosi uiteraard..)
Ik denk dat dat komt omdat Prenatal nu alleen de Donkey2 verkoopt, nieuwer model, en het vorige model als showmodel wordt verkocht. Het verschil zit 'm in ieder geval in de stofjes die je kan kiezen. Wij konden ook alleen de nieuwe versie kiezen en kwamen met voetenzakken, adapters, parasolletjes, maxi cosi's op 2500,- uit. Ze geven dan boven de 2000 euro wel 20% kortingskaart.
Apart haha want ik heb de nieuwste model En als ik alles apart reken kom uit op 1940,- euro Dus volledige kinderwagen met maxi cosi.. uiteraard geen accessoires erbij zoals voetenzak want die gebruik je eerste jaar toch niet! Kan je na gaan wat een verschil. Die. 300€ cadeaubon vrij te besteden kregen we omdat je van kinderwagen geen twee kan kopen en dan tweelingkorting kan krijgen vandaar dus zo
Wij ook donkey tweedehands gekocht met roze en blauwe kappen en zakken . @ShallY en @woohoo wat naar telkens dat jullie ze niet goed voelen . Zeer stressvol en kost je idd een dagtaak aan ziekenhuis bezoeken. Hopelijk gaan aankomende beter en snel voorbij
Ow sorry nog niet gemeld hier 2e ctg was super goed! Heb nu ook geen vervolgafspraak maar als het morgen nog steeds zo is moet ik weer bellen.
Heel apart @TwinMama4 .. maar ik moet zeggen dat ik de voetenzak wel vrij snel gebruikt hebt. Maand of 4 zoiets, dat was bij mijn zoontje ook midden in de winter. Ik zal het wel horen het weekend. Fijn @ShallY
Wat is nou wijsheid.. heb ze vannacht een keer flink gevoeld, toen leek ze wel weer te gaan verliggen maar sindsdien niet meer. Ff aankijken en anders alsnog bellen?
Fijn dat je ze goed gevoeld hebt. Het gaat er om dat je ze niet minder voelt dan anders. Ik zou het nog wel even de kans geven. De babys in je buik slapen ook gewoon af en toe.
Zou het de ochtend nog even afwachten, kijken of je baby’s straks actief worden. Je bent zelf inmmers ook net wakker
Volg je gevoel @ShallY . Lastig beoordelen omdat ik het niet zelf voel natuurlijk. Had dit met zoontje veel en vond het heeeel vervelend
Hoi dames, hoe gaat het met iedereen? Herstel verloopt goed en met de babys gaat het goed buiten dat ze heel erg zijn afgevallen. Ik heb bedloyen om verder op de fles te gaan andsrs zou ik elke x na de borst moeten kolven plus bijvoeding en ik zie dit niet zitten met me dochtertje van anderhalf naast me dt ik alleen maar met me borsten bezig ben en heel hormoniaal word van borstvoeding dus heel emotioneel etc en ga ik me schuldig voelen dat ik haar te kort doe en noem maat op. Ik mag vandaav lekker naar huis ben benieuwd!
Ohja dames maat 50 verschilt zo erg per winkel de setjes van c&a en h&m vallen goed bij hun masr rompers van zeeman zijn nog exht veel te groot hier passrn ze nog lang niet in en alle mutsjes zijn te groot haha @ShallY hoe gaat het met je en de kindjes? Nog eventjes en ben jij aan de beurt spannend !!!
Fijn dat het goed gaat en goede beslissing genomen als je daar helemaal achterstaat! Lijkt me ook erg pittig hoor bv geven en dan nog een kleine hebben rondlopen.
De kindjes doen het goed gelukkig! Lig nu even op de bank nadat ik de hele ochtend op pad ben geweest en ik voel ze wel weee. En steekt weer iets uit mn buik dus zal wel goed gaan! Lief dat je ernaar vraagt!
Oih helemaal begrijpelijk. Niet schuldig voelen! Flesvoeding is toch ook prima! Hoeveel waren ze afgevallen? De jongen was bij mij suffer 1 dag en ben toen met bijvoeding gestart. Echter waren ze hier op dag 3 8% afgevallen. Niet te veel maar wel op de grens. Hier overigens maar 2 dagen moeten kolven en bijvoeden. Kolven ongeveer 5 van de 8 voedingen gedaan dus niet dr nachtvoedingen en met de ziekenhuis Medela kolf dan ben je na 5 min klaar.