Hier hebben mijn ouders, waar de kinderen waren, gezegd dat de baby’s geboren werden. Ze zijn toen een cadeautje gaan kopen voor de baby’s en hebben een tekening gemaakt. Ik moet zeggen dat ze hier ook wel aardig besef hadden over dat er twee zusjes kwamen. Hoe oud is je dochter?
Hier ook gehad, inclusief wegzuchten. Eerst als ik actief bezig was, later ook als ik niks deed. Waren bij mij trouwens wel de laatste dagen voor de bevalling begon.
Jaaa de meisjes zijn helemaal gezond en goed gekeurd met de 20 weken echo!! Nu 18,5 weken dat betekent ook op de helft!!
Aaaah @TwinMama4 Zo leuk! Gefeliciteerd meid! Ik moet nog 20 nachtjes wachten op mijn 20 weken-echo...
@Pancakes jij ook gefeliciteerd met je twee meiden! Hartstikke leuk zeg haha ik ben jaloers op jullie, als het goed is weten wij over 10 dagen wat we krijgen
Dat is wel een goede, cadeautjes kopen voor de baby’s en hem laten geven. Maar ga ik dat met zelf doen met C.as of zal ik dat vragen aan degene bij wie hij is op dat moment?
Ah, zo leuk! Zooo spannend, ik vind het wel echt heel leuk nu ik het weet. Je kijkt toch weer heel anders naar je zwangerschap dan. Heb je een voorgevoel?
Jaa dat kan ik mij voorstellen! Echt geweldig had je zelf ook een voorgevoel dat het 2 meisjes zouden worden? Ik had op het begin het gevoel dat het 2 meisjes waren en de afgelopen weken heb ik het gevoel dat het een jongen en een meisje is misschien horen we over 10 dagen dat het 2 jongetjes zijn . Maar op de echo’s zie je ook een verschil in hoofdvorm bij de baby’s (klinkt beetje gek) maar de ene baby heeft een rondere hoofd dan de andere baby, eentje is ook veel drukker en daarom denk ik meisje en jongen
Maar het valt me op, zowel @Pancakes als @TwinMama4 en @Riverdale87 hebben 2 meisjes haha (van de meiden die nog wat vroeger in de zwangerschap zijn) misschien sluiten @Zonnestraal en ik ook wel aan
Jaa en misschien omdat hij ook natuurlijk nu zijn aandacht moet gaan verdelen met zijn broertje en zusje, krijgt hij bij het geven van zijn cadeautje te horen dat zijn broertje en zusje ook een cadeautje voor hem hebben, zo voelt hij zich ook speciaal. Ik zou het zelf uitzoeken met je zoontje tenzij het niet gaat lukken
@TwinMama4 Super fijn!! En lekker op de helft inderdaad @Pancakes wat leuk, twee meisjes! @ShallY hoe is t nu?