Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Kijk eens op Bonprix @woohoo. Daar hebben ze ook dingen voor grotere maten. Jij hebt dan wel geen grotere maat maar misschien vind je daar door de grotere boezem toch iets wat past. Ook is het daar vaak best wel goedkoop dus dan kun je het risico makkelijk nemen.

woohoo vindt dit leuk.
  2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Meten ze het bij jou nog wel op @Meysje ?

4. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Bij mij hebben ze van de week nog mijn cervix gemeten. Terwijl ze bij de vu zeiden dat dat na zo'n 32 weken echt nergens meer op slaat. Ach, als ze blij worden van die meting dan mogen ze dat van mij doen.

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Misschien dat ze donderdag tijdens controle kijken, geen idee.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Wat zouden jullie doen..

Ik heb dus komende donderdag controle en eigenlijk ook echo maar die gaat niet door.
    Omdat ik die echo zou hebben, had ik aan mn ouders gevraagd of ons zoontje mag komen logeren omdat die niet mee mag naar een echo.
    Nu gaat hij alsnog logeren bij mn ouders ondanks ik geen echo heb (en hij zou wel mee mogen naar controle). Maar nu willen ze hem dinsdag al op komen halen (vanwege de warmte al in de ochtend en andere ochtenden werkt mn moeder) en dan brengen ze hem vrijdag pas terug.

Dit is de eerste keer dat hij zolang weg is. Ik weet dat hij het naar zn zin zal hebben en aan de andere kant, voor mij misschien ook wel lekker, even een paar dagen zonder kind en even lekker bijslapen enz. Maar ga hem ook missen en voel me schuldig naar hem toe.

Zit er nu aan te denken om hem anders woensdagochtend zelf weg te brengen (uurtje rijden). Scheelt toch weer een dag.
    Ik weet echt niet wat wijsheid is.

7. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Als hij het helemaal leuk gaat vinden dan hoef je je toch niet schuldig te voelen?

Maar ik snap wel dat je hem gaat missen.

Waar gaat hij naartoe als je gaat bevallen? Misschien is dit juist wel goed als oefening. Zodat het niet gek is als hij opeens naar opa en oma 'moet' als je gaat bevallen.

Ik zou persoonlijk het logeermoment zo kort mogelijk maken, maar dat is omdat ik mijn dochter anders zo zou missen. Ik weet dat ze het fantastisch zou vinden bij opa en oma. Dus eigenlijk een beetje egoistisch van mij .

Wel gek dat je kind niet mee mag naar een echo. Soms kan het toch gewoon niet anders? Ik neem ook weleens mijn dochter mee. Kan haar niet altijd ergens parkeren.

8. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Als jij je daar niet goed bij voelt voor zolang, dan niet doen. Echter denk ik dat jij dat zeker wel kan gebruiken. En als je kindje het leuk vind daar zal “ik” het wel hebben gedaan..

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nou hij hoeft nu inprincipe helemaal niet meer te gaan logeren omdat de echo niet doorgaat. Kind zou teveel afleiden tijdens de echo..

Als ik ga bevallen dan hoop ik dat hij naar mn zus kan maar die is op vakantie op t moment van bevallen wss. Als ze dichtbij op een camping zitten gaat hij daar wel heen en anders naar opa en oma.

Ik denk toch dat ik hem woensdag zelf maar even breng, scheelt toch weer een dag.

10. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Mijn bmh was met 27 weken al bijna verstreken dus meten heeft geen zin meer, zeker niet met deze termijn ;)

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja maar bedoel de ontsluiting, wordt dat nog wel gecheckt?

12. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Vorige week heeft de dokter ook ontsluiting gecheckt, nadat ze zag dat mijn baarmoederhals niet zo lang meer was en omdat ik licht pijnlijke harde buiken had gehad.

13. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Nee heeft ook geen nut zolang ik geen weeën heb. En ik vind het ook niet zo spannend, hoe meer er pijnloos bij komt hoe beter haha.

14. syl33

syl33 Bekend lid

2 okt 2017
    546
    410
    63
    Vrouw
    Hier een rustige nacht gehad!
    Was helemaal kapot gisteravond en lag er om 21 u eb geslapen tot 630 u.
    De voorweeen en krampen, rugpijn en alles wat ik had is weg! Zo raar, wel fijn hoor als t toch nog niet voor t echie is. Vanavond hadden we gepland uit eten te gaan zo van nu kan het nog voordat ze zich aandienen . Ik voel me wel oke dus laat ik wel doorgaan. Wel gezellig en zin in.

@ShallY new nog geen datum. Dinsdag weer controle en ga er dan om vragen.
    Hoe is het nu met jou?

Wagelen is hier het nieuwe lopen

Linnies2013, ShallY, woohoo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Fijn dat het weer rustig is!
    En smakelijk voor vanavond. Nog even genieten nu het kan.

Wij hebben al 2x zonder kind uit eten gekund maar mn vent wil telkens niet.

Bij mij is het ook weer rustig. Vanmorgen nog wel krampen in mn rug maar die zijn nu ook weg.
    En ja hier ook, waggelen is het nieuwe lopen.

Wat is het weer warm he.. als ik nu buiten kom word ik er gewoon naar van. Zenuwachtig gevoel en kippenvel terwijl ik t warm heb. En dan te bedenken dat het volgende week nog warmer wordt.

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik voel me raar maar kak niet echt zeggen wat en waarom..

17. PerfectLittleTwin

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Misschien komt er wel een naderende bevalling voor jou! Haha ;)

Maar dat weer zit nu ook niet heel lekker mee natuurlijk, vies warm, geplakt pff!

18. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Pff weer zulke krampen in mn rug en buik.

19. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Bel ze nou maar gewoon

20. PerfectLittleTwin

11 jul 2018