Spannend Woohoo! Ik heb morgen controle, verwacht 6 augustus ingeleid te worden maar ben benieuwd wat ik te horen krijg. En of ik ook getoucheerd word. Het zelf verbouwde bedje staat al!
Ja dat heb je met al die UD bij elkaar hihi. Wel jammer dat ze niet vandaag of morgen komen, dat wordt een kwartaal later kinder bijslag haha
Mijn dochter is van juli 2016 en dat was ook al te laat voor de kinderbijslag, vandaar.. wel jammer want het gaat nu om dubbele kinderbijslag
Super leuk, drie dames die kort na elkaar gaan bevallen. Heel veel succes allemaal, eindelijk jullie kindjes knuffelen! Volgens mij zijn jullie er wel klaar mee . En helemaal klaar voor!
Ik heb 1 a 2 cm ontsluiting. Moet me morgenavond melden en gaan ze nog een ballon proberen. Als dat niet lukt beginnen ze woensdagochtend met tabletjes.
Fijn @woohoo om een datum te hebben! Mooi die bedjes @Meysje ! Súper schattig. Spannend @ShallY, duurt niet lang meer en dan heb je ze in je handen. Vandaag 20 weken, woensdag de 20wk echo. Spannend
@woohoo wat super om een datum te hebben zeg! Iets om naar uit te kijken.. @ShallY nog heel eventjes en dan heb je ze in je armen!
@ShallY toen i ingeleid werd van de oudste zat ik op 2 cm. Dat was overigens al genoeg om de vliezen te breken? Anyway slecht geslapen van de spanning, in de ochtend gemeld en toen bleek ik een cm cadeau te hebben gekregen voorspoedige inleiding en ontmoeting gewenst! Hier zou onze auto volgende week geleverd worden. 2 weken geleden over gebeld, ja geduld, het is nog geen week 31. Wordt mijn man vanmiddag gebeld, door nieuwe regelingen etc is een en ander misgelopen met als gevolg dat de auto blijkbaar nog niet eens ingepland was en nog gebouwd moet worden! Ik ben best wel nijdig, dat hoor je dan zo last minute. Ze gaan nu achter een oplossing aan, want wij kunnen geen derde stoeltje kwijt in onze huidige auto..