Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    Lijstje tweeling/meerling 2018/2019

11 augustus
    Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig)
    MEISJE - MEISJE

22 augustus
    ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje
    (twee-eiig)
    JONGEN - MEISJE
    Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje
    (twee-eiig)
    JONGEN - MEISJE

28 augustus
    Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje
    (twee-eiig)
    JONGEN - MEISJE

28 augustus
    Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig)
    JONGEN - JONGEN

26 november

Linnies2013 - 35 jr - 2e en 3e kindje
    (twee-eiig) MEISJE - MEISJE

15 december

Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE

16 december
    TwinMama4 - 27 jr - 3e + 4e kindje
    (twee-eiig) MEISJE - MEISJE

21 december
    Layali01 - 25 jr - 1e + 2e kindje
    (twee-eiig) JONGEN - MEISJE

24 december
    Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje
    (twee-eiig)
    SURPRISE

1 januari

Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje

(waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE

15 januari
    Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje
    (.... eiig) Geslacht nog niet bekend

Afspraken/echo's
    1 augustus
    Riverdale87 - SEO
    7 augustus
    Woohoo - inleiding

9 augustus
    Pancakes - 20 weken echo

10 augustus
    Riverdale87 - GTT
    14 augustus
    Wafelijzer - 20 weken echo en bmm opmeten
    15 augustus
    Riverdale87 - controle
    17 augustus
    Zonnestraal - 20 weken echo
    29 augustus

Riverdale87 - Groeiecho

Bevallen
    3boymom:
    JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede gepland

Madeliefje
    MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk

Neeltje1985
    MEISJE - JONGEN met 37 weken - natuurlijk na geplande inleiding

MamaSaartje
    JONGEN - JONGEN met 28 weken - natuurlijk

Qwsr

JONGEN - JONGEN met 37 weken geplande keizersnede

2. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, hoor die opmerking wel vaker maar kan mij geen beeld vormen, kon ook niets vinden wat daarmee bedoeld werd.

Groeiecho is niet helemaal gelukt, de tweede werd verdrukt door de eerste waardoor hij ineens een maand kleiner leek, terwijl ze tot 34 weken maar 5 gram scheelden haha. Daarna getoucheerd, nog steeds 3cm ontsluiting (mannelijke gyn zegt, je kan je het beste ontspannen, toen ik door de grond hem ging van de pijn. Ik zeg ik zal jou toucheren, kijken hoe makkelijk je ontspant. Ah zegt ie, gelukkig voor mij kom je daar niet bij. :'))
    Maar 6 augustus melden om 7.00 uur tenzij ze toch zelf voor die tijd komen.

Layali01, Zonnestraal, woohoo en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Hahaha, je bent een bijdehandje! Ik zat laatst op YouTube een bevalling van een tweeling te kijken ( :roflmao: ) en toen hoorde ik die dame ook na de zoveelste 'push' roepen: 'GO PUSH YOURSELF', terwijl ze continu zo beleefd en stil was geweest.

Wat spannend dat het zo dichtbij komt. Binnen een week heb je ze in je armen! Kun je het je voorstellen?

Layali01 en Riverdale87 vinden dit leuk.
  4. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Ohh vreselijk dat toucheren. Ik werd de laatste keer gestript door een man en het is duidelijk dat zij niet weten hoe het voelt. :roflmao:

5. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    @Pancakes ik bijdehand, welnee haha. Maar het is nog een beetje onwerkelijk, vooral omdat het er al tijden naar uit zag dat ze te vroeg kwamen. Ik mocht om die reden zelfs mijn afspraken niet verder vooruit plannen dan 34 weken. Maar ik kijk wel uit naar de ontmoeting <3

@Riverdale87 precies wat ik zei! Het moest mannen die niet kunnen voelen wat voor pijn dat veroorzaakt, verboden worden om dergelijke handelingen uit te voeren. Waarop mijn man zegt, misschien is even snel doordouwen juist wel handig, dan ben je sneller van de pijn af. Seriously? :')
    Ik heb beloofd dat ik voor de bevalling mijn nagels knip zodat ik mijn man geen pijn kan doen. Misschien laat ik dat maar, zodat ik kan zeggen, effen doorzetten schat, dan is die wee heel snel voorbij. Hehe

6. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Musa is de eerste 48 uur voorbij en is stabiel gebleven. Hij was heel erg opgezwollen van het vocht en is dat nog steeds wel, maar het is al niet meer zo erg als in het begin. Ik begin mijn mannetje weer terug te zien. Hij is nog steeds heel erg ziek maar het feit dat hij deze uren en dagen door is gekomen zonder grote problemen is al een zegen. En we bekijken het maar stap voor stap want als je te ver in de toekomst kijkt worden we gek...

Met Harun ook nog steeds alles goed. We proberen ervoor te zorgen dat er dagelijks iemand hem bezoekt, of een van ons of mijn moeder, maar Musa wordt nu iets minder kritiek dus hopelijk kan ik binnenkort weer elke dag even naar hem toe.

Zal van beiden een fotootje toevoegen.

Even over hand naar binnen in bm.. Bij mij 3x gebeurd.. 2x door arts in opleiding en toen nog 1x door de leidinggevende arts. Zonder ruggeprik he.. Ik ging door de grond maar als ze dat niet hadden gedaan had ik een ks gemoeten voor Musa dus ik ben blij dat het zo gegaan is.

IMG_20180731_155347.jpg IMG_20180729_152241.jpg IMG_20180729_152025.jpg

Linnies2013, Riverdale87, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Fijn om wat van je te horen @MamaSaartje, en fijn dat Musa de eerste 2 dagen relatief goed is doorgekomen. Te ver vooruit kijken is in jullie situatie ook niet te doen, dan blijf je hangen in wat als, stel dat. Stapje voor stapje, veel sterkte en ik blijf voor jullie duimen! En ook fijn dat Harun het zo goed doet.

(Auto probleem is opgelost. We krijgen voor een week een demo model mee zodat we in ieder geval de kinderen in 1 auto kunnen ophalen, en volgende week krijgen we een gloednieuw voorraad model, andere kleur die ik mooier vind haha, en helaas iets andere opties maar alles wat we nodig hebben zit erop. Dus onder order die we hebben geplaatst vervalt dan. Maar dat was de enige oplossing, mijn man rijdt woon werkverkeer te veel om tijdelijk een auto te lenen)

Layali01 vindt dit leuk.
  8. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Wat een kanjers! Fijn om te horen dat het beter gaat met Musa. Inderdaad stap voor stap, anders word je gek.

Veel sterkte!

9. Layali01

Layali01 Bekend lid

31 aug 2017
    729
    645
    93
    Vrouw
    @MamaSaartje prachtige jongens ! Fijn om te horen dat het wat beter gaat met Musa. Hele dikke knuffel!

10. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Goed opgelost zo!

11. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Fijn wat van je te horen @MamaSaartje . Stap voor stap bekijken is heel slim! Ik vind je/jullie erg sterk in elk geval.

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Fijn om wat van je te horen @MamaSaartje. En super fijn dat Musa goed is doorgekomen! Wat een mooie mannetjes. Ik blijf duimen voor jullie.

Lijkt me echt heel moeilijk dat jullie je nu moeten ‘verdelen’ tussen Musa en Harun. Welk ziekenhuis ligt hij?

13. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ben weer thuis ladies!

Beetje een meevaller.
    Heb 3 cm ontsluiting en ze heeft me gestript. Ballonnetje heeft dus geen zin. Moet morgen om 6u bellen of er plek is want dan moet ik er om 6.45 zijn en willen ze zo vroeg mogelijk beginnen met inleiden.
    Ze voelde nu een handje boven of naast hrt hoofdje en als dat morgen nog zo is worden mn vliezen nog niet gebroken maar krijg ik tabletjes ingebracht.
    Wel een meevaller! Lekker in mn eigen bedje nog slapen en nog kans op een spontane bevalling!

Neeltje1985, wafelijzer, Layali01 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    WoW spannend, ShallY!! Rommelt het na het strippen al iets!? Hopelijk zet het vanavond zo spontaan door en dan morgen knuffelen met je baby’s! En anders natuurlijk succes morgen!

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja heb weer regelmatig harde buiken. Ben echt benieuwd of het doorzet!

PerfectLittleTwin vindt dit leuk.
  16. Zonnestraal

Zonnestraal Bekend lid

5 dec 2017
    593
    450
    63
    Vrouw
    @MamaSaartje wat een prachtige jongens! Een hele dikke knuffel voor jullie!

@Meysje wat fijn dat het auto probleem is opgelost!

@ShallY ohhhh spannend! Nou hopelijk komt het vanacht lekker allemaal spontaan op gang.

17. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Heel spannend @ShallY! Hopelijk begint er vannacht vanzelf iets :)

18. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    @ShallY spannend! En toch die cm extra he! Wat doen die tabletjes voor het handje?

19. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Meiden als ik er niet ben, super veel succes met de bevalling!! <3

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Uhh wat was het ook alweer.. volgens mij zorgen die voor krampen waardoor de baarmoedermond ofzo weker wordt en meer open gaat staan waardoor baby 1 hopelijk
    gaat zakken zonder hand naast zn hoofd. Ze had hef er ook al over dat er anders iemand heel hard op mn buik moest gaan duwen.. hmm leuk vooruitzicht.

Deel Deze Pagina