Lijstje tweeling/meerling 2018/2019 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linnies2013 - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 16 december TwinMama4 - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) MEISJE - MEISJE 21 december Layali01 - 25 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) SURPRISE 1 januari Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 15 januari Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 1 augustus Riverdale87 - SEO 7 augustus Woohoo - inleiding 9 augustus Pancakes - 20 weken echo 10 augustus Riverdale87 - GTT 14 augustus Wafelijzer - 20 weken echo en bmm opmeten 15 augustus Riverdale87 - controle 17 augustus Zonnestraal - 20 weken echo 29 augustus Riverdale87 - Groeiecho Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede gepland Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk Neeltje1985 MEISJE - JONGEN met 37 weken - natuurlijk na geplande inleiding MamaSaartje JONGEN - JONGEN met 28 weken - natuurlijk Qwsr JONGEN - JONGEN met 37 weken geplande keizersnede
Ik bedoelde het niet verkeerd hoor, hoor die opmerking wel vaker maar kan mij geen beeld vormen, kon ook niets vinden wat daarmee bedoeld werd. Groeiecho is niet helemaal gelukt, de tweede werd verdrukt door de eerste waardoor hij ineens een maand kleiner leek, terwijl ze tot 34 weken maar 5 gram scheelden haha. Daarna getoucheerd, nog steeds 3cm ontsluiting (mannelijke gyn zegt, je kan je het beste ontspannen, toen ik door de grond hem ging van de pijn. Ik zeg ik zal jou toucheren, kijken hoe makkelijk je ontspant. Ah zegt ie, gelukkig voor mij kom je daar niet bij. :')) Maar 6 augustus melden om 7.00 uur tenzij ze toch zelf voor die tijd komen.
Hahaha, je bent een bijdehandje! Ik zat laatst op YouTube een bevalling van een tweeling te kijken ( ) en toen hoorde ik die dame ook na de zoveelste 'push' roepen: 'GO PUSH YOURSELF', terwijl ze continu zo beleefd en stil was geweest. Wat spannend dat het zo dichtbij komt. Binnen een week heb je ze in je armen! Kun je het je voorstellen?
Ohh vreselijk dat toucheren. Ik werd de laatste keer gestript door een man en het is duidelijk dat zij niet weten hoe het voelt.
@Pancakes ik bijdehand, welnee haha. Maar het is nog een beetje onwerkelijk, vooral omdat het er al tijden naar uit zag dat ze te vroeg kwamen. Ik mocht om die reden zelfs mijn afspraken niet verder vooruit plannen dan 34 weken. Maar ik kijk wel uit naar de ontmoeting <3 @Riverdale87 precies wat ik zei! Het moest mannen die niet kunnen voelen wat voor pijn dat veroorzaakt, verboden worden om dergelijke handelingen uit te voeren. Waarop mijn man zegt, misschien is even snel doordouwen juist wel handig, dan ben je sneller van de pijn af. Seriously? :') Ik heb beloofd dat ik voor de bevalling mijn nagels knip zodat ik mijn man geen pijn kan doen. Misschien laat ik dat maar, zodat ik kan zeggen, effen doorzetten schat, dan is die wee heel snel voorbij. Hehe
Musa is de eerste 48 uur voorbij en is stabiel gebleven. Hij was heel erg opgezwollen van het vocht en is dat nog steeds wel, maar het is al niet meer zo erg als in het begin. Ik begin mijn mannetje weer terug te zien. Hij is nog steeds heel erg ziek maar het feit dat hij deze uren en dagen door is gekomen zonder grote problemen is al een zegen. En we bekijken het maar stap voor stap want als je te ver in de toekomst kijkt worden we gek... Met Harun ook nog steeds alles goed. We proberen ervoor te zorgen dat er dagelijks iemand hem bezoekt, of een van ons of mijn moeder, maar Musa wordt nu iets minder kritiek dus hopelijk kan ik binnenkort weer elke dag even naar hem toe. Zal van beiden een fotootje toevoegen. Even over hand naar binnen in bm.. Bij mij 3x gebeurd.. 2x door arts in opleiding en toen nog 1x door de leidinggevende arts. Zonder ruggeprik he.. Ik ging door de grond maar als ze dat niet hadden gedaan had ik een ks gemoeten voor Musa dus ik ben blij dat het zo gegaan is.
Fijn om wat van je te horen @MamaSaartje, en fijn dat Musa de eerste 2 dagen relatief goed is doorgekomen. Te ver vooruit kijken is in jullie situatie ook niet te doen, dan blijf je hangen in wat als, stel dat. Stapje voor stapje, veel sterkte en ik blijf voor jullie duimen! En ook fijn dat Harun het zo goed doet. (Auto probleem is opgelost. We krijgen voor een week een demo model mee zodat we in ieder geval de kinderen in 1 auto kunnen ophalen, en volgende week krijgen we een gloednieuw voorraad model, andere kleur die ik mooier vind haha, en helaas iets andere opties maar alles wat we nodig hebben zit erop. Dus onder order die we hebben geplaatst vervalt dan. Maar dat was de enige oplossing, mijn man rijdt woon werkverkeer te veel om tijdelijk een auto te lenen)
Wat een kanjers! Fijn om te horen dat het beter gaat met Musa. Inderdaad stap voor stap, anders word je gek. Veel sterkte!
@MamaSaartje prachtige jongens ! Fijn om te horen dat het wat beter gaat met Musa. Hele dikke knuffel!
Fijn wat van je te horen @MamaSaartje . Stap voor stap bekijken is heel slim! Ik vind je/jullie erg sterk in elk geval.
Fijn om wat van je te horen @MamaSaartje. En super fijn dat Musa goed is doorgekomen! Wat een mooie mannetjes. Ik blijf duimen voor jullie. Lijkt me echt heel moeilijk dat jullie je nu moeten ‘verdelen’ tussen Musa en Harun. Welk ziekenhuis ligt hij?
Ik ben weer thuis ladies! Beetje een meevaller. Heb 3 cm ontsluiting en ze heeft me gestript. Ballonnetje heeft dus geen zin. Moet morgen om 6u bellen of er plek is want dan moet ik er om 6.45 zijn en willen ze zo vroeg mogelijk beginnen met inleiden. Ze voelde nu een handje boven of naast hrt hoofdje en als dat morgen nog zo is worden mn vliezen nog niet gebroken maar krijg ik tabletjes ingebracht. Wel een meevaller! Lekker in mn eigen bedje nog slapen en nog kans op een spontane bevalling!
WoW spannend, ShallY!! Rommelt het na het strippen al iets!? Hopelijk zet het vanavond zo spontaan door en dan morgen knuffelen met je baby’s! En anders natuurlijk succes morgen!
@MamaSaartje wat een prachtige jongens! Een hele dikke knuffel voor jullie! @Meysje wat fijn dat het auto probleem is opgelost! @ShallY ohhhh spannend! Nou hopelijk komt het vanacht lekker allemaal spontaan op gang.
Uhh wat was het ook alweer.. volgens mij zorgen die voor krampen waardoor de baarmoedermond ofzo weker wordt en meer open gaat staan waardoor baby 1 hopelijk gaat zakken zonder hand naast zn hoofd. Ze had hef er ook al over dat er anders iemand heel hard op mn buik moest gaan duwen.. hmm leuk vooruitzicht.