Ik mag morgen !! Hopelijk ook geen ballon nodig en direct inleiden. Zo spannend meiden en onwerkelijk! De laatste weken zit je er zo op te wachten . Elk krampje, pijntje, scheetje, hoop je op iets.. en dan nu een paar uur verwijderd van ze.
Ik reageer heel kort want nog niet geslapen door alle hectiek. Ik werd met de ruggenprik heel naar (bloeddruk van 170/150 of hoger naar 70/50 Binnen 10 minuten. Ze hebben gewacht met vliezen breken tot ik weer in orde was. Om half 1 zijn de vliezen gebroken, om kwart over 2 is M geboren, een kwartier later is zijn broertje R geboren. De laatste ligt op de neonatale ivm opstart problemen, vermoedelijk dankzij de turbo lancering. Ik ga nu slapen want om 12 uur moet ik weer voeden en kolfen.
Ik had je al op fb gefeliciteerd maar bij deze nog een keer meysje! Van harte gefeliciteerd met je 2 knullen!! Lekker genieten nu!
@Meysje gefeliciteerd! Geniet ervan. En hopelijk kan je zoontje snel naar de gewone afdeling. @woohoo spannend heel veel succes @syl33 spannend of je nog ballon moet krijgen!