Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

1. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    696
    138
    43
    NULL
    NULL
    Gister zijn we weer naar een controle geweest. Wederom stabiel met weer verbetering❤️
    Het kindje wat vast zat in de vliezen heeft iets meer vruchtwater gekregen en daardoor zijn de contouren van het gezichtje weer zichtbaar.(zie foto’s) Zo blij! We hopen dat het zo stabiel mag blijven en wie weet dan binnenkort terug naar een ziekenhuis in de buurt voor controles.

Fijn dat bij jou ook alles goed is @Inne
    Is dit een resusfactor voor 1?
    Kun je wel in de buurt terecht voor je controles?

Bijgevoegde bestanden:

Chezzy en Liselou vinden dit leuk.
  2. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    328
    324
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Mooie namen zeg!

3. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.136
    379
    83
    Vrouw
    Brabant
    Gefeliciteerd met je meiden!

4. Liselou

Liselou Actief lid

1 jan 2019
    373
    346
    63
    @Aardbei86 welkom!

@Inne Ja klopt! Ben erg moe en er klaar mee:p, lig veel op bed en slaap veel..voel me een olifant maar nog even volhouden! Fijn dat alles goed was:). Hopelijk blijft de activiteit laag.

@Mamavandrie34 Gefeliciteerd! Wat een mooie namen:)! Heftig de NICU, hopelijk komt daar snel verbetering in.

@Mandyx Mooie echo! Wat fijn dat er verbetering is zeg. Hopelijk kun je snel over naar een ziekenhuis in de buurt, het lange reizen maakt je ook moe.

5. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Bekend lid

4 feb 2018
    594
    421
    63
    Vrouw
    Dank jullie wel!
    Het ging niet zo goed met Mila en ze wordt nu geopereerd, vreselijk spannend :’-(

6. PrincessP

PrincessP Fanatiek lid

17 jun 2014
    1.136
    379
    83
    Vrouw
    Brabant
    Oh nee, wat naar. Inderdaad super spannend. Sterkte...

7. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.025
    1.244
    113
    Oh nee @Mamavandrie34 wat een zorgen! Allereerst van harte gefeliciteerd! Ik ga voor jullie bidden dat alles goed komt!

8. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Bekend lid

4 feb 2018
    594
    421
    63
    Vrouw
    @MamaSaartje hoe gaat het met jullie inmiddels? Musa nog steeds opgenomen?

9. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Bekend lid

4 feb 2018
    594
    421
    63
    Vrouw
    Gekopieerd uit mijn maandtopic:

De operatie van Mila is goed gegaan, de chirurg was tevreden, ze waren rond 23 uur klaar. We zijn nog gaan kijken en waren laat in bed.
    Vannacht lekker geslapen eigenlijk, net gebeld met de ic (ze ligt nu op een andere afdeling, de kinder ic) en ze heeft een goede nacht gehad. Straks komen chirurg en cardioloog nog naar haar kijken.
    De komende dagen zijn kritiek, daardoor heel spannend of het goed blijft gaan. Één stap tegelijk, niet te veel vooruitdenken...
    Lea doet het goed, ze was gisteren bijna niet afgevallen, hopelijk gaat het gewicht nu weer stijgen. Ik had opeens gisteravond 5x meer productie in mijn kolfflesje (dat is nog weinig hoor, ik had 25ml ipv max 5ml tot dan toe) en vanochtend zijn mijn borsten duidelijk veel voller, Lea drinkt volop nu.

10. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Bekend lid

4 feb 2018
    594
    421
    63
    Vrouw
    @aan alle zwangeren: ik vind het moeilijk om alle verhaallijnen te volgen nu, maar ik lees wel alles en leef zeker mee. Wat een zorgen voor sommigen, en voor degenen die kunnen genieten, doe dat maar! Dat kan je niet meer afgenomen worden :)

11. Arlo

Arlo Actief lid

29 nov 2018
    328
    324
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat de operatie goed is gegaan, maar wat een zorgen nog! Ik denk aan jullie en hoop dat alles goedkomt.

12. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.850
    728
    113
    Gefeliciteerd met de geboorte van Lea en Mila @Mamavandrie34!
    Gelukkig is de operatie goed gegaan. Sterkte met de spannende tijd.

13. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.025
    1.244
    113
    Ongelofelijk dat je in deze moeilijke tijd nog puf hebt om aan mij te denken! Musa is nog steeds opgenomen en zal de 22ste worden geopereerd. Hopelijk de allerlaatste grote operatie (Broviac-lijn moet hopelijk ook nog ooit worden verwijderd maar dat is een kleine ingreep). Het is heel eng en heel spannend maar we zijn er ook ontzettend aan toe. Nog een week te gaan dus. Daarna verwacht ik nog wel een maand of 2 revalidatie, en dat is ervan uitgaand dat alles 100% volgens plan verloopt. Mijn hoop is ergens in mei thuis te zijn...

Hoe is het vannacht gegaan? Alles goed met je kindjes?

14. Aardbei86

Aardbei86 Lid

5 mrt 2019
    5
    2
    3
    Vrouw
    @Mamavandrie34 gefeliciteerd met je meiden, wat een prachtige namen! Maar wat een zorgen ook direct, hopelijk gaat het goed met Mila. Spannende tijden zeg... Begrijpelijk dat je onze verhaallijnen niet zo bijhoudt, denk nu maar aan je gezin. Hoop dat het de afgelopen dagen goed is gegaan.

15. Chezzy

Chezzy Actief lid

3 mrt 2016
    406
    301
    63
    @Mamavandrie34. Gefeliciteerd met jullie meisjes! Fijn dat jullie in goede handen zijn. Hopelijk gaat alles snel goed met Mila, sterkte komende tijd!
    @MamaSaartje. Succes met de operatie, weer een stapje dichterbij hopelijk! Ik hoop ook dat de kleine zo snel mogelijk bij jullie thuis mag zijn.

16. Mamavandrie34

Mamavandrie34 Bekend lid

4 feb 2018
    594
    421
    63
    Vrouw
    Een update van hier.
    Kleine Mila heeft het erg moeilijk gehad voor de operatie. Haar organen hebben een flinke klap gekregen (nieren, lever, en het ergste de darmen) we waren erg bang voor een perforatie van de darmen.
    Ze krabbelt langzaam op. Lever is hersteld, nieren doen het een stuk beter, en de darmen lijken iets beter te gaan. Het blijft erg spannend hoe het met die darmen gaat, maar de artsen zijn voorzichtig positief. Ze krijgt nog geen voeding (alleen via een infuus). Ze willen haar morgen van de beademing afhalen, dat is ook erg spannend, of ze wel zelfstandig gaat ademen...
    dag voor dag, stap voor stap...
    we zijn vandaag ontslagen uit het ziekenhuis en zitten nu in het ronald mc donaldhuis bezorgpizza te eten op onze nieuwe bed, met onze Lea, onze reddingsboei op dit moment. Onze zonen zijn thuis met mijn ouders en komen om de dag op bezoek, voor hun is het ook moeilijk, waar is Mila, wanneer komen jullie thuis... maar we proberen sterk te blijven en te blijven hopen dat het ooit wel goedkomt

17. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.025
    1.244
    113
    Oh wat moeilijk meis.. Wat een sterk meisje hebben jullie toch dat ze dit al allemaal heeft overleefd! En ja die darmen he.. Dat is de grootste angst van de artsen. Zo herkenbaar, bang zijn voor perforatie, het stoppen van de voeding.. Ze krijgt zeker ook preventief antibiotica? Ik hoop van harte dat ze erdoorheen komt.

En dat Ronald McDonald huis dat is gewoonweg een veilige haven. Super fijn dat jullie er verblijven. Ik heb in totaal wel 5 maanden in het RmcD huis geslapen en ik was zo blij dat het er was..

Ik blijf voor jullie bidden!

Deel Deze Pagina