Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ze zijn nu heel positief. NEC hebben ze niet over gehad dus dat is nu niet aan de orde denk ik. Voeding is gisterenmiddag gestart en lijkt nu goed door te lopen. Ze krijgt 0,5 ml per iur, heel minimaal.
    Beademingsbuis is eruit en dat ging goed.
    Catheter is er ook uit, ze plast nu gewoon in haar luier.
    Maar die balans blijft kwetsbaar.
    Prognose qua tijd doet niemand, dat is echt gissen. Ze is eigenlijk daar omdat ze een ernstige hartafwijking heeft, dat verhaal blijft natuurlijk, dat moet hersteld worden.

    Hoe gaat het verder met Musa, hoe gaan zijn darmen het doen nu ze zo ingekort zijn? Gelukkig heeft Harun daar geen last van.
     
  2. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Ik wist dat je zwanger was maar niet dat jullie ook nog twee oudere kinderen hebben, heftig voor ze ook, hoe zijn ze eronder? En je lange afwezigheid? Ligt Musa ver van thuis in het ziekenhuis?
     
  3. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
  4. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Jij nog steeds zwanger? Hoe ver ben je inmiddels? Het is alweer bijna april, dus je hiudt ze sowieso lekker lang in je buik, super zeg!
     
  5. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @Mamavandrie34 gefeliciteerd met de geboorte van je meisjes. Heftig zo klein en een operatie ondergaan en nu op de IC. Heel veel sterkte!

    @MamaSaartje weten jullie al wanneer Musa naar huis mag? Hoe gaat t met Harun? En met je nieuwe zwangerschap? Kan je er door de drukte wel van genieten dat er een nieuw babietje aankomt?

    @Pancakes heftig zeg.... lijkt me vreselijk die bevalling. Ik weet dat mn oudste na de bevalling bijna direct naar de couveuzeafdeling moest en ik apart sliep.... vreselijk wakker worden met een lege buik en geen kindje naast je. Gelukkig doen ze het super goed. Dat is het enige wat telt natuurlijk. Geniet ervan!
     
  6. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Inmiddels niet meer!:D:oops:



    Ietsjes eerder dan verwacht is onze drieling repseV, pilF en elO (andersom lezen tuurlijk:roflmao:) geboren:). Naar omstandigheden gaat het goed met ons, wat een enorme rijkdom...!
     
  7. Mamavandrie34

    Mamavandrie34 Fanatiek lid

    4 feb 2018
    2.140
    2.225
    113
    Vrouw
    Gisteren is onze prachtige Mila in onze armen overleden. Het was een te moeilijke strijd voor haar. We zijn intens verdrietig.
    We zijn weer thuis met onze Lea en de drie grote broers, zo dubbel allemaal :,-(
     
  8. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    885
    1.095
    93
    Oh nee lieverd wat intens verdrietig en oneerlijk:(:cry:. Gecondoleerd met het verlies van jullie Mila:(. Ik wil jullie alle sterkte, kracht en liefde wensen.
     
  9. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Geniet ervan. Wat waren de gewichten?
     
  10. Neeltje1985

    Neeltje1985 Fanatiek lid

    23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Wat een enorm verlies. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan.
     
  11. MamaSaartje

    MamaSaartje Fanatiek lid

    13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    Oh, wat erg. Ik kan het me niet eens voorstellen. Veel sterkte en mocht je van je af willen schrijven dan weet je me/ons te vinden. Dikke knuffel...
     
  12. ShallY

    ShallY Fanatiek lid

    14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ow nee ik schrik van je berichtje.. wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte met dit grote verlies
     
  13. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Oh nee, wat afschuwelijk!!! Ik zit na weken dit forum eens bij te lezen en zie je updates over de bevalling, operatie en haar overlijden.... Een nachtmerrie, wat verdrietig. Gecondoleerd en heel erg veel sterkte. Dubbel om dit te tikken... Maar ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie Lea (en Mila*). Wens je alle kracht en liefde toe.
     
  14. Aardbei86

    Aardbei86 Lid

    5 mrt 2019
    10
    2
    3
    Vrouw
    Jeetje wat een dubbele berichten zo.

    Wat afschuwelijk @Mamavandrie34. Heel veel sterkte gewenst. Vreselijk om je kindje te moeten verliezen. Gelukkig doet Lea het goed.

    @Liselou gefeliciteerd, wat fijn dat het goed is gegaan en wat een leuke namen! Met hoeveel weken zijn ze uiteindelijk geboren?

    Wij hebben vandaag de 20 weken echo, vind het best wel spannend. Hopelijk is alles goed met onze jongens!
     
  15. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    @Pancakes wat heb ik veel aan je gedacht. Heftig om te lezen! Ik voel je angst van toen gewoon. Goed dat je er al veel over hebt gesproken, blijf dat doen. Fijn dat je meisjes het nu goed doen. Bij welke termijn zijn ze uiteindelijk geboren?
     
  16. Lien49

    Lien49 Lid

    3 sep 2018
    66
    22
    8
    Vrouw
    Mijn meisje en jongen zijn inmiddels ook geboren. Vorige week, bij 38 weken, middels een geplande keizersnede omdat beiden dwars lagen.
     
  17. Inne

    Inne Lid

    31 dec 2012
    78
    70
    18
    NULL
    NULL
    Oef, ik ben even niet geweest en wat is er een hoop gebeurd!

    @Mamavandrie34 allereerst nog gefeliciteerd met de geboorte van je dochters. Wat ontzettend verdrietig dat Mila maar zo kort bij jullie heeft mogen zijn. Heel veel sterkte. Ik weet verder even niets te zeggen, behalve een hele dikke knuffel :(

    @MamaSaartje het einde lijkt in zicht? Hoe gaat het nu na de laatste operatie? Hopelijk kunnen jullie binnenkort eindelijk als compleet gezin thuis zijn!!

    @Pancakes gefeliciteerd met de geboorte! Wat heftig hoe het verlopen is, hopelijk lukt het om alles een beetje te verwerken met de tijd.

    @Liselou gefeliciteerd met je drieling! Ik begrijp dat bij jou wel alles goed gegaan is? Zijn jullie al thuis?

    @Lien49 gefeliciteerd!!! Alles verder goed met jou en de kleintjes? Hoe verloopt het herstel? Zijn jullie al thuis?

    Hoe gaat het verder met de andere zwangeren? Hopelijk voorspoedig!

    Hier gaat het redelijk. Inmiddels ruim 22 weken nu. Het jongetje lijkt het goed te doen, het meisje loopt achter in de groei en begint nu ook van haar eigen lijntje af te wijken. Aanstaande maandag een extra GUO. Ook zijn ze de antistoffen weer aan het titeren en willen ze bepaalde infectieziekten (zoals CMV) uitsluiten. Het is nu dus vooral wachten op uitslagen.
     
  18. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Wat is er een hoop bij te lezen.

    @Mamavandrie34. Gecondoleerd met dit grote verlies. Woorden schieten te kort. Ik hoop dat jullie veel kracht vinden in deze tijd. Heel veel liefde toegewenst!

    @Aardbei86. Hoe is de echo gegaan?

    @Liselou. Gefeliciteerd met de geboorte van je drieling. Mooie namen! Heel veel geluk!
    @Lien49. Wat heb je het lang volgehouden! Gefeliciteerd met de tweeling! Hopelijk gaat alles goed. Heel veel geluk!
     
  19. Chezzy

    Chezzy Actief lid

    3 mrt 2016
    412
    309
    63
    Hieronder nog de zwangerschaps- en bevalllingslijst voor 1 februari 2019 (daarna zijn er geen aanpassingen geweest). Mochten jullie dit nog willen aanpassen, ga je gang :)

    Lijstje tweeling/meerling 2018/2019

    Zwanger


    27 maart 2019
    Mamavandrie34 - 37 jaar - 4e + 5e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig)
    MEISJE - MEISJE

    19 augustus 2019
    PrincessP - 33 jaar - 3e + 4e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) Geslacht nog niet bekend



    Bevallen

    2018:

    3boymom:
    JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede gepland

    Neeltje1985
    MEISJE - JONGEN met 37 weken - natuurlijk na geplande inleiding -2 juli 2018

    MamaSaartje

    JONGEN - JONGEN met 27 weken 4 dagen - natuurlijk

    Qwsr

    JONGEN - JONGEN met 37 weken geplande keizersnede

    TwinMama4
    Meisje-meisje met 35 weken en 2 dagen - keizersnee

    Ana Leigh

    MEISJE - MEISJE

    ShallY
    JONGEN - MEISJE met 37 weken ingeleid - natuurlijke bevalling

    Syl33

    JONGEN - MEISJE

    Woohoo

    JONGEN - MEISJE

    Meysje

    JONGEN - JONGEN[

    Wafelijzer
    JONGEN - JONGEN ingeleid met 37.1, natuurlijk bevallen.

    Layali01
    JONGEN - MEISJE ingeleid met 35+3 vanwege pre eclampsie, natuurlijk bevallen


    2019:

    Chezzy
    MEISJE - JONGEN met 37+0 weken (na primen met 36+6) - natuurlijk bevallen - 28 januari 2019


    Bevallen (termijn onbekend)

    uitgerekende datum 26 november 2018
    Linnies2013 - 36 jr - 2e en 3e kindje
    (twee-eiig)
    MEISJE - MEISJE


    uitgerekende datum 15 december 2018

    Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE


    uitgerekende datum 25 december 2018
    Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje
    (twee-eiig)
    SURPRISE

    uitgerekende datum 1 januari 2019

    Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE
     
  20. Zonnestraal

    Zonnestraal Bekend lid

    5 dec 2017
    591
    450
    63
    Vrouw
    #3780 Zonnestraal, 10 apr 2019
    Laatst bewerkt: 10 apr 2019

    Lijstje tweeling/meerling 2018/2019

    Zwanger


    27 maart 2019
    Mamavandrie34 - 37 jaar - 4e + 5e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig)
    MEISJE - MEISJE

    19 augustus 2019
    PrincessP - 33 jaar - 3e + 4e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) Geslacht nog niet bekend



    Bevallen

    2018:

    3boymom:
    JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede gepland

    Neeltje1985
    MEISJE - JONGEN met 37 weken - natuurlijk na geplande inleiding -2 juli 2018

    MamaSaartje

    JONGEN - JONGEN met 27 weken 4 dagen - natuurlijk

    Qwsr

    JONGEN - JONGEN met 37 weken geplande keizersnede

    TwinMama4
    Meisje-meisje met 35 weken en 2 dagen - keizersnee

    Ana Leigh

    MEISJE - MEISJE

    ShallY
    JONGEN - MEISJE met 37 weken ingeleid - natuurlijke bevalling

    Syl33

    JONGEN - MEISJE

    Woohoo

    JONGEN - MEISJE

    Meysje

    JONGEN - JONGEN[

    Wafelijzer
    JONGEN - JONGEN ingeleid met 37.1, natuurlijk bevallen.

    Layali01
    JONGEN - MEISJE ingeleid met 35+3 vanwege pre eclampsie, natuurlijk bevallen.


    2019:

    Chezzy
    MEISJE - JONGEN met 37+0 weken (na primen met 36+6) - natuurlijk bevallen - 28 januari 2019


    Bevallen (termijn onbekend)

    uitgerekende datum 26 november 2018
    Linnies2013 - 36 jr - 2e en 3e kindje
    (twee-eiig)
    MEISJE - MEISJE


    uitgerekende datum 15 december 2018

    Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE


    uitgerekende datum 1 januari 2019

    Pancakes - 27 jr - 1e + 2e kindje
    (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE
     

Deel Deze Pagina