Neeltje ook al zo vroeg in zwangerschap verschil? Ben nu 7.5. Vind het spannend ivm onze miskraam geschiedenis maar fijn om te horen dat het ook heel normaal kan zijn
Lijstje tweeling/meerling 2018 3boymom - xxx jaar - 2 eiig - 6 mei 2018 Madeliefje06 - 30 jaar - 5e + 6e kindje - waarschijnlijk twee-eiig - 30 juni 2018 Neeltje1985 - 32 jaar - 2e + 3e kindje - 2 eiig - 22 juli 2018 Qwsr - 25 jaar - 2e + 3e kindje - eiig? - 10 augustus 2018 Ana Leigh - 30 jaar - 2e + 3e kindje waarschijnlijk twee-eiig - 11 augustus 2018 ShallY- 33 jaar- 2e + 3e kindje- 2 eiig- 22 augustus 2018 Syl33 - 33 jaar- 2e + 3e kindje- 2eiig- 22 augustus 2018 Meysje - 30 jaar - 2e + 3e kindje - waarschijnlijk 2eiig - 28 augustus 2018 Woohoo - 32 jaar - 2e + 3e kindje - 1 september 2018 Saartje - 34 jaar - 3e + 4e kindje - 1 oktober 2018 xDaantje - 25 jaar - 1e + 2e kindje - waarschijnlijk ééneiig - 5 november 2018 OZ2014 - jaar - 2e & 3e kindje - eiig? - november 2018 Geslacht/verrassing Madeliefje06 - meisje & meisje 3boymom - jongen & meisje Neeltje1985 - jongen & meisje Woohoo - jongen & meisje Qwsr - jongen & jongen ShallY - jongen & meisje Meysje - jongen & jongen Ana Leigh - meisje & meisje Syl33 - jongen & meisje Saartje - nog niet bekend, willen het wel weten xDaantje - nog niet bekend, willen het wel weten Afspraken/echo's 22 maart- Syl33 - echo en controle 26 maart - Meysje - controle 26 maart- Syl33 - 20 weken echo 29 maart - Ana Leigh - 20 weken echo 4 april - Meysje - 20 weken echo 4 april - Ana Leigh - controle VK in ZH 5 april - ShallY - 20 weken echo + controle gyn 5 april - xDaantje - echo bij verloskundige 9 april - xDaantje - echo + intake bij gynaecoloog 12 april- Syl33 - echo en controle 13 april - Saartje - 15 weken afspraak en echo 14.45
Ja zeker. Vanaf 7 weken (eerste echo) was er altijd een verschil van 2 dagen soms zelfs 3. En dit was echt constant zo. En nu dus zelfs wat meer omdat jongetje groter is dan gemiddeld. Denk dat dat het ook was. Dat hij 1 dag voor liep en het meisje 1 dag achter. Gemiddeld gezien zijn meisjes ook iets kleiner hoorde ik. Bij beide was het gewicht wel bovengemiddeld dis dat is wel prima. Maar jongetje met 20 weken wel 30 gram meer als t meisje.
Ook hier een verschil van een week. Was wel met 10 weken (want met de 7 weken echo dachten we nog dat het er 1 was.. MAN wat lijkt dat een eeuwigheid geleden! ) maar ook hier zei de gyn tegen ons dat als ze beiden maar bleven doorgroeien in ongeveer hetzelfde tempo, er geen reden voor zorg was. Hier eindelijk eens iets beter wakker geworden dan dat ik naar bed ben gegaan! Vannacht dacht ik nog dat de ontsteking naar mijn oor was verhuisd, maar nu heb ik alleen nog een heel klein beetje keelpijn. Fingers crossed dat dit het begin van het einde is, want ik heb het ZO gehad!
Ik heb de bondolino nog iets maar wil eigenlijk ook nog een tula. Maar goed, dat is van latere zorg. Bij mij scheelde ze tot nu toe of niet of 1 dag maar is weer ff geleden dat ze zijn opgemeten. Zal ik volgende week bij de 20 weken echo wel weer horen. Ik ben ineens weer misselijk joh. Slaat nergens op, is weken goed gegaan. Vorige week dat ik weer moest overgeven en gisteren opweg naar mn werk werd ik zo misselijk. Op het werk aangekomen mn zoontje meegegeven aan een collega zodat ik naar de wc kon maar uiteindelijk niet over kunnen geven.
Oh ik braak ook nog regelmatig. Gisteren ook. Maar niet meer standaard elke dag gelukkig. Eet je wel regelmatig? Ik heb vooral als ik te weinig of te veel eet.
Balen dat jullie nog moeten overgeven. Hier gelukkig nooit hoeven doen. Wel heel vaak erg misselijk maar zolang ik niet hoef over te geven voel ik me al gezegend.
Wij hebben zowat alles haha. Maar qua dragers hebben we tulas, kokadi en isara. Ik draag het liefst met doeken. En de tweeling straks ook een in fwcc en 1 in de Ruck
Ik ben bijna in staat om morgen te bellen of er geen afmeldingen zijn voor de 20 weken echo zodat ik er nog tussen kan,haha.
Hoe gaat het met jullie meiden? Hier weet ik nu zeker dat ik 1 van de 2 babies heb gevoeld! Gisteren voelde ik al een plop/schop achtig iets, en vandaag nu net weer precies op dezelfde plek. Vreemde is dat het hoger voelde dan dat ik verwacht had, zo ongeveer rond mijn navel. Maar het kan niet anders dan dat dit de "linkerbaby" is denk ik!
Hi saartje wat leuk dat je ze al kan voelen! Hier echo gehad en niks aan de hand. Beide perfect op termijn. Fijne paasdagen allemaal.
Deze was prive echo, krijg om de week in ziekenhuis (medische indicatie ivm hellp/preeclampsie eerdere zwangerschap). Maar daar meten ze een beetje laks meestal en na dinsdag wilde ik duidelijkheid dus zelf echo laten maken en beide kindjes perfect op termijn. Morgen omze families inlichten
Wat kan ik tegen de misselijkheid doen ‘s ochtends? Word er echt chagerijnig van dat het zowat elke ochtend is.
Echt balen! Ik heb er zelf nooit last van (altijd in de middag/avond) maar ja de standaard tips die ik je kan geven weet jij denk ik zelf ook wel.. Crackertje of iets anders droogs in bed eten voor je opstaat.. Dat soort dingen!
Ik denk trouwens dat wij de eerste namen hebben voor de meisjes! Nog niet 100% zeker, maar we hebben iets! Voelt echt wel als een opluchting Nu de tweede namen nog