Alleen maar spannende dingen vandaag. Ons zoontje gaat straks voor het eerst naar de peuterspeelzaal (en ow wat heb ik het daar moeilijk mee) en vanmiddag de 20 weken echo.
Heb je wel meteen alle spannende dingen gehad, ShallY! Lastig om je kind voor het eerst weg te brengen, he. Is hij nooit naar het kinderdagverblijf geweest? Waarschijnlijk vindt hij de peuterspeelzaal echt geweldig en is het hooguit eventjes huilen en zodra je de hoek om bent zit ie aan het speelgoed. Mijn dochter vindt de opvang echt geweldig. Die gaat meteen spelen en zwaait nog even snel met halve aandacht ''doei mama". Het is gewoon 1 grote speeltuin met allemaal leuke andere kindjes.
@ShallY veel plezier met de echo. Mn zoontje gaat al vanaf 3 maanden naar de kinderopvang. Altijd erg huilen als ik m afzet maar als hij er eenmaal is krijg ik altijd leuke foto's van hem dat hij heel leuk aan het spelen is.
@ShallY spannende dag! Geniet van de 20 weken echo! Lekker naar je kleintjes kijken <3 Ik vond die eerste dag dat ik ze afzette voor de psz ook wel spannend maar had er persoonlijk geen moeite mee. Ik vond die paar uur alleen echt heerlijk! En de kids vonden het altijd alleen maar leuk. @Meysje super leuk auto besteld! Welke hadden jullie ook alweer uitgekozen? Mijn man krijgt van zijn nieuwe werk ook een auto als het goed is, we moeten alleen nog even uitzoeken hoe het werkt. Belangrijkste is dat ze gezond zijn! Over een paar weken klaag je vast over hoe hard ze trappen Ik snap je gevoel trouwens heel goed hoor, even zonder dollen. Ik ben pas 14 weken en ik baal er zelfs van dat ik ze nog niet echt voel haha. Jij ook nog steeds ziek dus. Ik ben ook nog steeds niet helemaal beter helaas, echt een rotgriep.
Pfff meiden ik voelde me ook afgelopen dagen niet goed. Dacht nog dat het gewoon zwangerschap was maar achteraf was het toch een lichte buikgriep. Nu voel ik me weer goed vandaag We hebben een auto gezien waar alle stoeltjes makkelijk naast elkaar kunnen: de Smax van ford. Dadelijk groeiecho zo spannend.
Hij gaat sinds baby af aan 1 dag met me mee naar het kinderdagverblijf dus is al wel het een en ander gewend. Ik had het er zo moeilijk mee omdat hij nu naar een groep gaat waar hij niemand ken en vond dat zo zielig. Maar het is allemaal goed gegaan. Hij ging gelijk spelen toen we hem brachten en toen we hem net gingen ophalen was hij lekker aan het spelen en wilde niet mee.
Hier alles goed. Babies groeien op p50 beide nu. Eentje 760 en andere 795 gram. Dus super goed voor het termijn.
Ow ik dacht dat ik het hier al geplaatst had.. Alles was goed, ze zitten qua groei boven het gemiddelde!
Zeker! Al moet ik zeggen dat ik me sinds een week of 2 vee rustiger voel. Ben eigenlijk niet angstig meer en kan steeds meer genieten. Ik had gisteren trouwens echt een rare gyn, heel amikaal. Weet niet of die vaker zou willen.
Wat fijn dat je echo helemaal goed was ShallY en Neeltje!! ShallY dat is dus de reden dat ik graag 1 gyn zou willen en klaar.. Je klikt nou eenmaal niet met iedereen.. Maar goed! Gisteren een hele dag wezen werken, poeh toch zwaar weer hoor! Wel goed nieuws gehad - het project waar ik op werk zou eigenlijk eind deze maand stoppen en dan zou ik voor de laatste paar maandjes iets anders moeten gaan doen waar ik erg tegenop zag. Nu blijkt dat het project nog tot half juli doorgaat.. met andere woorden tot precies mijn verlof haha! Echt perfect. Na mijn verlof zien we dan wel weer! Vandaag even naar een paar fietsen kijken voor mijn zoon. Hij heeft maandag praktijk examen en we kwamen er laat achter dat zijn fiets niet rijklaar is
Hi meiden, ik ga helaas dit topic verlaten. vandaag bij de echo zagen we dat bij 1 van de 2 het hartje is gestopt . De andere doet het goed gelukkig.
@OZ2014 oh neeee wat een verlies! Dikke knuf! Gelukkig dat het met de andere wel goed gaat.. Hoe ben je er zelf onder? Zeker heel erg dubbel of niet?