@wafelijzer we hebben bijna tegelijkertijd het lijstje opnieuw geplaatst (ik zag dat mijn afspraken er nog niet op stonden), wat had jij veranderd?
Hoe oud is jouw peuter als de kleintjes komen, Riverdale87? Mijn dochter is over 2 maandjes 2 jaar. We hebben een kindertrapleuning gemonteerd en nu kan ze zelf de trap op en af. Ik loop er wel altijd onder voor de zekerheid maar het scheelt een hoop.
Net twee verwacht ik. Hij is in november jarig, ik ben eind november 37 weken. Zo’n leuning is inderdaad een goed idee!
Ik heb hem via www.kindertrapleuning.nl gekocht. Dat is een heel fijne stevige leuning. Onze dochter is er ook heel blij mee en voelt zich ontzettend stoer. Tegen betaling kunnen ze hem ook komen monteren.
Jammer de bammer, denk dat zoontje waterpokken heeft. En hij zou net dinsdag afscheid nemen op het kinderdagverblijf. Hoezo timing.. Morgen maar even bellen wat het protocol is.
Op onze opvang mogen kids met waterpokken gewoon komen. Want ze zijn toch al besmettelijk voordat ze symptomen hebben. Toen mijn dochter afscheid ging nemen, had ze een heel heftige buikgriep. Omdat ze zo ziek was, heeft dat het wel in de soep laten lopen. Dat was ook heel jammer .
Volgens mij bij ons ook, zolang ze niet ziek zijn. Das ook zonde dat ze buikgriep hsd. Zijn jullie wel later in de week alsnog geweest om afscheid te nemen?
@ShallY toevallig mijn zoontje lijkt ze ook te hebben vandaag opeens overal bultjes. Maar ze mogen bij ons gewoon naar de opvang. Gelukkig heb je geen vliegreis meer gepland want dar mag niet. @buikje: oh ik had ontzettend vroeg al zo'n buikje. Dit is mn buikje van 2 weken terug (30w). Al dikker dan bij mn zoontje met 40w. @tweeling ik ben al de hele zwangerschap in mn hoofd bezig met het feit dat ze gezond eruit moeten komen. Dat is mn enige prioriteit en zorg. En qua praktische dingen heb ik daar dus gelukkig niet teveel bij stil gestaan..... mn zoontje moest ook heel onverwacht in de couveuse en lag enkele verdiepingen van mij vandaag dus ik weet dat je het gewoon maar op je af moet laten komen. Ik was vooraf heel bang voor vroeggeboorte maar nu ik vandaag de 32 weken heb gehaald heb ik dat gelukkig niet meer zo. Kindjes moeten wel in couveuse dan maar waarschijnlijk niet meer aan beademing en de overlevingskansen zijn goed. En het zal zo zijn dat eentje nu eenmaal op dr andere moet wachten en dat ze dus langer huilen maar ja als je 2 kindjes kort op 1 hebt heb je dat ook natuurlijk... Geen idee hoe we t allemaal gaan doen maar ja er zijn genoeg mensen die het gelukt is dus ons vast ook!
We gingen verhuizen naar de andere kant van het land dus helaas konden we het afscheidsmoment niet verplaatsen. Ik heb het daar wel moeilijk mee gehad want het was echt een heel leuke opvang.
Ik ben elke dag wel aan het kijken voor de bugaboo op marktplaats maar valt nog best tegen wbt prijzen. Er worden veel zwarte verkocht en die willen we juist niet. Ach we hebben nog even.
Lijstje tweeling/meerling 2018 22 juli Neeltje1985 - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 10 augustus Qwsr - 25 jr - 2e + 3e kindje (een/twee-eiig?) JONGEN - JONGEN 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 24 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 1 oktober Saartje - 34 jr - 3e + 4e kindje (onduidelijk een/twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linda - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 16 december MamaTuttebel - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 19 december Layali01 - 24 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend Datum Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 30 mei ShallY- groeiecho en controle gyn 31 mei MamaTuttebel - controle echo 1 juni Zonnestraal - termijnecho 4 juni Layali01 - controle + echo + counseling 7 juni Zonnestraal controle + echo + counseling Wafelijzer 2e echo Syl33 - controle en echo 13 juni MamaTuttebel - geslachtbepaling 14 juni MamaTuttebel - controle gesprek gynaecoloog 19 juni Syl33- echo en controle 2 juli - echo en controle Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk
Zooo ook maar mijn afspraken erbij gezet. De vorige echo was goed! Meisje 1025 gr en jongen 1090 bij 27 weken . Mooi op de middellijn
Lijstje tweeling/meerling 2018 22 juli Neeltje1985 - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 10 augustus Qwsr - 25 jr - 2e + 3e kindje (een/twee-eiig?) JONGEN - JONGEN 11 augustus Ana Leigh - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) MEISJE - MEISJE 22 augustus ShallY- 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE Syl33 - 33 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Woohoo - 32 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) JONGEN - MEISJE 28 augustus Meysje - 30 jr - 2e + 3e kindje (waarschijnlijk twee-eiig) JONGEN - JONGEN 1 oktober Saartje - 34 jr - 3e + 4e kindje (onduidelijk een/twee-eiig) JONGEN - JONGEN 26 november Linda - 35 jr - 2e en 3e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 15 december Riverdale87 - 27 jr - 2e + 3e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 16 december MamaTuttebel - 27 jr - 3e + 4e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 19 december Layali01 - 24 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend 24 december Zonnestraal - 27 jr - 1e + 2e kindje (twee-eiig) Geslacht nog niet bekend Datum Wafelijzer - 33 jr - 3e + 4e kindje (.... eiig) Geslacht nog niet bekend Afspraken/echo's 30 mei ShallY- groeiecho en controle gyn 30 mei Woohoo - cervixmeting en intake VU 31 mei MamaTuttebel - controle echo 1 juni Zonnestraal - termijnecho 4 juni Layali01 - controle + echo + counseling 7 juni Zonnestraal controle + echo + counseling Wafelijzer 2e echo Syl33 - controle en echo 13 juni MamaTuttebel - geslachtbepaling 14 juni MamaTuttebel - controle gesprek gynaecoloog 19 juni Syl33- echo en controle 2 juli - echo en controle Bevallen 3boymom: JONGEN - MEISJE met 37 weken - keizersnede Madeliefje MEISJE - MEISJE met 34 weken - natuurlijk[/QUOTE]