Vind m er goed uitzien @wafelijzer! Dat was voor ons wel een optie geweest als we niet al een wagen hadden via MP (FirstWheels, lijkt erg op de Bugaboo, voor maar 110 euro!). Die van ons is trouwens zwart beige, vind ik ook een erg mooie combi. Trouwens, als we het toch over tweelingwagens hebben: Bij mijn Firstwheels zit maar 1 reiswieg. De zitjes kunnen wel helemaal plat. Op zich zou ik het liefst nog een reiswieg vinden (maar het is een vrij zeldzame wagen dus op MP vind ik tot nu toe niet) maar stel ik vind het niet.. Dan is het toch geen probleem als ik gewoon vanaf de geboorte die zitjes gebruik in de platte stand? Of zie ik dat verkeerd?
Normaal moet het ruggetje wel goed ondersteund worden dus dat zou ik even navragen of dat goed is. Denk op zich wel. Of een maxi cosi aan 1 kant erop? Of 1 in een draagdoek.
Hij lijkt er nu ook wel last van te hebben. Ga straks iets kopen tegen de jeuk.. zou zo zonde zijn als hij morgen niet afscheid kan nemen. En bedankt!! Ben ook bes trots op mijn buik. Heb alleen buik, verder nergens niet aangekomen.
Net de laatste dingen getekend bij de gastouder en wat zie ik er tegenop als de kleine man daar naar toe moet. Het is echt een lief mens en heb er wel een goed gevoel over maar zo anders als het kdv.. volgende week gaat hij beginnen.
Als iets slecht is voor heupjes en ruggetje dan is het een maxi cosi. Dat kan je echt niet als vervanger voor de kinderwagenbak gebuiken .
Dat snap ik dat je ze dan niet te lang erin mag zetten dat is toch algemeen bekend. Maar dan een draagdoek. En af en toe in de maxi cosi..... geen idee of normale zitjes die je plat legt wel goede ondersteuning zijn.... zou ze even moeten navragen. Zelf ben ik voorstander van een draagdoek dat is zo fijn!
Oh het komt vast wel goed. Als hij eenmaal gaat en het naar zn zin heeft heb je zo ook het goede gevoel bij de gastouder. Hoeveel ben jij nu aangekomen shally?
Dat denk ik ook wel.. meestal zijn die kleintjes het zo vergeten. Ik ben nu 6 kilo aangekomen. Was 7 maar ben weer een kilo afgevallen.
Wow dat is echt weinig. Ik heb er nu al 13.5 kg aan.... bij mn zoontje maar 11 kg die was ik na de bevalling gelukkig allemaal kwijt.
Ja inderdaad lijkt me het zitje beter dan een maxicosi (voor langere periodes). Met een nestje erin misschien? Ik ga vanaf nu wel weer dagelijks MP afstruinen, misschien vind ik iets. Nu ben ik ook niet iemand die uren gaat lopen met de tweeling hoor. Zelfs als we uit wandelen zouden gaan ergens is dat ook geen uren achter elkaar. Dus ik maak me er niet al te druk om..
Heb heb hier iets aan mamasaartje? http://www.tweelingkinderwagen.nl/tweeling-buggy/firstwheels-tweeling-buggy/reiswieg-city-twin-rebel-red/137/
Hoe heb je die nou gevonden? Heb me rot gegoogled haha. Maar dat is inderdaad het model dat ik nodig heb. Alleen vind ik rood of groen wel een beetje raar bij mijn zandkleurige. Maar zeker waard om even op rond te neuzen. Thanks!
Oke ik kijk dus toch niet helemaal scheel.. Als je op Bekijk winkel klikt blijkt er niets van FirstWheels City Twin te koop te zijn Wat een slechte verkooptechnieken!
Termijn echo gehad! Tot nu toe helemaal goedgekeurd. Uitgerekende datum ligt op 17 december Ik ben bijna uitgewinkeld en vanavond kom ik even goed reageren. Misselijk lijkt al twee dagen mee te vallen *klopt af* dus dan ga ik er even goed voor zitten
Wat een gedoe met kinderwagens eigenlijk he? Ik vind de bugaboo donkey de mooiste en ik denk de makkelijkste optie. Helaas zó duur. We gaan voor een showmodel waarschijnlijk. Kleuren maken me vrij weinig uit dus dat moet de zoektocht makkelijker maken. Waterpokken las ik.. wat een lastige timing ook. Maar als ik het goed heb is de incubatietijd voor de vlekjes dus volgens mij mogen kindjes gewoon naar de opvang en school. Ik krijg met 20 weken ook een cervix meting. Nu ben ik vergeten te vragen hoe dat gaat en wat er gebeurd als het te kort blijkt te zijn?