Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad en men wat was het warm, bah. Nu gewoon een half jaar thuis, echt heel raar.
Ik had al een beetje georiënteerd en ik verwacht niet veel meer te krijgen dan 300 euro, als ik die prijzen zie..
Voor degene die fb gaan geven met dr Browns flessen.. de prenatal heeft een leuke aanbieding. Ik ga ze morgen halen. Wilde eerst roze voor het meisje maar daar betaal je meer voor dus mooi een naamsticker erop en dan hebben ze allebei dezelfde fles.
Ow moet je iedere baby een eigen fles geven? Vanwege hygiëne? Heb ik nog helemaal niet over nagedacht.
@Layali01 Misschien inderdaad blaasontsteking? Ik herken het namelijk niet. @ShallY dat kan toch ook niet serieus zijn? 200 euro, kom zeg. Ik hoef ook niet de hoofdprijs voor mijn evo maar 200 euro ga ik niet mee akkoord Geniet van je verlof! Goede tip van de flessen inderdaad! Ik wil ook graag weer dr brown. Zijn er naamstikkers die goed blijven met afwassen en uitkoken in een magnetron sterilisator?
Probleem is dat anderen hun wagen wel voor zulke lage prijzen verkopen omdat zij die weer tweedehands hadden gekocht. Dus dan wordt het heel erg lastig om zelf wel een normale prijs ervoor te krijgen. Dat is dus ook de reden dat ik zelf nooit voor een nieuw model zou gaan. Hier eindelijk onweer en regen en ik was zo gefrustreerd dat het buiten heerlijk was maar binnen zo benauwd dat ik alles, inclusief de voordeur, tegen elkaar open heb gegooid Dan kijken ze maar naar binnen maar oh wat voel ik een heerlijke koele lucht naar binnen stromen!
Nee ik heb er niet eens op gereageerd. Is waarschijnlijk zo’n krent die voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten.
Ik heb voor mijn zoontje toen bij goedgemerkt.nl naamstickers besteld. Zit soms al een jaar of 2 op iets en zit er nog goed op.
@ShallY wat heb jij dan betaald voor de wagen? Wij hadden voor onze joolz 550 euro betaald en heb m nu voor 300 euro (met voedingstas) verkocht aan vrienden van ons. Bugaboo kun je wel nog goed 2ehands verkopen zag ik dus hoop dat dat over paar jaar nog zo is.
Nee dat denk ik ook niet. We gaan de advertentie van internet gooien en over een week weer erop met een andere prijs. Mn man zegt ook net ‘al krijgen we er 300 euro voor, is ie maar weg’ en dat is ook wel zo.
Pff waar ik me de eerste weken best erg goed voelde voel ik me nu vaak rot! Bij de andere twee zwangerschappen vond ik echt een hel, veel spugen, ziekenhuis opnames vanwege uitdrogingen enzo. En dat was nu gewoon niet het geval! Ja in de ochtenden we misselijk met opstaat maar dat was het wel. Nu valt alle eten mij als een blok in mijn maag waardoor ik na het eten vaak misselijk wordt en 8 van de 10 keer mijn eten weer uitspuug. Fruit hou ik dan wel weer binnen, maar brood en avond eten gaat momenteel niet goed! Maarja de baby’s moeten wel goed groeien.. dus ik weet niet of er een soort limiet zit aan fruit eten enzo?
Lekker veel fruit eten. Kan echt geen kwaad. En de kindjes pakken sowieso de voedingsstoffen die ze nodig hebben. Het zijn een soort parasietjes. Ze pakken alles, desnoods ten koste van jou. Maak je daar maar geen zorgen om.
Ze zitten nog binnen ik ben sinds maandag avon thuis. Sorry dat ik niet reageerde, thuis kost me toch meer energie dan in het zkh. Het is wel zenuwslopend, elk krampje schrik ik van. Ik lig boven en loop alleen voor toilet en douche voorlopig. Verder is elke dag er 1
Ahh wat fijn dat je ze nog bij je draagt! Iedere dag in de buik is zo waardevol. Je bent bijna 28 weken en dan zijn de risico's bij vroeggeboorte al zoveel lager. Ik snap dat je gek wordt van ieder krampje. Herkenbaar gevoel. Straks mag ik weer voor een cervixmeting. Hopelijk is hij niet korter geworden. Anders moet ik ook opgenomen, zeiden ze.
Lekker fruit eten hoor @MamaTuttebel. Ze zeiden tegen mij, iets eten is beter dan niets eten. Heel fijn dat ze er nog zitten @Meysje . Logisch dat het je thuis meer energie kost. Ik hoop dat ze nog even lekker blijven zitten bij je!
Goed nieuws dat de baby’s nog in je buik zitten @Meysje! Elke dag is er inderdaad een! Succes @woohoo voor de meting! En over de flessen, ik vind het toch iets hygiënischer inderdaad om ze allebei eigen flessen te geven. Ik ben weer terug van controle. Baby’s zijn goed gekeurd! Geschat gewicht van meisje is 1265 gr en jongetje 1314gr! Dus dat doen ze netjes! Verder was mn ijzer iets te laag dus heb daar tabletten voor gekregen en magnesiumtabletten voor mijn rusteloze benen. Geen meting gehad, wel een spuit in mn bil. Ik heb negatieve bloedgroep en baby’s positief. Had ik bij mn zoontje ook gehad. Over 4 weken weer echo en controle.