Hadden jullie in een ander topic de geboortepakjes gezien voor onze kruimels? Toch iets anders dan ik heb laten zien maar vond ze zo leuk.
Sinds dinsdag geen meldingen meer gehad , ik dacht al is het zo rustig Fijn dat de cervixmetingen goed zijn en dat de baby’s nog in de buik zitten, inderdaad elke dag is mooi meegenomen hopelijk blijven ze nog een paar weken zitten. Hier inderdaad blaasontsteking dus heb een kuurtje meegekregen. Hopelijk is het snel weer weg
Mijn peuter trok haar slaapzakje zelf uit. Dus we hebben hem binnenstebuiten aan gedaan. Dat ging een paar weken goed. Nu kreeg ze hem alsnog open, dus we dachten laten we haar maar meteen over gaan op een lakentje. Dus in romper onder lakentje. Trekt ze al het beddengoed er af en doet ze dr romper open en luier uit en legt ze die op haar hoofd . Peuters, wat moet je er mee. Nu ligt ze in haar slaapzakje die achterstevoren en binnenstebuiten aan is. Hopelijk duurt het een tijdje voordat ze dat uitvogelt.
Wat gaan jullie wat dekentjes betreft gebruiken als de kindjes n de maxi cosi uit het ziekenhuis komen? En met mooi weer in de kinderwagen? Ben nog opzoek naar de juiste dekentjes/lakentjes.
Voor in de maxi cosi gebruikte ik altijd een dekentje van de hema. Ze hebben hem o.a. in grijs gestreept. Die zijn qua formaat en warmte echt perfect. En als het warm is in de wagen lekker in de romper. Evt een lakentje.
@ShallY ik heb voetenzakken in de maxi cosi maar die zijn misschien te warm (zeker met dit weer). Anders een dun dekentje/lakentje. Of gewoon de eigen kleren als het heel warm is. Voor de koudere dagen heb ik 2 koeka dekentjes voor de kinderwagen.
Voetenzakken heb ik ook maar dat voor de zomer wat warm. Heb denk ik nog wel 2 omslagdoeken liggen voor de maxi cosi en in de kinderwagen gewoon een laken als het warm is. Komt goed!
Ik denk elke keer he, waarom hebben jullie het nou over zomer enzo, maar jullie bevallen natuurlijk beiden in de zomer haha. Ik zit nog op het randje (zal september worden) dus houd rekening met een beetje een mix, want het kan nog best warm zijn dan. Heb in ieder geval wel kruiken gekocht op de rommelmarkt laatst. Ik dacht stel het is net even koud en ze kunnen hun temperatuur nog niet goed vasthouden, dan heb ik dat tenminste voor 50 ct per stuk haha. Heb ook zulke leuke kleding gekocht laatst, zal ze even plaatsen. Nog wel veel meer hoor maar dit waren de allerleukste. Verder lijk ik me opeens wat beter te voelen.. Niet meer zo lamlendig de hele dag. Heb nog steeds weinig energie en lichaam werkt juist slechter mee (begin ook weer ischias te ontwikkelen volgens mij) maar ik voel me gewoon beter. Moeilijk uit te leggen!
Ik had bij zoontje (november) een voetenzak maar die nooit nodig gehad, was voor hem veel te warm. Ga nu ook eerst dekentjes gebruiken en anders alsnog een zak kopen. Mooie aankoop @MamaSaartje, die kruiken! En die kleertjes, erg leuk
Leuke de aankopen @MamaSaartje’ Waar heb je die pakjes van foto 1 vandaan? Ik voel me toch een partij slecht.. moe, hoofdpijn en misselijk en daarbij voel ik sinds woensdag, na de controle het jongetje niet meer dus dat zal ook meespelen dat ik me zo voel.
Even voor ik op de rest ga reageren, @ShallY met jouw klachten en het feit dat je het jongetje niet meer voelt, zou ik zeer zeker snel aan de bel trekken! Klinkt niet goed! En misschien is het wel niets, maar dan weet je dat ook! @woohoo en @Meysje blij dat jullie allebei oke nieuws hebben! Wat de anderen al zeiden, elke dag en elke week dat ze in jullie buik blijven is het beter voor de babies! @woohoo wel een beetje eng van de hersenen van je dochter. Maar je wordt gelukkig goed in de gaten gehouden! Fantastisch verhaal van je (andere) dochter. Heb er een hard hoofd in hoor dat het lang duurt voor ze het slaapzak idee doorheeft @Neeltje1985 zou me geen zorgen maken over je gewicht hoor! Er zal niet gek veel meer bijkomen. En als jij weet dat je goed eet dan is het waarschijnlijk vooral baby, babyaccessoires en vocht @ShallY wat vervelend dat je zo'n last hebt van rusteloze benen. Ik heb er ook wel last van maar dan meer als ik zit. Hopelijk werkt de nieuwe medicatie! Ik vind de pakjes echt super schattig!! Ik heb alles op de foto's bij Zeeman vandaan, kost dus ook nog geen drol haha! @MamaTuttebel yay gefeliciteerd met de goede echo!! Is het stolsel ook al verminderd/weg? @Riverdale87 rond jouw termijn vond ik werken ook al zo verschrikkelijk zwaar. Ik heb het nog iets meer dan 4 weken volgehouden maar toen kon ik niet meer en ben ik volledig de ziektewet ingegaan wat de beste beslissing ooit is geweest. Ik ben echt niet lui maar het was gewoon niet meer te doen. Ja ik dacht misschien heb ik die kruiken wel helemaal niet nodig maar voor 50 ct per stuk vond ik het niet zo'n moeilijke keuze haha! @Layali01 toch blaasontsteking! Nou ja, met de meds is het vast zo weg.
Precies @ShallY !! Bellen en wel nu Ik ben blij dit te lezen @MamaSaartje. Ik voel me inderdaad een beetje lui nu
Niet doen hoor! Tweelingenzwangerschappen zijn niet voor watjes zeg ik al een tijd. Het is gewoon dubbel zo zwaar als een normale zwangerschap (tenminste, zo ervaar ik het echt). Herken je grenzen en voordat het echt niet meer gaat, maak het bespreekbaar bij je werkgever. Als je de ziektewet ingaat, wordt alles door het UWV betaald dus het bedrijf heeft er zelf nauwelijks nadeel van.
Klopt hoor maar tegelijk denk ik dan, ik ben pas 11 weken. 11! De meeste houden hun zwangerschap dan nog stil. Bij mijn zoontje heb ik ook veel te lang door gewerkt omdat ik bang was lui gevonden te worden dus je zou denken dat ik er dan van leer