Hier ook onderweg naar het ziekenhuis voor een check op ketonen, uitdroging. Mijn lijf protesteerd tegen eten!
Sterkte @MamaTuttebel ! Goed dat je gebeld hebt @ShallY ! Ben erg benieuwd hoe t gaat. Welkom @Elise33
Ben inmiddels weer thuis! Uitslag was goed, geen spoortje uitdroging en die was er anderhalf week geleden nog wel! Dat betekend ondanks dat ik mijn eten niet binnen hou, ik wel voldoende vocht krijg! Dus ze rade creakers aan.. dus we gaan het proberen.
Gelukkig @MamaTuttebel steeds kleine slokjes drinken dan! @ShallY ik heb een folder verminderd leven voelen gekregen. Toch altijd belangrijk om te laten checken als je ze minder voelt. Al heb ik ook dagen gehad dar ik jongetje minder voelde maar d aa al van t begin zo. Pfff hier heel veel vocht in mn voeten en onderbenen. Bovendien had ik vanacht en vanmiddag na het slapen enorm stijve vingers.... denk dat t ook vocht is al zie ik geen gezwollen handen/armen. Ik ga hier toch maar iets rustiger aan doen zoals de gyn me vorige week opdroeg.... Meer rusten want het begint nu toch wel zwaarder te worden. @Meysje zitten ze nog veilig in je buikje? Bijna 28 weken nu.... dat is al heel gunstig.
@Elise33 welkom! @MamaTuttebel sterkte ermee @ShallY goed dat je hebt gebeld. Ik ben daar nog eigenwijs mee.. de linker voel ik sowieso minder maar gisteren een hele dag gehad dat ik de rechter niet voelde terwijl die meestal hyperactief is. Maar ik heb met de ctg al gemerkt dat ik sowieso 80% van de bewegingen niet voel, ze hadden zelden zulke drukke baby's op de ctg. En met alle ellende weiger ik te gaan stressen extra. Gelukkig vanochtend wakker getrapt door beide baby's en dat hield de hekje dag aan. Ze zitte dus nog steeds binnen. Wel weer een paar harde buiken gemerkt in tegenstelling tot de laatste paar dagen maar verder voel ik me goed. morgen 28 weken, ik ben optimistisch over de 32 te halen
Ik wacht veel te lang met bellen en kreeg zowel van de vpk als de arts op mn flikker. Maar ja, ik zat vanmiddag met mn zoontje en heb op mn zus na niemand in de buurt. Mijn zus was aan het werk. Ik kwam daar aan in het ziekenhuis was ik mijn portemonnee vergeten.. gelukkig is mn zus gekomen om te betalen. Zij zei ook dat als t weer een keer is dat ik mn zoontje naar haar werk kan brengen, dat er altijd wel een oplossing is dus dat is fijn. Gelukkig @Meysje dat ze nog veilig in je buik zitten en dat je ze weer goed voelt! Bezorgt mij toch altijd wel een stress momentje. Owja ctg was goed en daarna nog een echo gehad. Er waren niet veel bewegingen te zien maar voor nu voldoende. Mocht het vannacht en morgen nog niet meer zijn qua bewegingen moet ik weer bellen.
@woohoo, de gyn gesproken. Hij zei rustig aan te doen en de komende dgn even af te wachten. Geduld is niet mijn sterkste kant en geen controle hebben al helemaal niet Ik probeer me maar op te trekken aan het feit dat ondanks de buikpijnen en oude bloedverlies in week 4 en 5 we toch een goede echo hadden. @wafelijzer, ik zie het, dat is toevallig! Ook zulke zere liesen? Ik denk dat het vetrouwen wel gaat groeien met een volgende goede echo. @ShallY, succes in het ziekenhuis! @MamaTuttebel, wat een ellende om zo misselijk te zijn!
@MamaTuttebel wat fijn dat het geen uitdroging blijkt te zijn! Dan maar over op de crackertjes he. Ik kan ze niet meer zien @Neeltje1985 vervelend dat je zoveel vocht vasthoud zeg. Zeker wat rustiger aan gaan doen nu in zoverre dat lukt. @Meysje gelukkig zitten ze nog veilig binnen @ShallY fijn dat alles goed was voor nu. Ben benieuwd of je ze nu meer gaat voelen.... zo niet, wat gaan ze dan doen? @Elise33 nee daar heb ik eigenlijk geen last van...
Nou zo actief dat hij gisteravond was aan de ctg zo rustig is hij weer sinds ik thuis ben. Vannacht 2x gevoeld en dat was het en geloof me.. heb slecht geslapen omdat ik er de hele tijd op lag of ik hem zou voelen. Kijk het nog ff aan en anders bel ik weer rond 10/11 uur. Ik denk dat ze dan verder onderzoek ofzo gaan doen, geen idee eigenlijk. Ik hoop niet dat ik moet blijven. Daar krijg ik het al warm van als ik eraan denk.
Shit zeg. Hoop ook voor je dat er niks aan de hand is met de kleine en je lekker thuis mag blijven! Ik ga zo werken maar probeer de site in de gaten te houden sterkte iig!
Ik heb zolang angst en onzekerheid gehad deze zwangerschap. Nu ging het juist heel goed heb ik dit weer. Voel me gelijk somber en ben zo gefocust of ik nu iets voel of niet.
Ik kom zo nog even teruglezen en reageren, maar was aan het browsen op Wehkamp en @ShallY ik vond omslagrompers, die jij volgens mij zocht? https://www.wehkamp.nl/baby/babykleding/babykleding/c-a-baby-club-newborn-overslagromper-set-van-2/C50_3K3_3K3_16096051/?PrI=118&PI=1&Nrpp=96&View=Grid&NavState=/_/N-1x8q&Ns=P Ik heb gewoon de babykleding op laagste prijs gesorteerd, en dan vind je de rompers op pagina 2 in verschillende stijlen. Ook in hele kleine maatjes!