Zwanger van een tweeling/meerling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Meysje, 9 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ga zo toch weer bellen.

2. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

@ShallY moet je weer op controle! Hopelijk weer alles goed en straks weer thuis!

3. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    Wat vervelend @ShallY . Goed dat je blijft bellen.

Super fijn @Meysje! Blij te lezen dat ze nog lekker binnen zitten

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Zit weer aan de ctg

5. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @ShallY wat vervelend zeg hopelijk is alles goed. Overslagrompers hadden ze ook bij de H&M roze set en blauwe set van rompers (3). Ik heb ze in maat 50 besteld.

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Echt zo shit. Had een mooie bugaboo gezien, stond al een tijdje op marktplaats en is nu ineens eraf gehaald. Echt balen..

Bij de Hema hadden ze ook overslag rompers. Wil van de week toch nog even naar h&m dus ga daar ook kijken.
    En dinsdag ga ik naar de primark, kijken of ik daar nog kan slagen voor zoontje maar ook voor de tweeling.

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  7. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Online bij de H&M vind ik zelf makkelijker omdat je dan wel de goede maatjes vind en online hebben ze veel meer althans bij ons....

8. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
  9. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @ShallY alles goed met de kleintjes?

10. MamaTuttebel

MamaTuttebel Niet meer actief

Ben ook benieuwd hoe het is gegaan gisteren @ShallY

11. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Sorry, sorry, sorry!!

Ja alles was wederom gelukkig goed!

Ze kan niet verklaren waarom ik het jongetje zo weinig voel. Was op de ctg ook te zien dat hij het rustigste was van de 2. Dus heb op mn zij moeten liggen, ze heeft zitten porren om hem te laten bewegen en na het drinken van een bekertje koud water kwam hij weer in actie.

Maar hartslagen waren goed voor wat mag!

Als ik het weer heb dat ik hem weer minder voel is me op het hart gedrukt meteen te bellen en gebeurt het vaker dan gaan ze een plan op stellen om te structureel vaker aan de ctg te leggen en eventueel thuis monitoring.

Layali01 vindt dit leuk.
  12. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @MamaTuttebel gelukkig dat je niet uitgedroogd bent.. Maar wel schrikken hoor dat je zo weinig binnenhoudt! Hopelijk is de ergste misselijkheid nu snel voorbij!

@ShallY gelukkig alles goed met de kleine, maar inderdaad wel een mysterie waarom hij zo weinig beweegt. Gelukkig lijken ze je in het ziekenhuis wel echt serieus te nemen!

@Neeltje1985 herkenbaar dat vocht.. ik heb er ook zoooo'n last van. Eerst alleen met warm weer maar nu is het allang weer afgekoeld en heb ik nog steeds olifantenvoeten. Jij moet zeker rustig aandoen meis. Je zit gewoon al tegen je bevalling aan!!

@Meysje top dat ze nog in je buik zitten. Voor je het weet ben je 30 weken, dan 32 weken en dan is het alweer een heel ander verhaal als ze dan komen!

@Elise33 welkom hier! Altijd leuk nieuwe mama's erbij :)
    Je verhaal is voor mij niet herkenbaar, maar wel heftig hoor! Ik denk ook dat de buikpijn en het bloedverlies komt door het vruchtje dat het niet gered heeft. Hopelijk mag je in 2019 mama worden van 2 mooie gezonde kindjes! Maar bij twijfel wel altijd bellen hoor, laat je niet afpoeieren!
    Heb je wel al een echo gehad waarop de hartjes klopten?

@woohoo hoe voel je je nu?

13. Riverdale87

Riverdale87 Fanatiek lid

15 okt 2017
    4.151
    4.681
    113
    Vrouw
    @ShallY fijn dat ze je zo goed in de gaten houden zeg! Het blijft dus een mysterie waarom het jongetje zo rustig is maar ik vond zelf niets geruststellender dan een ctg.

Hier weer even zo’n onzeker momentje. Herken het wel van bij mijn zoontje. Kwaaltjes zakken weg maar nog geen bewegingen in buik om aan vast te houden. De vorige keer werd het voor mij echter toen we hoorden dat we een zoontje kregen. Hoop dat het snel 23 juni is

14. woohoo

woohoo Actief lid

9 nov 2015
    447
    194
    43
    NULL
    NULL
    Het gaat goed, Saartje. Door rustig aan te doen heb ik veel minder harde buiken. Ik ben alweer bijna 28 weken. Iedere week is er weer 1 :).

Gisteren voelde ik opeens het meisje weinig en het jongetje veel. Dat vond ik wel een beetje spannend. Maar gisterenavond en vannacht was het weer disco in mijn buik, dus ik ben weer gerust gesteld.

Ik voel haar trouwens wel telkens onder duwen. Tegen mijn bekken en blaas aan. Het voelt als indaling. Maar kan dat nu al?

15. MamaSaartje

MamaSaartje Fanatiek lid

13 mrt 2017
    1.050
    1.277
    113
    @Riverdale87 heel, heel herkenbaar. Op jouw termijn leefde ik echt van controle naar controle. Ik was elke keer zo bang dat er iets was gebeurd terwijl ik het niet had gemerkt! Je moet echter maar in je achterhoofd houden: De kans dat het goed gaat is zoveel groter dan de kans dat het niet goed gaat. En zolang je geen bloed ziet of krampen krijgt mag je er gewoon vanuit gaan dat het goed zit. Knuffel!

@woohoo fijn dat je je beter voelt en dat de rust echt helpt. Ik heb dat gevoel al weken nu, Baby 1 zit ook al heel lang in mijn bekken. Steeds weer schopt ie tegen mijn blaas en volgens mij ook schaambot aan. Of dat indalen is durf ik niet te zeggen, met jouw termijn misschien wel!

16. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik kan serieus wel janken.. ben gespannen en gestresst en loop alleen maar te chagerijnen.
    En waarom? Omdat dit dag 3 is dat ik de baby gewoon niet voel.
    Word gek van mezelf. Ik probeer het te negeren maar het lukt gewoon niet.

Maar ik weiger om weer aan de bel te trekken want alles is gewoon goed.

17. qwsr

qwsr Actief lid

20 mrt 2016
    139
    80
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames, sorry dat ik zo weinig post. Ik lees wel alles mee. Ik ben echt al klaar met de zwaarte van me buik ik kan me gewoon niet bewegen hoe ik nornaal doe maar goed nog eventjes en het zit erop! Ik krijg donderdag als het goed is een datum voor een keizersnee ben benieuwd.
    Dames kijk deze pakkies van action voor maar 3,80 !!

Bijgevoegde bestanden:

Layali01, Zonnestraal en Neeltje1985 vinden dit leuk.
  18. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    @ShallY ik voel t jongetje hier ook amper.... vaak maar een paar keer (max 10x) op een dag ofzo.... Maar bij mij is het zo dat hij richting het meisje ligt en daarheen schopt.... Maar ja als je hem normaal wel veel voelde en nu niet toch oppassen. Of is hij misschien gedraaid?

@Elise33 welkom.... had je post gemist. Wat super verdrietig van het derde kindje.... Maar fijn dat de andere een goed kloppend hartje hadden. Bloedverlies kan heel normaal zijn hoor. Hier bij mn zoontje gehad ik begin maar alles was goed. En menstruatie achtige pijn heb ik wel in begin gehad hoor. Maar niet heel erg.
    Ben je spontaan zwanger geraakt van de 3 of zit je in een traject?

19. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Zou kunnen dat hij gedraaid is, dat zou een logische verklaring zijn.

20. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    @MamaSaartje zijn ze bij jou al langs geweest van UWV of hebben ze gebeld?

Ik zit nu voor de komende 2 weken in de ziektewet maar vraag me ook af, moet ik echt alle dagen thuis blijven?

Deel Deze Pagina