Hier alleen goede ervaringen met prenatal. Maar babypark verkoopt ook kleertjes zoals van noppies en daar staat minder op voor de hele kleintjes Kleertjes.com heeft ook kleertjes van noppies etc. Z8 is ook leuk merk of feetje.... dat kun je online kopen. Jongens vaak iets meer tekst dat klopt. Je kan ook kiezen voor t shirt korte mouw met romper lange mouw eronder.
Thanks voor de tips! Ik ga even lekker online shoppen . Hoeveel pakjes houden jullie aan voor de babyuitzet? Ik lees overal 6 pakjes...
Ohjhhh ik heb er zoveel meer..... oeps.... Meisje iets minder maar ook al redelijk veel. Kastjes liggen helemaal vol haha
Jaa Name It. Inderdaad, die was ik even vergeten. Daar hadden we iets van het geboortepakje van onze dochter van. Die had ze overigens direct ondergekotst met bloed
In maat 50 heb ik voor allebei nog niet zoveel. Zo ziet het er nu ongeveer uit, boven jongen onder meisje.
Maar hebben jullie veel in 50? Heb ook wat uniseks kleertjes die ze allebei aan zouden kunnen. Ben bang dat ik straks weer teveel heb, zou zo zonde zijn.
Meisje is hier kleiner dus daar heb ik wel wat rompers broekjes en t shirt voor maat 50. Maar niet veel hoor. Veel meer maat 56.
Online bij prenatal gaat ook niet helaas. Want als ik dan iets in de winkel wil terugbrengen.. daar had ik dus toen gedoe mee. Ze wilden het maar niet aannemen terwijl dat wel moest, ook van het hoofdkantoor .Het was niet gebruikt ofzo, ik had alleen geen retourbon. Kon wel gewoon bewijzen dat ik het online had gekocht en betaald.
Ik kom tijd tekort. Druk druk druk. Fotoalbums maken nog van ons trouwen en het eerste jaar van onze dochter. Babywasjes zijn klaar maar moet nog wel wat strijken. En het huishouden gaat ook gewoon door.
Hier veel maat 50 en wat in 56. Ik ga straks gerichter kopen als we de geslachten weten. Ik wil ook graag lange mouw, zeker omdat het toch winter is wanneer ik beval. Ik las wat over nare ervaringen bij prenatal? Ben erg benieuwd Dat suiker drankje is smerig @MamaSaartje inderdaad! Hopelijk heb ne snel uitslag.
Ik moet ook nog van alles doen, fotoboeken enzo, is inderdaad wel een goede. Babywasjes wacht ik nog mee.
Ik heb net geteld, voor het meisje 6 setjes in maat 50 en jongentje ook zoiets. Dat wordt toch nog even shoppen denk ik. Ik heb vanmiddag ook even lijstjes gemaakt wat ik nog moet doen, geboortekaartje afmaken en website en wachtwoord om de gegevens in te vullen als ze geboren zijn, lijstje wat in de logeerkoffer van grote broer moet enz enz.
Ik denk dat mijn schoonouders gewoon hier thuis komen oppassen op onze dochter. Want we moeten toch naar het ziekenhuis. En als ze haar dan mee willen nemen naar hun huis, dan kunnen ze zelf rustig inpakken. Als de weeën onaangekondigd komen, dan is dat waarschijnlijk toch snachts en dan is het handiger als onze dochter gewoon in haar bedje kan blijven slapen. Trouwens, ik kreeg de tips om de eerste confrontatie met je kind(eren) en de newborns zo aan te pakken dat ze in het bedje liggen als je kind(eren) ze voor het eerst zien. Als je ze vast hebt, dan kan dat te bedreigend zijn voor de oudere kinderen.
Ik denk dat mijn schoonouders gewoon hier thuis komen oppassen op onze dochter. Want we moeten toch naar het ziekenhuis. En als ze haar dan mee willen nemen naar hun huis, dan kunnen ze zelf rustig inpakken. Als de weeën onaangekondigd komen, dan is dat waarschijnlijk toch snachts en dan is het handiger als onze dochter gewoon in haar bedje kan blijven slapen. Trouwens, ik kreeg de tips om de eerste confrontatie met je kind(eren) en de newborns zo aan te pakken dat ze in het bedje liggen als je kind(eren) ze voor het eerst zien. Als je ze vast hebt, dan kan dat te bedreigend zijn voor de oudere kinderen.