Dat is lastig , groot gelijk dat jij dan beslissing neemt . Je man kan nu echt z’n tel niet uit hebben staan. Hopelijk ziet hij dat ook in
Zitten 2 verschillende zonnekappen bij. 1 breeze ofzo en een gewone. Dus voor van de zomer gaan we denk ik nog een breeze kopen en in het najaar een gewone erbij. En adapter moeten we nog kopen. Verder is ie compleet!
Jongetje voel ik nu wel maar het meisje nauwelijks. Vanmorgen in de auto 2x keer maar verder niet. Dus lig nu even op de bank, kijken of het helpt.
@Neeltje1985 en wie nog de bugaboo heeft.. in de andere kinderwagen deed ik een hoes van het waskussen om het matrasje in de kinderwagen. Doe je dat bij de bugaboo ook? Of is dat een hele stomme vraag?
Vanwaar een waskussen? Ik deed bij de kinderwagen altijd een molton om het matrasje en daar boven een hoeslakentje.
Ik pakte die voor de wieg. Er zijn ook speciale ovalen voor een reiswieg, maar de meeste zijn merkgebonden en ik kon hem niet vinden voor specifiek de donkey. En die heeft natuurlijk een wat afwijkende vorm om alles een beetje compact te houden.
In de bugaboo die ik tweedehands heb gekocht zitten van die aerosleepdingen. Dus ik denk dat ik dan alleen een hoeslakentje doe, geen molton. Als ze alles onder kotsen dan kan je het matrasje wassen, schijnt. Liever had ik geen aerosleep gehad, maar goed. Zat er nou eenmaal in.
Wat betreft de bugaboo: ik wilde van die aerosleep matrasje erom doen. Met hoeslakentjes. Als ze dan spugen blijft t matrasje ook schoon. @ShallY ik ben na de tijd bezig met onderzoek daar werk ik dus aan. Ik doe dit 2 a 3 keer per week een halve dag. Vier dagen is mn zoontje thuis. En de rest heb ik dus tijd om alles te doen.
Kunt een aerosleep hoeslakentje dan doen. Want anders heb je niets aan de cover namelijk. Werkt alleen als je ook hoeslakentje van aerosleep hebt.
Ow oké, dat wist ik niet. Maar heb je dat speciale hoeslakens voor de wagenbak van aerosleep of moet ik dan voor de wieg pakken?
Pff! Nog niets gelezen hoor.. Maar wat baalde ik, de bugaboo leek zo mooi via foto. Dus hadden hem gereserveerd, vanmorgen daar gekeken en in het wiel zat een dikke boggel. Minder netjes dan verwacht ect. Echt, voelde me zooooooo K. Nu gewoon een nieuwe gekocht in de winkel, we waren opslag verliefd! Precies zoals hij op de foto staat zo ook genomen. Bordeaux (als je zo schrijft) rood. Rip uit ons lijf maar dan heb je ook wat!