@MamaTuttebel hoe oud is jouw kleine? Wij hebben hem nu sinds 1.5 maand in zn grote bed gelegd en dat gaat goed. Alleen nu sinds die hitte wordt hij vaak wakker s nachts. Gelukkig slaapt hij wel zo weer in. @ijzer ik neem hem.of 30 min voor de maaltijd of midden in de nacht als ik eraan denk. En je mag er geen calciumhoudende producten bij eten. @ShallY ik maak me niet zo super druk als ik de jongen minder voel.... die voel ik al de hele zwangerschap minder en hij groeit het hardst van de 2. Als ik hem echt een hele dag niet zou voelen dan zou ik me wel zorgen maken. Maar voelde hem vaak dus maar 2 of 3 keer per dag s ochtend en s avonds. Nu is hij sinds kort gedraaid en voel ik hem veel meer. Maar nog lang niet elk uur ofzo....
Ooh ja een ander bedje wordt hier nog niet. De oudste sliep vanaf 3+ pas in zijn peuterbed de ander wordt eind augustus twee maar die snapt verder nog niet veel, en praat ook niet dus communicatie is lastig dus die blijft sowieso nog even in zijn ledikantje! tot dat hij zelf eruit kan klimmen haha
Hey meiden! Alles gelezen van de afgelopen 3 dagen. Het was super gezellig gisteren en vrijdag met het Suikerfeest. Vrijdag bij mijn ouders wezen barbequen met nog een man of 25 (veel kinderen ook, heel erg leuk) en gisteren naar mijn zwager in Eindhoven geweest, ook heel gezellig. Ondanks dat ik relatief weinig gedaan heb (normaalgesproken ben ik de eerste die overal is om mee te helpen met alles) ben ik nu helemaal kapot. Lichaam voelt gewoon gebroken aan, en ik heb vanaf vrijdagmiddag tot gisteren eigenlijk continue harde buiken gehad. Vandaag dus even helemaal niets, beetje voetbal kijken en haken, misschien laat ik zelfs mijn man wel koken. De kleintjes bewegen wel als een gek. Zoooo leuk! Het is ook nog steeds zo apart om 2 babies te voelen. Baby 1 zit altijd in mijn bekken en onderbuik te trappen en te draaien, en Baby 2 zit rond of boven de navel, de ene keer met de voetjes naar links, dan weer naar rechts. Elke keer word ik weer verliefd. Het is nu ook makkelijk te zien en te voelen vanaf de buitenkant. Zo genieten. Verder gaat alles zo zijn gangetje. Morgen afspraak bij gyn met hopelijk een echo erbij. Wat ik begreep is dat er wel elke 4 weken een groeiecho gaat zijn vanaf nu. Dus we zullen zien. Mocht ik ook aparte echos krijgen dan ga ik van locatie veranderen (zit nu in het Alrijne en de GUO bijvoorbeeld werd gedaan in het LUMC). Heb geen zin om voor elke afspraak 2x 25 minuten heen en weer te moeten. @Neeltje1985 bah migraine!! Ik ben gelukkig van mijn hoofdpijn af sinds ik een goed hoofdkussen heb. Maar ik weet maar al te goed hoe dat is! En 35 weken alweer, man wat gaat het snel. Heb je "er" al zin in? @ShallY zo vervelend dat je de babies zo vaak niet voelt. Heb je dat altijd al gehad of is dat iets van de laatste weken? @woohoo fijn dat alles goed gaat! @Meysje nog steeds alles rustig? @Barbalien wat een leuk jij ook 2 jongens! Hier ook, maar nog niet duidelijk een of twee eiig. Ze zitten namelijk in aparte vruchtzakken, maar delen wel een placenta. Echter, of dit 2 placentas zijn die met elkaar vergroeid zijn, of dat het er echt maar 1 is, is onduidelijk. Het blijft hier dus ook even spannend @de rest, sorry vergeten maar ik heb echt meegeleefd met alles wat jullie schrijven! Zal er vanaf nu weer dagelijks inspringen. Knuf!
@MamaSaartje fijn dat je een leuke Suikerfeest hebt gehad! Ik heb het ook de afgelopen dagen heel druk gehad en echt teveel gedaan en gister was het echt even helemaal klaar. Gewoon lekker niks gedaan en uitgerust. We moeten echt naar onze lichaam luisteren. Heerlijk gevoel lijkt me dat zeg om beide baby’s te voelen haha geniet er lekker van!
Was even vergeten hoe een gepriegel dat ook alweer is om de kinderwagen op te maken. Ging ff proberen met de spullen die ik nog heb maar ben er wel achter gekomen dat ik andere lakentjes/dekentjes enz nodig heb. Wil dinsdag nog een keer naar een babywinkel en dan hoop ik her meeste in huis te hebben.
Haha nou inderdaad. En weet eigenlijk niet of ik dat al gevraagd heb maar wat gaan jullie gebruiken in de kinderwagen als het nou heel warm is? Alleen lakentje of bijvoorbeeld alleen katoenen dekentje ofzo? Of grote hydrofiele doek? Ik vind het zo lastig. Mn zoontje is van december dus had je gewoon lakentje en dekentje.
Ik denk ook gewoon geen dekentje toch... En bij mn zoontje van februari has ik alleen een dekentje om m heen. Geen lakentjes dus ook geen probleem met opmaken.
@Neeltje1985 het was zo rustig van jou kant, dacht even dat je aan het bevallen was. Heb je al een afspraak over inleiden ofzo of wachten je af of ze zich spontaan aankondigen?
Oh ja klopt..... Ik had erg druk weekend en was nog altijd suf van de migraine aanval. Ze gaan me i.p. 1e week van juli inleiden. De afspraak staat al
Wat fijn dat je een datum hebt @Neeltje1985 Zoontje is ziek. Koorts en hangerig, gelukkig ben ik vrij.