Gefeliciteerd!! het is zo leuk!! ik had het bij mij totaal niet zien aankomen (natuurlijk gebeurt) maar ze zijn oh zo welkom <3 Geniet ervan!!
Hoi! Dankjewel allemaal! Gisteren een echo gehad en gelukkig het gaat nog steeds goed! Na de 3 jaar MMM vertrouwen in me lichaam kwijt, maar ik wordt er steeds geruster op! Krijg gelukkig frequent echo's nu dus dat is wel fijn! Gisteren waren ze allebei even groot, 17,2 en 17,3 mm en het worden echt al 2 baby's, heel onwerkelijk!
Leukkk Gefeliciteerd Na zolang wachten beloond met 2. Gaaf Ben ook (spontaan) zwanger van een tweeling. 1eiig Heeeel bijzonder.
Wauw wat mooi om te zien he. Gefeliciteerd. Een tweeling is heel bijzonder. Wij hebben een 2 eiige meiden twin gekregen door de MMM en nu pril zwanger weer door de MMM. 2 follikels dus heel benieuwd of er dit keer 1 zit of ook weer 2. Ga ervan genieten meid
Wat leuk, gefeliciteerd! Zeer speciaal en bezonder een tweeling zwangerschap . Ik was eigenlijk benieuwd wat MMM betekent ?ik ben zelf ook zwanger van tweeling 7 weken en 4 dagen. Heel spannend!
Gefeliciteerd!! Hier ook zwanger van een tweeling, wel gebeurt zonder medische hulp, dus compleet onverwacht, zit ook niet in de familie, maar ze zijn zo welkom!! Dubbel gezegend
Goedendag allemaal, Ten eerst alle vrouwen die zwanger zijn van harte gefeliciteerd. Gisteren om 17 uur een pretecho gehad omdat ik niet langer kon wachten bovendien had ik een sterk vermoeden dat er niet 1 maar 2 zijn. Ook in mijn familie komt veel voor tweeeigentweeling mijn 2 oma's , 2 tantes en mijn moeder zelf heeft tweeling gekregen. Ook omdat ik vrij snel een buik kreeg met 5 weken. Veel honger. Met vlagen misselijk gedurende dag. Tot 6 weken ging het eigenlijk goed daarna extreem misselijk en extreem moe zijn. Heel veel slaap , geen eetlust meer. Sterk ruiken. Dat verklaarde gisteren op de echo een 2 eigen TWEELING! Heel blij natuurlijk maar ook hoe ga ik dat straks doen met een dochter 4,5 jaar en zoon 3,5. Kleine huis naar groter huis , veel spullen aanschaffen. Dubbel gevoel. Alles zag er prima uit 2 kloppende hartjes Ze liet mij geen hartslag horen omdat anders schade kon aanrichten bij de baby's .Dus ze liet mij wel zien kijk zie je het hartje kloppen? Ja hoor antwoord ik blij terug! Ik ben nu 7 weken en 4 dagen de klachten die ik veel later kreeg in de 2 vorige zwangerschappen heb ik nu veel eerder zoals bandenpijn en veel steken buik , liezen & bekken. Ik slaap nu al niet goed word om 4 uur wakker kan daarna niet slapen tot 07:00 uur. Dan word ik slaperig , wil ik net weer gaan slapen dan gaat mijn wekker weer om de andere 2 kinderen klaar te maken voor basisschool en voorschool. Puffff , ik haal de energie uit mijn tenen, echt vermoeiend!