Ja hoor ik ook, maar niet in de periode die jij aan geeft. Ik ben in maart uitgerekend. Gefeliciteerd! Weet je al of het 1 of 2 eiig is...
ah toch nog iemand hihi!! nee het zal 2eiig zijn aangezien wij ivf hebben gehad en daarbij 2 embryo's zijn terug geplaatst en zijn ook 2 vruchtzakjes te zien
Hallo Ook ik ben zwanger van een tweeling ook met ivf terugplaatsing van 1 embryo. Vind het allemaal wel erg spannend.
Hallo!! Ik ben ook zwanger van een 2ling, een 2eiige! Gister echo gehad en ze waren aan het dansen hihi.. Xx
Maandag de eerste echo gehad waaruit bleek dat wij ook een twee eiige tweeling verwachten..was voor ons een grote schok maar natuurlijk erg bijzonder. Is gewoon op de natuurlijke manier gegaan.
Dat zal wel ff schikken zijn geweest op de spontane manier, met ivf weet je dat het zou kunnen gebeuren hihi.. Al is het nog ff slikken haha
Wij hebben al een zoontje..dus we hebben zomaar in 2 jaar 3 kindjes. Zijn nu 2 dagen verder, de ergste schrik is er nu wel af maar vind het nog steeds erg onwerkelijk.
wtje ergens kom je me bekend van voor........ hebben ze bij jou ook 2 embroys terug gezet? we konden wel tegelijk ivf hebben gehad...... waar heb jij het laten doen?
Hallo dames, Mijn naam is Claudia en ik ben er sinds gisteren achter dat ik een tweeling verwacht, geheel natuurlijk! Was wel even schrikken! Op de echo zie je 2 vruchzakjes en 2 placentas volgens de echopedist (of hoe je haar noemt) Dus het lijkt inderdaad tweeeig. Dus van 2 kinderen naar 4 kinderen
Een vraagje ik probeer een tweelingbanner te zoeken maar dat is haast onmogelijk!! Iemand tips voor een site?
Ja jij mij ookal, Ivf in Maastricht laten doen.. Misschien van dat tropic, weet ut niet hihi.. Ja lopen bijna gelijk hè haha, leuk!! @claudia, welkom!!