Hallo, Ik wilde graag wat vragen.... Ik vermoed dat ik zwanger ben, nu zo'n 4 weken. Ik heb 2 keer een test gedaan (kruidvat). Nu is het probleem dat ik met ochtendurine wilde testen (omdat die urine meer geconcentreerd is) maar met kunstlicht kan ik die test gewoon niet goed zien. Alleen met daglicht. Ik moet altijd om 6 of 7 uur enorm plassen en dat red ik echt niet om het nog 2 uur op te houden. De eerste test zag ik pas 4 uur later (was in slaap gevallen) en de tweede test 1,5 uur later toen het licht was geworden. Beide testen gaven een lichtblauw dun streepje aan. Ow en ik heb eerst in een potje geplast, maar ik las vandaag dat als er nog schoonmaakmiddel in zit (restjes) dan kan het ook de test beinvloeden? Ik zou niet weten hoe ik die restjes eruit kan krijgen. Nu heb ik verschillende verhalen gehoord. De een zegt als je geen HCG in je bloed hebt dan verschijnt er na een paar uur ook geen streepje. En de ander zegt weer dat het niet kan...Ik weet het gewoon even niet meer. Ik heb een paar verhalen van mensen gezien die ook de testen van Kruidvat hadden gebruikt, en die schreven dat als ze niet zwanger waren, dat er dan na een paar uur ook geen streepje stond. Ik hoorde van een vrouw dat zij 9 weken zwanger was en nog steeds geen positieve test kreeg, zij moest een echo laten doen en toen kwam ze erachter dat ze zwanger was! Mijn symptomen zijn: - hoge temp - gezwollen tepels met blauwe aderen ook over de borsten (bh zit te strak) - soms misselijk - ineens vaak hoofdpijn, duizelig - veel honger (net of suikerspiegel te laag is of je op het randje van je energie zit) - erg moe - veel dorst en een vieze smaak in de mond - urine ruikt heel sterk en is donkerder als normaal (geen blaasontsteking want het doet geen pijn) - buik heeft een rare vorm gekregen en is wat dikker (soort puntje onder de navel) en als ik loop jeukt het heel erg net boven schaambeen. Ik voel ook een kleine verdikking die ik nog nooit heb gevoeld net boven het schaambeen (heb het regelmatig gecheckt dus merkte het verschil). En soms steekjes/krampjes onder in buik. Kunt u mij misschien helpen? Ponnetje
hoi, symptomen zeggen niet zoveel. Je moet gewoon nog een test doen, het maakt niet uit of dat met ochtendurine is of niet. En dan binnen de tijd die staat aangegeven aflezen. Heel sporadisch werkt een test niet (goed), maar dat zijn echt uitzonderingen. Dus nog een keer een test doen! Mirjam