doopsuiker in thema van vlindertjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sharon20, 4 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi allen,

ik hoop dat ik dit topic in het goede deel zet!

wij hebben gisteren ons geboorte kaartje uitgekozen en zijn er echt super tevreden over. het is een heel leuk kaartje met grijs tinten en lime groene vlindertjes.

nu woon ik in belgie en hier is het de gewoonte om ook doopsuikers uit te delen aan het kraambezoek (ipv beschuit met muisjes, maar dit doen wij ook omdat we het lekker vinden en ook 50% NL zijn)

de kleuren van de doopsuikers liggen dus vast: wit, lime groen en grijs (we werken net als bij jamie met 3 kleuren) maar nu wil ik er graag nog iets aan toevoegen met lime groene vlindertjes ofzo...

weet iemand een leuk idee en een plek waar ze dit hebben???
    ik heb al eens op internet gekeken maar vind niet echt iets leuks!

het mogen eventueel ook gewoon potloden zijn met zo'n vlindertje op een veertje eraan, of beertjes in de vorm van een vlinder?? of doosjes met een vlindertje??

als iemand een idee heeft hoor ik het graag!

zal even een foto plaatsen van het geboorte kaartje zodat jullie een idee hebben.

2. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ps. let maar niet op de naam, want heb gewoon een foto gemaakt van het voorbeeld kaartje uit de kaft :)

hier ook een foto van een mand met doopsuikers.
    deze kleuren willen we dus gebruiken, alleen is dit met een thema nijlpaardjes... past niet echt bij het geboorte kaartje :)

3. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Wij hebben onze doopsuiker zelf gemaakt en zijn daarvoor naar de AVA gegaan. Ik meen mij te herinneren dat ik toen iets gezien had met vlinders. Ik weet niet of je je doopsuikers zelf wil maken? Anders zou ik zeker eens langsgaan bij de AVA ze hebben daar echt supermooie dingen en de prijs valt heel goed mee. Als je een beetje creatief bent kan je heel mooie dingen maken.

4. Alita

Alita Niet meer actief

wat een prachtig kaartje!!!!

op internet vindt je niks?

5. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    vorige keer waren we ook van plan om onze doopsuiker zelf te maken en waren we ook bij de AVA geweest maar kon niet kiezen :) toen zijn we naar Luyts geweest (kalmthout) en hebben daar een mand gekozen. we vroegen wat het ons ging kosten als we de spullen kocht en het zelf zouden maken maar dat scheelde maar 20 euro... dus hebben we het laten doen!

maar anders kan ik wel eens kijken bij de AVA voor wat versieringen, en deze misschien op de mand en op de doosjes plakken. mss hebben ze wel stickertjes ofzo! (schiet me ineens te binnen: Yess!) die kan ik dan op de doosjes plakken! kga internet nog is afspeuren en anders is bij de AVA kijken!

ps. bedankt voor het compliment! we vinden het kaartje zelf ook helemaal top :D

6. Shyness

Shyness Bekend lid

17 aug 2008
    961
    0
    0
    consulente
    Sint-Niklaas
    Ook wij gaan naar de AVA, daar hebben ze in alle kleuren wel wat!

Deel Deze Pagina