Sinds vanmorgen heb ik ontzettende hoofdpijn, misselijk, overgeven , tintelende handen en zo nu en dan drukkende pijn hoog in de buik. Mijn bloeddruk is altijd normaal geweest (zo rond de 110/65). Moet ik nog even afwachten of zal ik de spoedlijn van het zkh bellen?
Ja ik zou wel even gaan bellen. Het zijn wel allemaal symptomen die horen bij een mogelijke zwangerschapsvergiftiging. Beter keertje te vaak als te weinig gebeld.
Weet je al wat meer? Ik hoop dat het loos alarm was... Hier dezelfde symptomen behalve de hoofdpijn, heb wel wat eiwitten in mijn urine en moet vrijdag weer op controle. Hoop dat het bij jou ook meevalt, in ieder geval wel fijn dat je meteen kon komen!
Ik lig nu ook met dezelfde symptomen ter observatie in het ziekenhuis, zucht.. maarja beter dat ze er op tijd bij zijn, de kleine mag van mij nog wel even blijven zitten! Dus altijd bellen en goed dat je ook meteen kon komen mijn bloeddruk was trouwens ook altijd goed, maar nu ineens veel hoger..
Ik ben in het zkh geweest, urine + bloed waren goed. Bloeddruk was ook in orde. De arts zei dat het waarschijnlijk hyperventilatie (?) is. Je gaat sneller ademhalen en daardoor kun je hoofdpijn krijgen gepaard met misselijkheid en overgeven. Lijkt me een beetje stug, want toen ik nog in bed lag vanmorgen begon ik hoofdpijn te krijgen zou niet weten waarom ik opeens sneller zou moeten ademhalen. Maar ja, mochten de klachten verergeren dan moet ik weer aan de bel trekken.. @blijzwanger: hebben ze bij jouw zwangerschapsvergiftiging geconstateerd? @doortje25: hopelijk valt het voor jou ook mee, sterkte!!
misschien omdat je longinhoud zoveel kleiner is waardoor je eigenlijk automatisch al oppervlakkiger ademhaald? Hier regelmatig duizelig en niet lekker, gaat hier altijd snel beter door heel bewust heel diep te uitademen --> lijkt hier dus hyperventilatie te zijn. Iig succes! hoop dat het idd geen zwangerschapsvergiftiging wordt!
Nee maar omdat mijn bloeddruk zo snel gestegen is en ik wel die symptomen heb willen ze het zekere voor het onzekere nemen (ook omdat ik pas rond de 34 wkn ben) gelukkig zit alles bij jou verder goed, wel vervelend dat je het geen naam kan geven he? Goed in de gaten houden hoor, en idd gewoon weer bellen als het erger wordt!