Hoi hoi Ik ben ook zwanger van 2e kindje.nu zou ik 1mei mijn nod dag hebben.maar ik heb al getest.en positief.heel blij zijn we maar ook bang dat t toch afsterft en toch in een menstruatie uit pakt.ik heb dit 2 maanden geleden ook gehad.maar we gaan uit van t beste.kan iemand mij wel vertellen waar ik mijn banners plaats.
Gefeliciteerd! Ik hoopn dat het helemaal goed gaat nu! Had je symptomen dat je al getest hebt? Ik heb ook 1 of 2 mei mijn NOD maar heb nog niet getest...
Ja moe pijn borsten wc is me nieuwe vriend moet zoveel plassen steeds.honger.opgeblazen buik. Spannend ook voor jou.jij last van iets?
Erg hè die onzekerheid.ik ga voor je duimen meid.spannend.ik net nog stiekem test gedaan en nog steeds zwanger.hihi
Dank je wel! Ja, het is zeker spannend en die onzekerheid is echt erg! Het duurt nu ook alweer zo lang en ik heb wel vaker gedacht dat het zo was, maar dan werd ik toch weer teleurgesteld. Vandaar dat ik mezelf maar dwing om te wachten met testen. Eerst ook even zien of mijn temperatuur nog verder daalt, want dan weet ik genoeg.
ja je lichaam ken je zo in de maling nemen, dat is echt hatelijk. laat die 3 dagen maar snel voorbij zijn dan voor je en hopen op een mooie iets. t blijft altijd spannend..Zwangerschap is zoiets moois maar ook zo frustrerend.
nouja niet echt stiekem gestest..meer zo van om me eigeetje gerust een beetje gerust te stellen..en me dochtertje weet t niet.en die is nog al nieuwssgierig dus toch wel weer beetje stiekem gestest dan he hahahahaha