hoi Kit26 ik ben nu ruim 28 weken en al 11 kilo aangekomen, de beebs liggen voor op groei en ik heb veel vruchtwater... moet wel mn suiker in de gaten houden het ging de eerst weken erg snel , de laatste paar weken gelukkig wat minder, heb geen idee waar ik op uit ga komen... ben ook maar klein en heb een enorme buik Elvinia, heel veel sterkte met dit verlies we lopen maar 1 dag achter elkaar, heb hier het idee dat ik het nog wel lang ga volhouden...hopelijk mijn lichaam ook. volgens mij mag je vanaf week 38 hier vragen om inleiden soms kan ik gewoon niet slapen omdat de dames zo druk zijn, gaat echt mn hele buik heen en weer nummer 10 , zo de groeiecho, altijd leuk, je gaat wel veel minder zien op de echo des te groter ze worden. veel plezier met jullie weekendje weg
Lieve meiden!! Gosh, ik heb jullie inderdaad wel in spanning laten zitten he! Niet geheel me eigen schuld .. Maar het verlossende woord: ALLES IS GOED MET ONS MANNETJE!!!!!!!!!! Gister was er een heel ander beeld te zien op de echo, alles bewerkt na behoren, en deze vrouw uit Utrecht kon ons zoveel meer vertellen en was zo kundig! Ze liet alles heel goed zien, en ons mannetje heeft wel geen 1 sec stil gelegen dus ze moesten echt heel veel filmpjes maken om een duidelijk goed stil beeld te kunnen krijgen door het filmpje weer stil te zetten! De onzekerheid zat hem in dat ze dachten dat de linkerkant van het hartje aanzienelijk kleiner was en dat de hartklepjes niet goed sloten .. Maar al bij al na een dik half uur konde ze ons toch het zegen geven dat alles er mooi uit zag! Pff wat een onzekerheid is dat geweest, dat is echt verschrikkelijk. NU weet ik hoe sommige ouders zich soms moeten voelen, BAH!! We waren ontzettend OPGELUCHT, wat een last valt er dan van je schouders af! Daarna dan ook alle spanningen die eruit kwamen! En savonds was het noodweer, klapte er hier flink tegen aan, dus het digitale netwerk was foetsie, vandaar dat ik jullie geen nieuws heb kunnen brengen! SORRY ... zo ontzettend lief om al die reacties alsnog te lezen .. nu zijn we BLIJ!!!!! En ik heb zin om alles in 1 dag bij elkaar te shoppen haha .. maar dat kan natuurlijk niet!
Latwin wat een geweldig nieuws ! ben vaak even komen kijken of er al nieuws was gisteren. jeetje zeg al die onzekerheid, maar gelukkig is alles goed en kun je lekker gaan genieten van jullie twins !!!!!
Jeetje Latwin, wat een vreselijke uren moeten jullie gehad hebben!! Maar wat fijn dat alles GOED is!!!!! Geweldig zeg, dat besef je dan even nog veel meer.... Hier ook alles goed bij de 20 weken echo! Nog steeds 2 boys Rally welkom! Gefeliciteerd met je tweeling zwangerschap Elvinia veel sterkte Volgens mij ben ik nu zo'n 4 kg aangekomen. Laatste 3 weken 2,5 kg! Maar buik groeit ook echt hard nu! Ga snel verder vast kleding uitzoeken voor vakantie
Hey dames, Wat is er weer veel gekletst... zal proberen om alles te onthouden... haha.. en op te schrijven wat ik heb gelezen. Latwin, wat fijn dat alles goed is! Echt super zeg. Helemaal geweldig! Sinja, alvast veel plezier op vakantie! Kilo's, ik heb me vorige week gewogen dus met 18 weken en toen 5 kilo aangekomen... Kids, woensdag de 20 weken echo gehad dus met 19 weken... kids liggen achter op groei. 1 kindje was 232 gram en de ander 223 gram. Over 2 weken terug dus dan zullen ze denk ik weer even kijken of ze elkaar goed opvolgen qua groei... Zelf was ik ook onder gemiddeld.... dat scheelt wel dus het kan erfelijk zijn Bloeddruk, mijn bloeddruk is altijd rond de 110/70 of 120/80.. is allemaal prima. Zolang de onderdruk niet boven de 95 uitkomt is er niks aan de hand.... Uhm...denk denk.... zijn jullie al met het geboortekaartje bezig? Wij hadden een ontwerp gezien maar het was niet zoals ik wilde. Ze hebben mij in contact gebracht met de ontwerper en nu gaat hij het kaartje speciaal maken voor ons... best cool he Verder ben ik het eigenlijk een beetje vergeten.....
Latwin, wat een heerlijk nieuws! Fijn dat alles goed is! Elvinia, wat een akelig nieuws. Gecondoleerd met het verlies. Voor de rest houd ik het even ego, moet nog van alles doen en we moeten straks weg... Groeiecho was goed, maar de meisjes zijn allebei aan de kleine kant. Ik ben vandaag 26 weken maar ze waren bij al die verschillende onderdelen die ze meten tussen de 23.5 en 25 weken. Precies onderaan of net onder de curve. 745 en 673 gram zijn ze. De gyn vond het nog net acceptabel, wel heb ik over 3 weken weer een groeiecho ipv de normale 4 a 5 weken die ze hier hanteren. Hij heeft nog wel geprobeerd om de gezichtjes in beeld te krijgen in 4d, maar helaas lagen ze er niet goed voor.
Latwin, wat geweldig zeg! Echt een hele geruststelling voor je jou! Bedankt voor jullie medeleven allemaal... Hier zitten ze goed qua gewicht, gelukkig. Maar aan paar grammetjes verschil met de curve!
Latwin wat een heerlijk nieuws. en wat fijn dat er een heel deskundige arts naar gekeken heeft. kan me voorstellen dat je nu helemaal in de wolken bent. en veel plezier met shoppen. moet kunnen onder het motto "zijn de hormonen".
Hoi Dames, Gosh er is echt veel geschreven! ik kan het niet allemaal onthouden omdat ik even met mezelf bezig ben geweest haha .. Maar : Bedankt allemaal voor jullie reacties, doet me supergoed! Elvinia: gecondoleerd! Sterkte .. echt geen leuk nieuws bah! Over de kilo's .. Ik ben echt al 10kilo aangekomen, maar ik ben vorig jaar door mediche redenen dan ook 30 kilo afgevallen, dus mijn dokter zegt ook dat mijn lichaam heel erg op de reserves is gericht .. Omdat ik nog tamelijk zwak was toen ik zwanger werd! Maak me er ook niet druk om .. want het gaat er toch wel weer af met 3 kinderen straks en mijn lichaam kennende! haha Geboortekaartjes; ik vind ze moeilijk te vinden hoor op tweelingen gericht? En dan vooral de jongens/meisjes, dus neutrale tweelingkaartjes? Ik had 1 site gevonden haha, maar die ben ik door alle stress dus vergeten op te slaan! Misschien laat ik ze indd ook zelf ontwerpen als ik niks kan vinden! Namen: Wij zijn er al uit sinds we weten wat de twins worden! Hele aparte namen ' na mijn idee! Ik heb er zelf nog nooit van gehoord .. En ja mijn zoontje heeft ook een aparte naam dus het moet ook bij zijn naam passen .. haha leuk om ze af&toe al zo te noemen in mn buik, kijken of het wel past! Mijn kindertjes zijn ook halfbloedjes dus vind een oer nederlandse naam dan ook weer niet helemaal passen! Al hou ik wel van die romantische nederlandse meisjesnamen! haha .. Apart word het dus hier. Sinja: Waar gaat de vakantie na toe? Heelveel plezier ,, geniet er lekker van!!!
Latwin ook hier worden t aparte namen...in de buurt nog nooit gehoord al zullen ze wel bestaan.. echt fijn dat alles goed ijs met jullie kids! hier gister geshopt met vriendlief bij prenatal!wil nu alweer gaan...haha.i s zo leuk maar toch maar rustig aan doen....
Latwin, ik heb ergens eerder in dit topic een link geplaatst naar een site waar heel veel tweelingkaartjes zijn verzameld. Ik zit nu alleen op mijn mobiel met hotel-WiFi dus kan hem even niet voor je terug zoeken. Wij moeten ook nog een kaartje uitzoeken. Lastig hoor. Wij hebben nu 1 naam, de andere moet nog. Ook al zo lastig...
He meiden, Was van plan hier nog veel te lezen vandaag, maar last-minute-vakantie-inpak-stress Waarom ik dat toch altijd op de laatste dag laat afhangen en dan er nog achterkom dat ik nog aantal dingen moet wassen/kopen etc. Maar goed, weet niet of ik op t forum kan, vast wel een keertje tussendoor hoop ik! Vannacht vertrekken we richting Schiphol, vliegen vroeg naar Lanzarote! *zwaaaaaai* Tot over 12 daagjes!
Sinja, geniet van je vakantie!! Veel plezier!! Het is daar hopelijk beter weer dan hier op het moment! Namen zijn we nog niet mee bezig. één naam hadden we al voor een eventuele 'derde', maar voor de 'vierde' moeten we nog even brainstormen. Latwin, wat een opluchting zeg!! Fijn dat je zo snel weer kon komen en dat een deskundige naar jullie mannetje heeft gekeken. Nu weer ontspannen en genieten van alles. Nemen jullie ook iets voor de vermoeidheid? Zit nu maar aan de Floradix maar ik merk meteen wanneer ik niet goed of genoeg heb geslapen. Jongste dochter gisteravond laat nog weer wakker, wilde nog een flesje. En voor 7 uur stond ze alweer in haar bedje te huilen. Ik merk dan meteen dat de vermoeidheid weer driedubbel terugkomt. Fijne zondag!
goeiemorgen Sinja , een hele fijne vakantie ! hier hadden we toevallig nog 2 namen, en dat waren ook meisjesnamen, voor jongensnamen hadden we er 1, dat was echt nog moeilijk geworden. Bij ons ook 2 aparte namen , omdat ze ook bij de namen van mn ander kids moeten passen Ik heb weinig last van vermoeidheid, ga wel eens overdag een uurtje liggen, maar ben ook savonds nog laat wakker , en helaas nu weer snipverkouden dus lekker doorslapen zit er weer niet in verder weinig in de planning, het regent hier al de hele morgen, ben nu ook maar aan het zoeken naar geboortekaartjes. ...
Fijne vakantie! Hier ook 2 redelijk aparte namen. Vermoeidheid heb ik op het moment erg veel last van. Vandaar dat ik ook nu pas weer een keer reageer. Geboorte kaartje vind ik erg moeilijk vind maar weinig leuke jongen/meisje kaartjes.
Hé allemaal! Mag ok ik hier meekletsen? Weten net een paar weekjes dat het er twee zijn! Vind wel leuk om hier mee te schrijven omdat jullie nog zwanger zijn Voor ons is nr3 en 4. Ben deze mnd26 geworden. Groetjes!
Hi Wij hebben ook eindelijk 2 leuke namen. Het uitzoeken van een tweeling geboortjekaartje vonden wij ook erg lastig. Weinig keus en het moet ook maar net bij je passen. Maar het is uiteindelijk gelukt. Net op controle geweest. De twee doen het goed. Mooie maag en blaas vulling, lekker aan het bewegen en goede verdeling van het vruchtwater. Wel blijven ze nu beide achter op groei als je het met een eenling vergelijkt maar de was vrij normaal zei de gynaecoloog. Het worden dus geen zware kids bij de geboorte. Maar ik ben zelf ook maar tenger en klein.
Hier zijn we gelukkig uit de namen. Worden korte, stoere namen. Niet heel apart. Als doopnamen wel aparte namen, maar als we die als roepnaam zouden doen zou er verwarring kunnen ontstaan, omdat ze zo apart zijn. Dus dat is wel weer te veel van het goede. Ikzelf vind aparte namen ook superleuk, maar manlief is er niet zo van. Dus nu hebben we lekker Hollandse namen. (Geen Jan en Kees hoor) Ik ben druk bezig met geboortekaartjes, nu ik niets heb te doen. Pf.... lastig!! Ben echt al een paar weken bezig, maar ik vind niet echt iets dat bij ons past. De meeste geboortekaartjes vind ik allemaal zo gewoon/op elkaar lijken. Of weer heel fel... en je hebt ook zo weinig keus! Ik zit nu wel een beetje te twijfelen. We hebben opzich wel een leuk kaartje, maar aan de binnenkant zit een afbeelding waar normaal precies de naam staat. Natuurlijk heel leuk, alleen bij een tweeling passen de namen er niet precies in Ik zit me nu af te vragen of het wel kan of dat het de rest misschien een beetje uit z'n verband trekt... Gr. Heb ook zo'n last van maagzuur... jullie ook?! Echt vreselijk! (Sorry, klaagzang...) Jijdaar, welkom! Volgens mij heb ik je ook al bij de tweelingmama's ontmoet Dit is alleen meer aan topic met echt de zwangeren, in die anderen hebben ze vaak al kindjes.
hallo dames dat is al weer ff geleden,wat wordt er veel geschreven zeg. wat fijn dat het met iedereen goed gaat en ook met alle beebs .al was het ff schrikken voor 1 van de mama.s gelukkig alles goed dat is toch een opluchting.. veel dames al over de 20 weken en sommige al richting 30 wat schiet het op.. hier gaat het goed. donderdag weer echo 17 weken dan,maybe laten ze zien wat ze zijn haha.. dan nog 3 weken en de 20 weken echo,toch wel beetje spannend.. we zijn lekker 3 dagen naar disney geweest. qaulity time met manlief. heerlijk en mooi weer. maar wel super intensief voor mijn lijf. nu lekker dagje bijkomen. heb hele leuke foto van ons samen met Mickey die mijn buik vast houd echt leuk. ff kijken of ik hem kan posten, wil eigenlijk zonder onze hoofden maar zal niet lukken. ff proberen.. fijne middag allemaal xxx