zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wolffin

Wolffin Lid

8 okt 2012
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linssiejj gefeliciteerd!! Fijn hè dat je nu eindelijk kan zien wie je al die tijd hebt meegesjouwd. ;) En super ook dat het zo snel is gegaan en dat alles goed gaat met ze! Hoop dat ze gauw uit de couveuse en mee naar huis mogen.

Ik weet niet meer wie het vroeg maar wij hebben ook de bugaboo donkey. Echt een hele fijne wagen die er breder uitziet dan hij werkelijk is. We passen eigenlijk door elke deur. Babykamer op marktplaats gekocht maar maxi cosi ivm de veiligheid wel nieuw. Kleertjes heb ik heel 2dehands gekregen van vriendinnen en kennissen. Ik heb gewoon overal ja op gezegd en de leukste dingen eruit gezocht. De jochies hebben nu mt 62 en als ik 2 setjes kleding eb gekocht al die tijd is het veel. En 68,74 en 80 ligt ook al in stapels te wachten. Dus daar ben ik erg blij mee!

2. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Ook ik begrijp je schrik maar al te goed kwebbel....heb zelf al een dochter van 3. Ik weet dus precies wat je bedoeld!!

Kleertjes heb ik nog veel van mijn dochtertje maar ik heb er ook alweer veel bijgekocht.
    Vind het wel leuk als ze hetzelfde gekleed zijn hihi.

Oh ja en mijn placenta ligt echt diep in en voor de uitgang en ze verwachten ook niet dat die nog gaat verplaatsen maar het kan nog tot 32 weken.....maar krijg hoogst waarschijnlijk een keizersnee.

Liefs

3. kwebbel1984

kwebbel1984 Fanatiek lid

30 okt 2012
    1.027
    0
    0
    Nee precies sasje. Ik heb een dubbele eisprong gehad dus had het ook niet aan zien komen. Het komt ook niet voor in onze familie.

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @kwebbel: hihi, de goden hebben mijn gebeden gehoord :p
    Welkom en gezellig dat je mee komt kletsen (en dat ik niet meer alleen zwanger overblijf)
    Wel leuk dat ik nu niet meer laatste ben.

Vanaf hoeveel weken wist iedereen hier dat het een tweeling was.

Ik had al een vermoeden toen de zwangerschapstest posi was, aangezien we de iui hebben gedaan met 2 follikels.
    En wist het met 6 weken zeker dmv de 1e echo, en gelijk 2 kloppende hartjes te zien :D

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linsiejj van harte gefeliciteerd met jullie zoon en dochter. Wat goed zeg en wat een snelle bevalling! Nu lekker genieten. Leuke namen ook.

Babywish dat komt helemaal goed. Er zullen er vast nog wel bijkomen en zo zijn wij ook begonnen.. haha..
    Kijk Kwebbel is er al bij.

Welkom Kwebbel en gefeliciteerd met jullie dubbele zwangerschap.

Hier had ik met 5 weken de mvm test en die was zooooow donker dat ik dacht.. of het zijn de hormonen nog.. of het is toch een tweeling aangezien ik 2 grote eitjes had... en met de echo van 7w en 5d klopten er 2 hartjes :D
    We waren helemaal happy!

6. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Moet het even kwijt meiden, sorry!

Ik krijg zometeen mijn keizersnede! Kan niet slapen van de spanning!
    Maar heb dus hopelijk zometeen 2 gezonde mannen in mijn armen....

Duimen jullie mee?

7. Marcy26

Marcy26 Bekend lid

1 nov 2010
    594
    58
    28
    Mams26..veel succes! Hopelijk heb je straks 2 gezonde boys in je armen!

Ik ben dus ook spontaan zwanger geworden van een tweeling, we hebben al een zoontje van 21 maanden.
    Ben nu 26.2 zwanger van 2 jongetjes.
    Zometeen weer op controle. Kunnen we weer ff kijken hoe onze boys het doen...tot nu toe liepen ze beide een week voor op groei. Ben benieuwd hoe het nu gaat.

8. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @mams26: ontzettend veel succes, en hoop dat je inmiddels 2 gezonde mannen in je armen hebt liggen.

@marcy26: dat is zeker wel even schrikken bij de 1e echo als je ipv 1 opeens 2 erbij krijgt ? :p
    Ik heb dat ook wel een beetje gehad, want we hadden niet durven hopen dat allebei de follikels bevrucht zouden worden en allebei zouden innestelen.

De gyn zei bij de echo: zeg maar nee, dan krijg je er twee. Dat was wel ff een snottermomentje hoor :p

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ow mams spannend hopelijk is alles goed gegaan???
    toch een spoed keizersnede geworden dus?

10. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Mams hoop dat alles goed gegaan is en dat he lekker aan het genieten bent xxx

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ook net thuis van halve ochtend zh...had weer erge krampen.

ctg gehad was oke, urine was oke en nog getoucheerd en was ook oke, dus geen reden om daar te blijven....nu rustig aan doen!

12. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hee meiden, de kindjes liggen al heerlijk in wiegjes. Couveuse was uit voorzorg alleen voor de nacht. Ze doen het goed. Sophie drinkt heel goed. Daan begint ook goed te drinken. Hij was erg misselijk van het vruchtwater, nu lijkt hij het eten beter binnen te houden . Wanneer we naar huis mogen weten we niet. Afwachten hoe het de komende dagen gaat. We hebben een grote kamer hier waar we met z'n 4en kunnen verblijven.
    Ze zijn zojuist ook lekker in badje geweest.
    Daan is 47 cm en 2420 gram en Sophie 46 cm en 2540 gram :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ah fijn dat jullie lekker bij elkaar op de kamer kunnen liggen!!!

geniet er van meis!!!

14. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Fijn inderdaad dat jullie lekker bij elkaar op de kamer kunnen liggen!!
    Lekker genieten....

@Sasje, jeetje das voor jou ook schrikken of niet??
    Gelukkig mocht je weer naar huis, misschien iets rustiger aan doen of kan het daar niet van komen?

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee hoor met 24 weken hetzelfde verhaal gehad...ook toen was alles goed.....

krampen kunnen ze niks aan doen weten ze ook niet waar ze vandaan komen dus tja..?? en harde buiken kan ik ook niks aan doen want zodra ik me inspan krijg ik ze....maar zakken daarna ook wel weer af...dus tja hoort er ook bij....enne rustiger aandoen...ik doe al bijna niks....

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh ok ja dat wist ik niet.
    Ik begrijp wel wat je bedoeld hoor met rustig doen!!

Voor mijn gevoel doe ik ook 100x minder als voorheen en dan nog zegt iedereen dat ik rustig aan moet doen.

Nou doe maar lekker niks dan hihi

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik doe juist altijd maar 1 ding per dag want anders doe ik idd alweer te veel :( dus nog minder kan echt niet hihi!!
    vandaag ook niks gedaan....als alleen was aangezet.....
    dus tja......

18. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Tja moeilijk hoor dat rusten. Gelukkig is het tegen mij nog niet gezegd en probeer ik nog zoveel mogenlijk te doen ;)
    Ik moet ook wel met een kleintje van 3.

Dus ik hoop dat ik dat advies nog niet krijg hihi

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik kan helaas niet veel meer want dan krijg ik constant harde buiken....dus dan doe je vanzelf minder :(

20. Mams26

Mams26 Actief lid

8 jun 2012
    410
    0
    0
    Regio Utrecht
    Nou, Raf en Dex zijn geboren!

Raf om 8.34, 2650 gram en 52 cm.
    Dex om 8.36, 2630 gram en 51 cm.

Ze doen het allebei super, zijn nog wel misselijk van de keizersnede, maar drinken lekker hun flessen! Couveuse is gelukkig niet nodig. En zaterdag als alles goed blijft gaan mogen we lekker naar huis! Ik kan niet wachten!

Deel Deze Pagina