Ja heb er ook echt geen zin in. Ik ben in totaal 7 maanden thuis geweest. Ook een hele lange tijd want heb gewerkt tot 28 weken.. haha.. Komt goed.
Hoi dames Ik ben momenteel nog zwanger van een tweeling !! Ik heb vandaag een echo gehad ben 6weekjes , twee mooie vruchtzakjes en vruchtjes maar nog maar 1 beginnend kloppend hartje . Tweede lag achter de eerste zodat het mede door de slechte apperatuur moeilijk te zien was . Over twee weken meer duidelijkheid Oja het is twee eiig
Ik heb een afspraak gemaakt voor een geslachtsbepaling Mag maandag al om 18:30. Super spannend en ben benieuwd of ze het al kan zien.
welkom sepherine, hier met 6 weken ook 1 hartje die klopte, de ander nog niet...week erna klopten ze allebei @babywish spannend!
ja ik dacht ook al van ow jee dan zal die ander wel afkomen maar nee hoor ze zitten er allebei en allebei vol leven hihi!!
Welkom sepherine, ik ben ietsjes verder dan jij en heb de tweede echo al achter de rug. Ik ben nu 7.5 week. Leuk dat we samen op gaan!! Ben je zwanger geworden met hulp of spontaan?? Ik zag met 6.1 weken wel al twee hartjes maar ze klopten nog erg rustig en onregelmatig. Gelukkig met 7.1 twee prachtige knipperlichtjes!
Ik had met 6 weken ook de 1e echo en ik kon beide hartjes mooi zien kloppen. Zo mooi, ik smolt bijna weg uit de stoel. Eerst het bericht dat het er 2 zijn en daarna ook nog 2 hartjes zien kloppen. M'n dag kon echt niet meer stuk
Hallo meiden, Werken...tja ik zit ook al vanaf 7 weken thuis en zit er steeds meer aan te denken om niet meer te gaan werken. 2 baby`s naar de opvang zal toch genoeg kosten en ik heb ook nog een meisje die in Oktober naar de basisschool gaat en dat is teveel gedoe met overblijven en oppas regelen. Als het even kan blijf ik dus thuis!! @Sepherine, Gefeliciteerd en welkom!! Even afwachten dan maar, spannend hoor!!! Ik had trouwens de eerste echo met 7 weken en toen waren er ook 2 mooi kloppende hartjes te zien!! De schrik van mijn leven maar tegelijk zoooooo bijzonder!! @Babywish Leuk zeg Maandag die echo!! Ik was een week of 17 geloof ik toen ze het echt goed konden zien!! Ook spannend voor jou!! Ik kom net bij de winkels vandaan en hebben de aller laatste spullen gekocht!!!!! We zijn nu gelukkig helemaal klaar. Geboorte kaartjes hebben we ook besteld dus nu lekker alles schoonmaken, wassen, inrichten enz enz. Leuk leuk leuk!!! Liefs
Ik ben spontaan zwanger geworden . Ben nu net geen 6 weken . 5+6 vandaag . Het is spannend hoop dst beide ukkjes het volgende keer goed doen .
Dus je hebt best kans dat het 1 eiig is ? Bij mij in de familie komen tweelingen voor, vandaar ook de hogere kans op een tweeling (dubbele eisprong)
pfff hier begint de nesteldrang toe te slaan...maar vervolgens heb ik er eigenlijk geen energie voor dus ik botst met me zelf wil eigenlijk zooooooo veeeelllll doen...maar kan me nergens toe zetten en ik heb geen rust voordat het allemaal gebeurd is wat ik nog wil grrrr leuk hoor hormonen!
Oh sasje....ik weet precies wat je bedoeld!! Ik wil ook vanalles gaan doen maar heb er geen energie voor.... Doe nu beetje bij beetje en af en toe maar wat. Jammer is dat he!!!
Seph gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier mochten we pas met 7w 6d komen voor de 1e echo om zeker te weten dat er een hartje klopte... toen zagen ze een vruchtzakje met kloppend hartje.. even verder koekeloeren aangezien ik 2 eitjes had... en daar was nummer 2 met een kloppend hartje. Echt heel bijzonder he. Als ik jullie nu zo zie in het begin van de zwangerschap... moet ik weer helemaal terug denken aan de 1e echo.. zo cool! En nu zijn ze gewoon al bijna 5 maanden in ons leven
Ikke175 . Normaal was ik al 7 weken maaaar dat was met berekening van gemiddelde cyclus waardoor ik minder ver ben . Ik hooop over 1week en 5 dagen 2 mooie hsrtjes te zien
Heeel spannend . Maar hen wel wat afleiding hoor . Aan het klussen en schilderen in ons nieuwe appartement