Ja die nachten.....dat kan ik me voorstellen. Dat had ik toevallig vannacht voor het eerst en ben heel de dag gesloopt. Echte erge klachten heb ik gelukkig ook niet maar de dames liggen gewoon niet echt lekker de afgelopen dagen, heel erg hoog liggen ze waardoor ik geen kant op kan! Bukken gaat bijna niet en zitten is ook nergens meer lekker al met al gewoon baal dagen!! Dat heb ik heel de zwangerschap al voor een paar dagen en dan gaat het weer een tijdje goed dus hoop dat het nu snel weer over is! Liefs
Hallo dames, De meeste zijn druk bezig met de laatste weekjes. Wij hebben vanavond de geslachtsbepaling gehad. En wij verwachten.. 2 GIRLS !! Nog een beetje wennen aan het idee. Vriendlief en ik (en de meesten om ons heen) dachten allemaal jongen/meisje. Dus tja, vindt het voor vriendlief wel jammer dat er geen jongetje bij zit, en vriendlief zelf ook. Maar we zijn allebei heel erg blij met onze 2 meiden op komst.
ow leuk babywish 2 meisjes!!!! hier lang gezegd dat we jongen en meid zouden krijgen en toen opeens dacht ik neee joh wij krijgen 2 meiden dus ik zei dat al de hele tijd tegen vriend van wedden wij krijgen 2 meiden hihi! dus moest ook echt een traantje weg pinken toen er bij de 1e meteen gezegd werd dat het een jongentje was omdat ik wist hoe graag vriendlief een jongen wilde!! en toen begon ik zelfs te twijfelen...van huh zullen het dadelijk 2 jongentjes zijn...daar had ik nog geen moment aan gedacht eigenlijk hihi maar nee de ander was toch een meid ach weet je het boeit ook niet, voorkeur hebben heeft iedereen denk ik wel! als het maar gezond is dat is het belangrijkste!!
Ik was superblij toen ze zei dat baby 2 een meisje is. Maar ik moest juist een traantje wegpinken toen ze vertelde dat baby 1 ook een meisje is. Want ik wist dat vriendlief heel graag een jongen erbij had willen hebben. En waarschijnlijk gaan er hierna geen kindjes meer komen. Dus ja, toch nog even wennen dat er geen jongen bij zat. (Maar ben nu ook al supertrots op mijn 2 mooie meisjes hoor) Trouwens, hebben jullie ook een setje of boxpakje maat 42 of 46 gekocht voor het geval ze eerder komen ?
Ik was zo op die roze wolk dat ik niet goed naar de maten keek. Want er was nog maar 1 pakje maat 42 tussen de grotere maatjes. En van een ander pakje was er ook nog maar 1 maatje 46 tussen de grotere maatjes. Maarja, ze waren maar 3 euro, even onderhandeld in de winkel. Binnenkort even kijken voor wat meer roze
ow nee de rest heb ik gewoon maat 50/56 gekocht. heb altijd nog snel iemand naar de winkel gestuurd.....maar als ze zo blijven doorgroeien kunnen ze meteen maat 50 aan
Ik heb geen eens maat 42/44 gekocht. Ik heb wel 2 pakjes maatje 46 per baby en de rest ook maat 50/56. Ik denk dat die 2 van mij ook gelijk in 50 gaan hihi nee hoor mijn dochter heeft 5 maanden in 50/56 gezeten en die was niet echt klein. 49 cm en 3160 gram. Ben zo benieuwd hoe groot ze zijn als ze geboren zijn....kan niet wachten!!
nee is ook lastig wat wel te kopen wat niet...daarom heb ik voor ieder ook maar gewoon 1 setje gedaan...
Goedemiddag, Wij weten sinds gister dat we zwanger zijn van een tweeling. Iets wat ik zelf niet meer had verwacht na de echo van vorige week, toen was er duidelijk 1 ring en 1 vruchtzakje te zien en gister duidelijk twee! Wat een verassing zeg nou ja eigenlijk niet. Op 14 februari was ik trotse eigenaar van 2 eieren van 22mm, welke die avond zijn gesprongen en de kans op een tweeling relatief groot was. Dit overtreft al mijn dromen, klinkt qliché. Maar nu ik er aan gewend ben vind ik het prachtig en zie alleen maar voordelen, en vriendlief is helemaal in zn nopjes . Twee in een keer zijn we meteen klaar... Ik heb al een dochter uit een eerdere relatie..
gefeliciteerd mama mars!! en wat een suprise zeg eerst 1tje en vervolgens toch zwanger van een tweeling!!! hier was vriend toch echt wel in schok in nog steeds hihi!
Gefeliciteerd mama mars en welkom. Pakjes... wij hadden voor allebei een maatje 44 en de rest ook 50 en 56... toch maar naar de winkel gegaan voor nog meer maatjes 44 aangezien ze beide nog geen 42 cm waren. Wat leuk 2 meiden babywish! Is echt super gaaf. Wij waren er ook heilig van overtuigd dat het een jongen en een meisje zouden zijn.. maar tijdens de echo's lieten ze toch echt zien met 2 meiden in mijn buik te zitten. Werken, ik werk in de gehandicaptenzorg.. eigenlijk meer psychiatrie. Mensen met ernstige gedragsproblemen. Qua dagen werken is het heel verschillend maar gemiddeld 20u in de week ipv 28. De dagen kunnen verschillen..soms wel 4 dagen in de week en dan ineens 1 ofoz... ik vind het wel lekker Ik neem voor 3,5 jaar ouderschapsverlof op.. daarna kijk ik wel of ik weer naar 28u wil
Ja de echo van vorige week was gewoon veels te vroeg, en hele andere apparatuur als gister.. Vriendlief zegt al vanaf dag een dat het een tweeling is, en meerdere met hem... Maar ik had het zelf niet meer gedacht. Ook al zit er in mijn familie 4 tweelingen in de fam en is mn vriends vader zelf een tweeling. Ik ben 25 jaar en verklaarde mn zus voor gek toen ze de derde op die leeftijd kreeg, en nu doe ik het haar zelf na .... Mag de 26e weer voor een echo ben zo benieuwd... Ik werd in de schoonmaak, en mei tm september ben ik brugbediende...
@mama mars: Gefeliciteerd !! Deze weken gaan trouwens snel, overmorgen alweer 16 weken. Hoop dat de geslachtsbepaling wel een beetje betrouwbaar is Anders hebben we weer een verrassing bij de 20 weken echo haha
haha,, daar was ik met mn meissie ook heel bang voor dat het fout was met de bepaling maar het klopte echt.. Zijn die van jullie een eiig of twee eiig??? Die van ons zeer waarschijnlijk 2 eiig maar daar kon de Gyn nu nog weinig over zeggen..
Hoi Meiden, Ik lees al een tijdje mee bij jullie. Maar wil me ook graag bij jullie clubje toevoegen. Ik ben nu 22 weken zwanger van een 1eiige tweeling. Ik ben zwanger geraakt via icsi in DD. Daar hebben we 2 embryo's terug laten plaatsen.. We vinden het super dat we 2 krijgen. Groetjes Muppettje...
ook jij welkom muppet!! wauw wat een toeval dan dat het ook nog eens een eiig is zeg!!! jij ook al aan het shoppen geslagen?
@sasje: heb de kinderwagen al wel, en 2 ledikantjes. Alleen de kast en commode nog, die ga ik binnenkort ophalen in de buurt. @mama mars: hier een 2-eiige tweeling. @muppettje: Nog gefeliciteerd Weet je al wat het gaat worden ? En apart dat je 2 embryo's terug hebt laten plaatsen waarvan 1 het heeft overleeft en zich gedeeld heeft. Hier 2 follikels, die allebei ingenesteld zijn, dus 2 eiige tweeling