Hey dames, Haha...die foto. Echt super leuk! Alleen al die bekraste hoofdjes jijdaar, welkom bij dit topic. Hier ook af en toe last van maagzuur. Vandaag heb ik echt een slappe buik zeg. Heb het nog niet eerder gehad. Normaal is mijn buik wel ietsjes harder. Nu lijkt het net alsof ik niet zwanger ben. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Het maakt me erg onzeker of nog alles goed is met de kids. Maar af en toe lijkt het alsof ik iets voel bewegen in mijn buik! Gyn zei dat ik af en toe iets kon voelen maar nog niet zoveel omdat bij 1 kindje de placenta ervoor zit ( alleen als het kindje schopt aan de zijkant van mijn buik kan ik het voelen en daar voel ik ook vaker wat. Aan de voorkant bijna niks ) en het andere kindje ligt helemaal met het lijfje en gezichtje tegen de placenta aan. Placenta ligt wel achter maar het kindje heeft geen zin om te draaien. Als het kindje draait en gaat schoppen, zal ik dat zeker te weten gaan voelen. Nog ff geduld. Het liefst zou ik de angelsound gebruiken om te horen of alles goed is maar daar moet ik maar vanui gaan...
Hé! Vandaag weer echo gehad: alles goed,2 kloppende hartjes! Leuke foto van disney! Weten of willen jullie allemaal weten wat t wordt? Is wel makkelijker hé bij de andere wou ik t wel, dit is nu mn laatste zw schap, en wil ook weten hoe t voelt om te bevalen zonder dat je weet wat t wordt...zijn t er 2...dus 4 namen.:s lastig hoor!
@ikke 175: spannend.als gyn zegt dat alles goed is zal t vast zo zijn! En misschien zijn ze zo gedraaid dat jij er een andere buik van krijgt? Met de angel sound kun je al wel wat horen hoor, dus waarom ni? Ben je meteen gerust
jijdaar, wij weten wel welke geslachten onze kids hebben. Het is onze 1e zwangerschap. Ik heb niet meer geprobeerd met de angelsound. Mijn buik is nu alweer iets harder en straks toen ik in bad lag leek ik af en toe iets te voelen... Ik weet het alleen niet zeker maar denk het wel... haha... ik wil niet iedere keer luisteren met dat ding want dan maak ik mezelf echt gek en wil ik dalijk iedere keer luisteren... Over paar minuutjes gaan we op kraamvisite Tot snel weer!
Hahahah geweldig die foto! Fan van paint?? Jijdaar, wij weten de geslachten ook niet. En aangezien ze 2-eiig zijn, kan het alle kanten op... maar ik vind het juist wel leuk, zo'n verrassing. We zien wel bij de geboorte. Iedereen zegt wel dat het 2 jongens zijn, omdat ze zo schoppen. Voetballertjes, zeggen ze. Klopt geen zak van, aangezien ik zelf ook voetbal(de). Maar een meisje erbij lijkt me wel leuk hoor! Maar 6 namen is idd wel lastig... gelukkig zijn we eruit. Ikke, lastig dat je steeds zo'n naar gevoel erover hebt. Misschien gewoon een keer aan de gyn ofzo vragen of die misschien tips heeft ofzoiets? Of dat die je kan geruststellen oid??
wij weten het nog niet, maar willen het wel super graag weten,en kunnen het ook niet geheim houden dus gaan het vertellen.. knap hoor als je 6 namen kan bedenken.. xxx
Nou dat was wel heel lastig hoor! Jongensnamen hadden we zo, maar voor meisjes... pf.. Bij jongens heb je gewoon die korte, stoere namen enzo. Meisjes zijn al gauw langer en lastiger en ingewikkelder... Maar we hebben ze! Alleen nog de doopnaam voor als het meisjes zijn.
haha die komen ook wel dan als je de rest ook hebt kunnen bedenken. wij dopen niet dus dat scheelt al.. wij hebben ook de jongens namen al en 1 meisjes naam combi meisje jongen is perfect en 2 jongens ook maar het 2e meisje niet. mijn gevoel zegt steeds dat het geen 2 meisjes zijn dus dan hoeft het niet,maar we zullen zien.. we hebben wel hele discussies over knuffel ooms of tantes. daar komen we maar moeilijk uit. xxx
Haha ja lastig...maar 6? Hoop dat wij t met 4 af kunnen! En bij mij was mn dochter meerr aan t sc hoppen dan mn zoon hoor Mij lijkt nog n meisie ook leuk, maakt me ni uit.hoop zo dat alles goed blijft gaan!
Elvinia ik weet dat het goed zit met de uks dus ik hoef me geen zorgen te maken maar af dn toe ben ik zon troela komt goed! Knuffeltantes hebben we gister gevraagd en ze zeiden beide ja dat hebben we dus ook al geregeld.hebben voor beide kindjes 1 knuffeltante.
Vandaag weer controle gehad en onze schatjes zijn weer helemaal goed gekeurd, nog steeds binnen curve eenling! er werdt zelfs gesproken over 6, 7 of 8 pond!! we zijn zo trots op onze wondertjes! Onze kindjes krijgen allebei dezelfde verwentantes. Ook hier worden ze niet gedoopt.
Dewy wat goed dat ze beide zijn goed gekeurd!!! Helemaal super. En jeetje... schatten ze jou kindjes zo zwaar? Dan doen ze het heel goed... haha.. Knuffeltantes, volgens mij heb ik het verkeerd gezegd Wij hebben voor kindje 1 mijn zusje gevraagd voor knuffeltante en voor kindje 2 mijn nicht Dus allebei krijgen de kindjes een andere knuffeltante. Morgen mag ik waven voor 20 weken!!! Dan op de helft ( officieel dan he... haha ) Morgen ook op controle bij de gyn. Ben benieuwd hoevaak ik dan op controle zal moeten. Heb ook nog verschillende vragen waar ik een antwoord op wil hebben. WIj moeten namelijk 45 - 60 minuten rijden om naar het ziekenhuis te komen... ik wil graag van tevoren weten hoe het zit met bevallen... er staat dat je pas mag komen als je om de 5 minuten weeen hebt... maar daar ga ik echt niet op zitten wachten.. haha...
ja ze worden nu met de geboorte geschat tussen de 6 en 8 pond. Het meisje is iets groter als het jongetje maar nog steeds binnen de curve
Feny, Wij hebben familie vanuit mijn kant. We wisten echt niet wie we bij mijn vriend zijn kant moesten pakken. Heeft verder geen broers / zussen die net zo zijn als ons. Heeft een gehandicapte broer en ook niet zoveel contact met andere neven / nichten. Het kon wel een vriend worden, maar hun zijn al allemaal een aantal keer peetoom...dus de keuze was snel gemaakt voor ons. Dus geen mannelijke knuffel ooms, alleen maar tantes Dewy, wat groeien je kindjes goed zeg. Ik ben erg benieuwd volgende week of ze ook weer bij mij flink gegroeid zijn. Nu lagen de kids toch wel wat onder het gemiddelde van een 1 ling zwangerschap ( kindje 1, 25% en kindje 2, 27 % als ik het goed heb begrepen ) kwam uit op een zwangerschap van ongeveer een week tot 1,5 week korter... maar zelf was ik dus ook ini mini toen ik werd geboren... haha.. zal wel goed komen.
Dewy wat een gewichten! Lekker hoor! Hier houden ze zich gelukkig ook aan de curve. Een paar grammetjes verschil... maar dat maakt niet uit Hier geen knuffeltantes oid. Wordt lastig, omdat bijna mijn hele familie in het buitenland zit. Met neven/nichten heb ik niet zoveel contact. Meer omdat ik maar 1 nichtje heb en die woont aan de andere kant van Nederland. En die neven... nee dat zie ik niet zitten, het zijn niet echt knuffelpersonen Dat zijn allemaal hockeyers en voetballers die niet geïnteresseerd zijn in baby's... En qua vrienden... die hebben vaak zelf al kinderen, dus dan is het niet bijzonder meer. Dat met die vrienden is ook vrij lastig, aangezien ik vrij overhaast ben getrouwd en had meteen de zorg van Rafael, dus had eigenlijk niet zo veel tijd voor ze... ging toen meer met de vrienden van manlief om, maar die zijn vier jaar ouder en hebben dus vaak al een kindje. Maar misschien dat ik een paar universiteit vriendinnen ga vragen.
Elvinia, idd lastig als je familie zover weg woont. Komt vast goed... je zult wel iemand vinden die het ook echt interesseert. Dewy, mooi buikje hoor! Ik mag morgen weer een foto maken. Mijn buik groeit ook erg hard.... wel leuk! Morgen controle gyn... bloeddruk enzo opmeten. Zal wel goed zijn denk ik zo... hoop ik tenminste... haha..
ben ik weer heel ff. we hebben al een paar weken vakantie dus kom niet veel toe aan zp. ik ga zsm alles teruglezen. komt goed, maar nu eerst ff lekker slapen. weltrusten