Er is helaas nog geen kamertje. We gaan binnenkort verhuizen en dan wordt de babykamer gelijk als eerste gedaan. En we hebben de easywalker duo. Vondt de donkey toch echt veel te duur.
Jullie ook allemaal gefeliciteerd.. Ik blijf het heel apart vinden. Met 6 weken hebben we een echo gekregen. (is beleid van DD) en daar zagen we 2 vruchtzakjes 1tje was leeg en in de andere zat een dooier. Maar doordat ik elke week wel een bloeding had mochten we vanaf toen tot week 11 elke week komen en een week later zagen we ineens 2 hartjes kloppen in hetzelfde vruchtzakje en dat andere is leeg gebleven. Dus we waren helemaal overdonderd wisten helemaal niet dat het kon.. We krijgen 2 meisjes... Met de 20 weken echo wist de gyn het helemaal zeker dus ben nu helemaal los gegslagen om kleertjes te kopen.. We hebben met 12 weken al de kinderwagen een aquablauwe easywalker. Konden we niet al te duur kopen via mp. En hebben 2 maxicosi gekocht die weer op de adapters past zodat die ook op de kinderwagen kunnen. Verder hebben we de babykamer staan. Maar moet de lakens ed allemaal nog wassen en de bedjes opmaken. Hebben jullie dat allemaal al klaar.?
hier is alles klaar idd maar meer na mijn opname met 28 wkn...bedjes nog niet opgemaakt wel beddengoed gewassen....
@sasje.. Dus jij bent al eens opgenomen.. Niks ernstigs hoop ik.? Heb je ook al t beddengoed en de hydrofiele luiers gestreken.?
Hallo meiden, @ mama mars, Gefeliciteerd en welkom hier!! Ik ben zwanger van een eeneiige tweeling, 2 meiden!! Wat ik wel raar vind is dat ze tegen mij juist vertelde dat ze alleen in het hele begin konden zeggen of ze 1 of 2 eiig zouden zijn, en juist niet later. @ babywish, de weken gaan inderdaad erg snel!! Ik ben alweer bijna 30 weken en kan nu echt gaan aftellen, maar jeetje wat is dat bizar snel gegaan!!! ik was trouwens ook bang dat ze het niet goed gezien hadden en vroeg ook bij elke volgende echo die ik kreeg of ze nog is wilde kijken @ muppetje, jij ook gefeliciteerd en welkom!! Jou verhaal is precies hetzelfde als mijn verhaal. Alleen heb ik ICSI gedaan in het SFG in Rotterdam. en wij krijgen ook 2 meisjes!! Ik ben zo langzaam aan wel begonnen met alles te wassen! Ik weet namelijk niet hoe mobiel ik blijf. Straks kan ik misschien niet veel meer en dan moet ik nog zoveel... maar bedden enzo heb ik inderdaad ook nog niet opgemaakt. Oh ja en ik heb wel alles gestreken, behalve sokjes Hier gaat verder alles goed, alle klusjes in huis zijn nu echt gedaan dus het is nu alleen een kwestie van alles nog even lekker een keer schoonmaken (mijn moeder komt iedere Vrijdag wat doen) en dan kunnen de dames komen!! Liefs
goedemorgen meiden, @hier zwanger van twee eiig en je ziet nog steeds het vlies tussen beiden met de echo's hoor...alleen is eht vlies echt heel flexibel dat de een wel voet voor zijn hoofd krijgt zeg maar maar dan alleen het vlies ertussen ofzo @kamertje hier alles gestreken idd ook alleen de sokken niet...... beddengoed idd ook al gewassen en gestreken maar nog niet opgemaakt...ligt gewoon allemaal netjes in de kast....klaar voor wanneer ze komen @opname ik heb veel last van harde buiken/krampen en toen had ik uitstraling naar mijn rug dus waren bang voor weeen, dus moest nacht blijven ter observatie....en toen ik daar eenmaal van terug was ben ik als een speer gaan wassen!
Welkom nieuwe dames. En nog een DD ganger las ik. Inderdaad wel heel bijzonder dat 1 zich gedeeld heeft. Ik heb er ook twee laten terug plaatsen en heb echt twee vruchtzakjes met kloppende hartjes. Een vriendin vertelde me dat je met twee terug plaatsen zelfs een vierling kan krijgen. Ben ik ff blij dat er 'maar' twee zijn blijven zitten!!
hihhi pff vind 2 ook meeer dan genoeg hier was met 6 weken wel ff paniek aangezien mams en zus en ik zelf dachten nr 3 te zien zitten maar de arts twijfelde dan had je me naar gesticht kunnen brengen denk ik hihi
@muppettje: dus eigenlijks zou je een drieling hebben gehad als ik het goed begrijp, als dat andere vruchtzakje niet leeg was gebleven. Dan had je een 1-eiige tweeling en nog een beeb in die andere vruchtzakje. Wel bijzonder idd. @hier: Ik ga nog eens een poging doen om roze te shoppen
Dit is de eerste echo van 7 maart. Bekijk bijlage 311855 Dit is de tweede echo en na mijn idee duidelijk 2 eiig
Die zijn inderdaad 2 eiig ja hihi @Sasje, in het erasmus vertelde ze mij met de 20 weken echo dat 1 of 2 eiig eigenlijk alleen te zien is in het begin van de zwangerschap. Bij mij zie je namelijk ook een vliesje tussen de baby`s dus dat zegt blijkbaar niet veel hihi
Klopt dat het idd alleen in het begin van de zwangerschap te zien is. laterna is het niet meer betrouwbaar. Als er in het begin echt een hele dikke wand tussen zit, is het 2 eiig... is het een heel dun vliesje en liggen ze dicht bij elkaar, is het 1 eiig.. ook kunnen ze bij elkaar zitten zonder vlies. Dan natuurlijk ook 1 eiig. Jaa das duidelijk 2 eiig op de foto! Heel leuk. Welkom muppetje en gefeliciteerd. Bedden opmaken, hebben wij pas gedaan toen de dames uit het zh kwamen. Eerder niet gedaan... wilde het wel doen maar vanaf 31 weken zh en niet meer eerder uitgekomen totdat de dames er waren. De kraam heeft het nog gedaan. We hadden nog 20 uur tegoed. Dat was wel fijn. Hydrofiele luiers heb ik in het begin gestreken voordat ze gebruikt waren maar doe het echt niet meer. 1x en nooit meer. Haha.. Onze meiden zijn ook 2 eiig. Lijken totaal niet op elkaar ( vinden wij dan he.. sommige wel maar neej.. dat krijg je er bij ons niet in ) Hier heb ik de dames echt voor de 1e weggebracht omdat ik vanmorgen vroege dienst had. Was wel ff gek, maar niet erg ofzo. Ik wist dat ik ze toch weer om half 5 zou zien
hey meiden ff ego bericht want heb de pijp leeg..... vanmorgen controle gehad bij de gyn.....en kreeg al meteen de vraag of het wel helemaal oke ging want hij zag aan me dat ik moe was en vocht vast hield....dus daar in tranen gezeten enige wat hij voor me kan doen is me opnemen en me vol duwen met medicijnen zodat ik kan bijtanken ( slapen) om weer ff bij te komen...hier nu nee opgezegd want daar schiet ik nu toch nog niks mee op want als ik dan vervolgens weer 3 nachten niet slaap zit ik weer op hetzelfde....dus dit is iets om achter de hand te houden wanneer ik echt niet meer kan. vocht kan hij niks aan doen...bloeddruk was oke maar moet wel urine inleveren maar kreeg het straks niet voor elkaar om in het potje te plassen dus dat lever ik dan maandag maar ff in. ook staat nu in mijn dossier dat ik dus een ks ga krijgen wanneer ik nu spontaan zou gaan bevallen zodat ik niet de discussie aan hoef te gaan mocht er nu iets gebeuren. we gaan proberen om tot 38 weken vol te houden maar heb aangegeven dat ik niet weet of ik dit ga redden zoals ik me nu vol. moet dus ook al volgende week terug op controle ipv over 2 weken. ook ligt beeb 1 nog steeds in stuit dus dan werd het sowieso een ks....daar had ik dan sowieso niks over te zeggen. hij verwacht niet dat ik zwangerschapsvergiftiging heb omdat bloeddruk nog oke, maar er zijn kleine uitzonderingen waarbij je het even goed kunt hebben...dus we moesten al beide lachen...van goh aangezien ik altijd bij de uitzonderingen hoor staan we hiervan ook niet te kijken! al met al een goed gesprek gehad en we zouden het volgende week nog verder hebben over de ks....
@ sasje.. Wat heftig zeg.. Maar wel goed dat je gyn meeleeft en gelijk stappen wil ondernemen.. Hoop dat je weer wat meer slaap krijgt.. @ Romy.. Grappig dat jullie ook via icsi een 1 eiige tweeling krijgen. Hadden jullie 1 of 2 embryo's terug laatsten plaatsen.? @ aklina.. Dat hadden wij toen ook gehoord van een vriendin maar we geloofden dat beide niet. We hadden zoiets van zij zit niet in de mmm dus dat zal wel niet waar z'n.. Maar dus wel.. Onze 2de icsi poging in DD is gelukt.. Dacht zelf dat de poging weer was mislukt dag voor dat ik mocht testen had ik bruinverlies.. En m'n man zei toen gelijk al je bent zwanger.. Dat klopte dus ook.. @ babywish.. Idd als er in het andere vruchtzakje ook een hartje had gezeten dan hadden we een drieling verwacht.. Hadden we eerst wel mogen verhuizen.. nog geslaagd met shoppen.? @ mama mars.. Mooie echo en idd 2 eiig.. Voel je je goed.? @ ikke jij ook nog gefeliciteerd met je 2 meiden.. Hoe was je 1ste werkdag.? Wat fijn dat jullie nog 20 uur hulp kregen.. met hoeveel weken zn de meiden geboren.? Dus jij hebt de hydrofiele luiers maar 1 keer gestreken.. Deed de kraamhulp t later ook niet.? @ ego.. Ik ben erg verkouden had gehoopt dat t na een week wel over zou z'n maar helaas.. Had t weekend moeten werken maar dat zag ik niet zo zitten. Had t geluk dat een collega wel voor me wil werken.. Hoef ik me niet ziek te melden en zitten ze op t werk niet met 1 minder..
Hee meiden, ik heb ook alleen de eerste keer de hydrofiele luiers gestreken en nu begin ik er niet meer aan. Er gaan er hier zoveel doorheen dat het niet de moeite is ze netjes te strijken. Bedjes had ik rond de 28 weken al opgemaakt, na mijn eerste opname. Heb er toen plastic overheen gespannen. Achteraf had ik het ook veel later kunnen doen, maar vond het wel fijn dat het allemaal klaar was. Hier gaat het goed, wel druk druk druk.
Best wel geslaagd met shoppen, heerlijk dat wit met roze enzo Ben echt zo in de wolken, heb net bijna 10 minuten zitten huilen omdat ik gewoon zo gelukkig ben dat het is gelukt en dat er 2 mooie kindjes op komst zijn. Gewoon een gevoel dat niet te omschrijven is. (Achja, al die hormonen ook )
Muppetje, nee de kraamhulp streek dat ook niet. Dankjewel trouwens Ze zijn met 35 weken geboren. Hebben op 1 dag na 4 weken in het ziekenhuis gelegen. Nu zijn ze alweer 5 maanden. Gaat snel zeg. Mijn 1e werkdag was net of ik niet weg ben geweest. Je zit er zo weer in... vind het wel lekker dat ik minder hoef te werken.. heerlijk Babywish lekker huilen.. geeft niks. Het is ook echt geweldig om 2 mooie meiden te krijgen.. Sas, wat fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Je hebt veel te verduren zeg. Wel fijn dat je volgende week alweer terecht kunt.. is toch wel weer een fijn iets he.. ff kijken naar de ukkies. Doe rustig aan meid en goed dat je nog niet mee gaat met de opname.. het kan idd altijd nog. Maar denk ook aan jezelf he. Linsiejj lekker genieten he!