zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden,

Ik heb morgen ook weer een afspraak en controle dus ben benieuwd hoe groot ze zijn en of mijn placenta al verschoven is.
    Verder gaat hier alles redelijk goed...ben echt aan het aftellen hihi.

@ Sasje meid wat een drama zeg en wat hou je je goed!!
    Als ik jou verhaal lees heb ik echt niks te klagen....
    Ik leef erg met je mee omdat we zo weinig schelen.

Hou je sterk

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sasje doe rustig aan he meid.

Romey succes morgen..

Aklina, fijne vakantie gehad? Gek is dat he dat je ineens flink groeit! Ik had dat ook alleen dan al meteen vanaf het begin. vanaf 5 weken kon ik mijn broeken al niet meer aan.. haha..

Sinne, jammer dat je alleen maar mee leest en verder niets eigenlijk.. sluit gezellig aan zou ik zeggen. Maar de vraag die je hebt.. ik heb ook geen ervaring met de bmh want heb daar nooit geen problemen mee gehad. Maar ik zou wel echt naar je gyn luisteren. Ik ken een situatie waar het per uur verschilde en dat wil je niet. Je kids moet je echt nog proberen bij je te houden. Ook ik had volledige bedrust alleen dan van groeiachterstan, maar als je bmh verkort is, moet je echt op gaan letten. Dus ik zou zeggen... hoe graag je ook die klusjes nog wilt doen, laat het voor wat het is ( vandaar dat wij met 28 weken alles afhadden :) )

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@vandaag is de dag van controles geloof ik :)
    hier ook zometeen groeiecho....ben benieuwd...maak me eigenlijk geen zorgen dat ze niet goed groeien....tenminste als ik mijn buik geloof is dat echt alles top :)

4. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Mooi buikje hoor Sasje...succes en veel plezier bij de echo!!

5. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Woow mooi hoor Sas!.
    Succes met de echo!

Voor de andere dames ook succes

6. sinfidel

sinfidel Lid

29 nov 2012
    71
    0
    0
    mortsel
    hei,

ja ik lees vooral mee omdat het soms moeilijk is om al in een 'conversatie' in te springen.
    maar ja, nu ik toch meer moet liggen, ka ik ook meer meedoen ;)

groetjes

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    zo hier net thuis van de groeiecho.....ze liggen niet goed voor de echo's hihi en al helemaal niet voor een gewone bevalling dus wordt toch ook 100 procent zeker een ks!

jongen weegt nu 1889 gram en meid weegt 2002 gram nu!!
    meid heeft lange benen :) lag met benen dik 2.5 week voor :) jammer dat nou net zij boven in ligt anders kon ze misschien eens ff wat op gauw brengen rond die 35 weken :)

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hoi meiden,

Hier gister ook een echo gehad en alles gaat gelukkig erg goed met onze meiden!
    Hoeveel ze precies wegen kon hij niet zeggen omdat ze steeds aan het draaien waren en armen en benen door elkaar....haha hij wist op de duur niet meer wie wie nou was!!

maar goed alles gemeten en ingevoerd zitten ze nog steeds in dezelfde groeilijn dus dat zit helemaal goed!

Het enige wat jammer is, is dat mijn placenta echt vast ligt voor de "uitgang" hierdoor kan er niets anders dan een keizersnee.
    Ergens vind ik dit niet erg maar ergens vind ik het ook wel heel erg jammer aangezien de meiden allebei netjes met het hoofdje naar beneden liggen. Had graag net als bij mijn dochter een normale bevalling gehad. maar ja heb het helaas niet voor het zeggen.

Ben allang blij dat alles goed gaat met hun en met mij!!

De gyn. vertelde dat het meiden zijn met lange benen....hihi dat zeiden ze ook toen ik zwanger was van mijn dochter....die heeft ook van die mooie lange benen.

Liefs

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat ook bij jou alls oke is romy!!
    jammer dat ze niet goed konden meten, was hier ook een gedoe om de benen van de meid in beeld in te krijgen ;)

enne in mijn zh mag je niet eens normaal bevallen van een een eiige tweeling...dat is altijd ks met 36 weken!

10. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Oh echt, welk ziekenhuis is dat ;) hahaha
    nee hoor, ik zou het echt wel willen en baalde ook echt wel een beetje gister maar ja, kan er toch niets aan doen.

In ieder ziekenhuis doen ze toch weer andere dingen joh, eerst zeiden ze tegen mij ook dat ze me absoluut niet langer dan 36 weken laten lopen maar omdat alles echt perfect gaat, willen ze het toch proberen dus ja!!

Wie ben ik om daar tegen in te gaan......als het beter voor de dames is dan moet het maar.

Voel jij je inmiddels al wat beter? Of is het nog steeds hetzelfde?

11. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    romy en sasje, wat fijn dat jullie echo's weer goed waren en dat het goed gaat met jullie kids!

Ik heb gisteren ook weer een echo gehad. Erg leuk om te zien dat het nu al echt kindjes zijn en geen frummeltjes meer.
    Ze bewegen al volop en groeien super goed volgens schema.
    Gisteren ben ik geslaagd voor positie broeken bij de h&m. Kan echt mijn broeken niet meer aan.

12. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo,

Hoe is het hier met iedereen ?
    Hier niet zo lekker eigenlijks, helaas blijken mijn klachten van BI te komen :(
    En heb er best last van, dus probeer een beetje rustig aan te doen.

@Sasje: Prachtige buik :D
    Hoe gaat het nu met je ?
    Hoop dat je het nog ff volhoud.

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey hey

hier gaat het nu weer redelijk.
    slik tabletten tegen maagzuur en deze lijken tot nu te helpen en heb vandaag mijn steunkousen gekregen dus hopelijk gaan die ook snel hun werk doen!!

@aklina fijn dat ook jou echo oke was, en ik heb ook alle broeken van h&m. vond ze fijn zitten en niet zo heel duur!
    heb alleen 1 rokje van noppies gekocht omdat ik zo graag een rokje wilde :) maar die past me nu niet meer helaas....
    en ik heb ook een aantal jurkjes/tuniekjes gekocht bij the sting...legging eronder en klaar :)

@babywish balen van je bi..ik had het ook rond die termijn...heb ff tijd met bekkenband gelopen en daarna was het ook weer weg gelukkig!!

14. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Ik zie hier prachtige buikfoto's voorbij komen, mooi! Mijn buik is echt niet groot. Als ik mijn dikke winterjas aan heb kan je wel zien dat ik zwanger ben, maar als ik vertel dat ik bijna 22 weken zwanger ben van een tweeling geloven ze me niet. Maakt me erg onzeker. Ook omdat ik maar af blijf vallen ondanks de volledige sondevoeding (ik kom niet aan, dus eigenlijk val ik weer af technisch gezien). Ook dat zal niet helpen. En ik ben gewoon erg bang dat de tweeling toch "schade" heeft geleden van al dat spugen en afvallen, ook al zeggen ze van niet.

Nu 6 weken volledige sondevoeding, en helaas nog elke dag spugen en misselijk. Mijn energie is ook pleite, iets wat ik wel nodig heb voor mijn 2 andere kids...

Donderdag weer groeiecho. Het meisje lag twee weken geleden met haar gezicht IB de placenta waardoor ze dat niet goed konden bekijken. En ze willen van beide de buikjes controleren, liep beide met 20 weken een week achter. Maak ik me ook meteen weer zorgen over. Bij mijn jongste liep met 28 weken het buikje 3 weken achter wat resulteerde in volledige bedrust de rest van de zwangerschap.

Ik maak me dus veel zorgen en kan nog niet echt genieten van deze zwangerschap. Zou zo graag willen genieten, zeker omdat dit mijn laatste zwangerschap is!

Herkenbaar?

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sinne leuk dat je mee komt kletsen.

Aklina, sas en romey wat fijn dat de echo's goed waren :)

Tantan, lijkt me ook wel heel vervelend idd als je je zo ellendig voelt. Hopelijk kun je snel iets binnen houden. En probeer je niet druk te maken. Zolang hun zeggen dat het goed is, zou ik erop vertrouwen.

Babywish ow wat erg van je BI... hopelijk worden de klachten niet meer

16. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames! Mag ik mij hier ook aansluiten? Ik ben vandaag 11,3 weken zwanger van een twee eiige tweeling :D! Wij zijn helemaal in de wolken en echt dolgelukkig! Ik voel me dubbel gezegend :)! Wij hadden al een klein voorgevoel dat we een tweeling kregen mijn test was 1 dag voor mijn nod echt al knallend en daarbij ook de hormoonspuiten die ik heb gezet dus we wisten dat er een kans was!
    Ik voel me verder prima wel wat last van misselijkheid, en de gyn zei dat mijn bekken al gekanteld waren en dat er mogelijk een zenuw knel zit (iemand ook ervaring mee?) omdat ik zo'n last heb van mijn linkerbil en been. Ook begin ik al een buik te krijgen we hebben het daarom ook aan iedereen bekend gemaakt omdat ik het niet leuk zou vinden als mensen er naar gingen vragen of raden. Ik hoop dat ik hier lekker mee kan kletsen! Ik heb geen ervaring met een eenling zwangerschap en ik merk dat het toch anders is.. want veel mensen met een eenling weten ook niks van een tweeling af.

Hoe is het verder met jullie? (Ik ga me ook nog wat inlezen hier)

Groetjes LiveLoveLaugh!!

17. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @LiveLoveLaugh: Welkom hier, en nog gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    Geniet ervan !

18. LiveLoveLaugh

LiveLoveLaugh Actief lid

16 mei 2012
    452
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja dank je wel :D:D!! Oh vind het echt helemaal geweldig! Jij ook van harte gefeliciteerd met jullie twee dametjes :)! Zijn dit ook jullie eerste?

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    gefeliciteerd livelove!!

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    Jup, de eerste 2.
    En ook door iui zwanger geraakt, bij poging 5.

Deel Deze Pagina