zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoezo krijg je je schoenen zelf niet uit?
    vanwege de buik???

ow nee vriend hoeft me pas te helpen sinds opname met 28 weken....toen eigenlijk bedrust gekregen...dus hij moest verplicht s avonds de hond uitlaten...ik loop er s morgens nog mee want dan kan ik nog het beste hihi en boodschappen moet hij ook mee doen :) en nu moet hij me iedere avond de steunkousen uit trekken hihi!

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Niet alleen vanwege m'n buik, maar een heel vervelend bekneld gevoel tegen buik en in m'n onderrug wat doortrekt naar onderbeen.
    Alleen in de avond, overdag heb ik er weinig last van.
    Vriendlief helpt gelukkig graag een handje.

Heb trouwens een heel leuk aanbod.
    Kan een nieuwe bugaboo donkey mono overnemen voor €800
    En wie weet met nog een beetje afdingen voor €750.

Wat zouden jullie doen ?
    (2e zitje, 2e reiswiegje en bekledingsets moeten er dan nog bij, maar die wou ik dan via mp kopen)

3. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd. Ik ben al even niet geweest;) maar hier gaat het goed met de kindjes.

Maar ' oude' zwanger van een tweeling mama's is het niet een idee om een nieuw topic te openen?

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Dewy: Fijn dat alles goed gaat met je kindjes.
    Zullen wel lekker hard groeien als kool of niet ? :p

5. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja ze groeien zeker hard. Jaylinn is geboren met 2300gr en weegt nu 6,5 kilo en Danylo is geboren met 1940gr en weegt nu 7,1 kilo

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hmmm babywish ik weet niet wat de losse onderdelen zullen gaan kosten maar kun je niet beter voor een nieuwe gaan dan???

7. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd live, met je zwangerschap.

Ik heb helemaal nergens geen last van gehad. Geen klachten, niet boven de pot gehangen. Had het gevoel dat het er 2 waren door knaltest maar kon ook door de hormonen komen...

Sasje hoe was de echo?

Babywish het kan zeker zijn dat je je kids voelt. Ik voelde ze pas rond 22 weken echt duidelijk... van te voren heel af en toe iets maar wist ook niet of het dat nu was... was echt heel zelden... dus ga er maar vanuit dat ze binnenin laten weten dat ze het zijn.

Ik vraag me af of er op mp veel verkocht wordt van losse zitjes enz.. ? ik zou ff kijken hoeveel dat allemaal kost... en dan overwegen of je dat er voor over hebt ja of nee.. een nieuwe heb je voor een beetje meer... maar moet je zelf even kijken wat het slimst is.

Dewy, heej jij ook hier :) Wat doen je kids het goed zeg.
    Ik ben benieuwd hoeveel die van ons over 2 weken wegen.. we moeten naar het cb als ze 6 maanden zijn.. ik denk dat ze rond de 5,5 & 6 kilo zitten... die speciale voeding tikt hard aan bij ze... daar groeien ze super hard op.. Caloriën bron.. haha

8. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Goeiemorgen meiden,

@babywish....ik vind 800 voor een 2e handswagen best nog een hoop geld, zeker als je de rest er
    allemaal nog bij moet kopen!!
    Mijn man hoeft mij gelukkig ook nog niet te helpen, mijn dochtertje doet
    altijd heel lief mijn sloffen aan en soms helpt mijn man
    wel met het uittrekken van mijn kousen inderdaad....maar dat is bijna niet te doen alleen!!

@Sasje, misschien heb ik erover heen gelezen maar hoe was je echo??

Hier gaat alles gelukkig nog goed! De ene dag beter als de andere maar mag niet klagen.
    Gister nog 5 weken pfff de ene kant gaat het super langzaam maar aan de andere kant
    gaat het super snel!!
    Ik begin nu sinds gister vocht vast te houden in mijn benen....das iets minder maar ja
    nog maar even.

Straks gaan we even naar de markt in Rotterdam, even de matrasjes voor het wiegje kopen.
    een tip van de kraamzorg, die zijn Donderdag geweest. We krijgen waarschijnlijk dezelfde
    kraamverzorgster als bij mijn dochter dus dat is wel erg leuk!!

Gaan jullie eigenlijk borst of fles voeding geven??
    Ik wilde graag borstvoeding geven, dat heb ik bij mijn dochter ook gedaan....al was het maar voor
    6 weken, maar ik zag er zo tegen op met 2 baby`s aan de borst en een kleuter in huis.
    Voorgelegd aan de kraamzorg en zei stelde voor om de baby`s fles en borst voeding te geven.
    Zo krijgen ze allebei borst en fles voeding, om en om en dan heb ik in princiepe maar
    1 kindje aan de bv en tegelijk 1 aan de fv. Snappen jullie het nog?? hahaha

Voor mij de ideale oplossing dus!!

Nou meisjes, fijne dag vandaag.

Liefs

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@ikke welke echo bedoel je?
    groeieecho of de controle van afgelopen donderdag?

10. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Romy, zo had ik het ook bedacht met de bv. Alleen als ik mega goede productie heb zou ik proberen tegelijk beide een borst te geven.

11. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ikke Ja ze doen het super goed! Ondertussen zijn ze van de allergy care af en krijgen ze nutrilon soja. Waarschijnlijk toch een lactose intolerantie. Maar die van jou groeien ook lekker door dus?

Ons Danylo is ook echt een vreetzak;) krijgt ondanks fruit en groente nog steeds flessen van 210 met 9 scheppen voeding. Dus is ook niet zo raar dat hij zo hard groeit.

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hier ga ik fv geven....moet er niet aan denken aan bv...maar respect voor degene die het wel doen....

welke echo bedoelen jullie? de groeiecho??van afgelopen maandag? heb ik dat niet geplaatst hier????
    of de controle afgelopen donderdag?

enne pas op met vocht...het begon bij mij ook een beetje maar nu ben ik zo rond al een ton in mijn benen en loop ik met steunkousen!!! en had het kunnen voorkomen door veel eerder steunkousen te gaan dragen!!

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @sasje, ik denk dat we de controle van van de week bedoelen...verkeerd gelezen. Dacht dat je een echo had.

Wat dat vocht betreft, ik loop al vanaf 20 weken met steunkousen omdat ik spataders kreeg aan 1 been. Dus die kousen hadden voor mij niets meer of minder gedaan qua vocht.

Liefs

14. sepherine

sepherine Niet meer actief

Hoi dames
    Ik meld me hier af 1 kindje is een sterretje geworden

Succes dames

Dikke kus en knuffel

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja ik heb afgelopen maandag groeiecho gehad maar dat heb ik hier ook geplaatst....en afgelopen donderdag heb ik controle bij de gyn gehad...die maakt ook altijd wel ff snel een echo om hartjes te laten luisteren maar verder niks eigenlijk....hihi
    alles was goed.....hij was alleen ontzettend pissig dat ik maar halve steunkousen had gekregen terwijl hij opgeschreven had voor lange...dus dat was niet zon aardig telefoongesprek met de firma die ze voor me had geleverd maar nu heb ik in ieder geval lange :)
    ook hebben we de keizersnede gepland...datum houden we nog voor ons :)

16. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    @Sepherine wat erg voor jullie meid!! Is mijn grootste nachtmerrie geweest....heel veel sterkte.

@Sasje wat spannend een datum!!!! Ben wel erg nieuwsgierig naar jou datum...omdat we ongeveer gelijk opgingen.
    Misschien moeten we wel dezelfde dag!!!

Spannend he

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Sasje, ook ik bedoelde dan de controle... dacht ook dat je echo had geschreven ;) Spannend zeg die datum.. Ik ga voor... ff kijken hoever je precies bent : Ik gok op 18 april!

Seph, wat erg meid. Dit is echt het ergste wat je kunt overkomen he.... heel veel sterkte en een hele fijne zwangerschap gewenst verder.

Dewy, wat fijn dat ze van die andere voeding af zijn :D Woow wat drinkt ie veel!!! Haha... hier doen de dames het ook echt goed. nog ff en dan kunnen we ze weer meten en wegen. Ben zo benieuwd.. maar die voeding hakt er echt wel in qua kilo's. Ben benieuwd of het een beetje stagneert als ze die niet meer krijgen.. haha..

Ik heb trouwens nooit geen problemen gehad met schoenen of iets aan en uittrekken. Verbaas ik me eigenlijk nu nog over.. haha.

18. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @sepherine: ahh meid, dikke knuff.
    Ontzettend veel sterkte komende tijd.

Die donkey is ook helemaal nieuw in doos.
    Alleen het is een mono, dus 1 reiswieg en 1 zitje.
    Dus ik moet dan nog een 2e reiswieg, 2e zitje en zonnekappen voor de zitjes. (En de regenhoes dan)

Of komt het gewoon door de hormonen dat je aan je beslissingen gaat twijfelen en dingen wil veranderen op het laatste moment ??

De ene keer wil ik het zo, en de andere keer weer zo.
    Dan wil ik dit en dan wil ik weer wat anders.

19. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als hij helemaal niet gebruikt is en nog nieuw is, is het een goede koop. Alleen de losse onderdelen erbij kopen kan m misschien bijna net zo duur maken.. ik weet niet hoeveel het los kost namelijk.
    Daar zou ik ff goed naar informeren.

En allemaal naar paaseitjes gezocht? Wij wel.. haha..
    Mijn moeder had allemaal eitjes verstopt voor mijn peetkindje. Ze wilde dat de onze ook mee zouden zoeken.. uhm.. die spoort niet helemaal :D Lekker in de box laten liggen.. volgend jaar misschien ;)

Fijne 2e paasdag morgen!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hihi romy heb jij hem ook al gepland? denk dat jij ze eerder hebt dan ik :)

Deel Deze Pagina