zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hey Sasje, gelukkig zit het ziekenhuis dicht bij je!

Hier ben ik vanmorgen weer bij de gyn geweest en alles was weer goed gelukkig!!
    Ze worden de 29ste of de 2e gehaald....dus vandaag over 2 weken of Donderdag over 2 weken. Spannend hoor!!!!!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden????

Liefs

2. Linssiejj

Linssiejj Fanatiek lid

3 jun 2012
    1.713
    0
    0
    Senior secretaresse
    hee meiden, hier alles goed met de tweeling, maar erg druk. Ze zijn nu veel meer wakker, dus blijft veel liggen aan huishouden.

Babywish vervelend dat je dacht dat je twee meiden krijgt en dan blijkt het een jongen en een meisje. Hopelijk is dat wel zeker. Het is wel geweldig hoor twee van verschillende geslacht. Zo leuk om de verschillen te zien. Maar het belangrijkste blijft dat ze gezond zijn.

Vandaag nacontrole gehad en alles was goed. hoeven niet meer terug. Woensdag de eerst prikken.

3. Derbi

Derbi Niet meer actief

Hier gaat het ook wel zn gangetje. Vrijdag weer GUO gehad ivm hartafwijking van eentje en het zag er allemaal heel mooi en operabel uit dus dat is een hele opluchting. Ze zijn alletwee goed op groei! Ook heel fijn en ik voel ze steeds meer, heel gezellig! Enige nadeel is dat ik bij het UMCG onder behandeling moet blijven, tweewekelijks uur heen uur terug, maar goed het is beter voor mezelf en de baby!s dus doe ik dat.

Babywish al een beetje gewend aan het idee? Sasje, gefeliciteerd met je kinderen. Romy spannend!! Lijkt me een fijn idee om een beetje zicht te hebben op de bevaldatum. Linsiej, fijn dat alles goed gaat en ach,een dag niet stofzuigen wordt niemand minder van. Heb je wel mensen die eventueel even kunnen helpen?

4. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    @sasje: Fijn dat het ziekenhuis een beetje dichtbij is.

@linssiejj: Ja, ik ben er nu wel een beetje aan gewend. En fijn dat je niet meer terug hoeft te komen voor controle.

@Derbi: Wat goed dat alles er goed uit zag en dat de hartafwijking operabel is en dat je kindjes verder gezond zijn.

@Romy: Spannend, nu echt aftellen dus !! :D

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    romy spannend meid, trek je het nog???/

hier gaat het super goed met de kanjers!!!

J. zit al op 7 voedingen en drinkt alle flesjes leeg :)
    heeft zijn sonde ook eruit!! dus hopelijk blijft hij zo doorgaan!!

n. daarintegen vind het drinken nog wat moeilijker en zit nog op 8 voedingen en krijgt nog via sonde en flesjes drinken!! hopelijk krijgt ook zij het snel door zodat ze snel mee naar huis mogen!! ze groeien in ieder geval als kool hihi!

6. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ha dames, ik lees dat veel al aardig op weg zijn in de zwangerschap. Zelfs ook een geboorte! Echt mooi. Ik ben nu bijna 13 weken. Bij 11 weken riep ik nog; je ziet niks. Nou mijn buik maakt nu echt een groeispurt door. Met zitten moet ik de knoop van mijn eigen broek los doen anders gaat het echt niet! Hoop het nog 1 week vol te houde. Met mijn eigen broeken,....

Wij hebben overigens wel een combinatie test laten doen. Uitslag was gelukkig goed!

7. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hey Sasje, wat fijn dat het met jou en je kindjes zo goed gaat. Jij zal je ook wel 100x beter voelen als de laatste tijd of niet?

Nienke, ook fijn voor jou dat de test uitslag goed was!!

Hier gaat alles goed, nog 2 weken vandaag!!!! Ben er nu wel helemaal klaar mee en hoop eigenlijk dat de meiden uit zichzelf komen maar dat denk ik niet.
    Even geduld dus nog.....

Hoe is het met de rest van de dames??

Liefs

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja klopt romy.....het vocht is nog niet helemaal weg uit mijn benen zo vol zaten ze maar ik begin me eindelijk weer mens te voelen idd :)
    buik is ook al bijna weg....zit alweer onder mijn start gewicht :)
    voor nu alleen hoge bloeddruk waar ik medicijnen voor moeten slikken en veel hoofdpijn maar dat zal wel van het vloeien komen denk ik....

9. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat het hier allemaal zo goed gaat met de dames!!

Romy spannend zeg... nog max 2 weken.. nog ff volhouden meid..

Sas wow wat goed.. nu al onder startgewicht?? Doe je goed.. daar heb ik toch een langere weg voor af moeten leggen maar ook ik zit eronder nu.. haha..
    En je kids doen het echt goed he.. hopelijk snel naar huis

Nienke wat fijn dat je je eigen broeken nog aan kunt. Die kon ik echt niet meer aan rond die tijd.. Mijn broeken waren met 6 weken al te klein... en toen maar de grotere broeken van zolder gehaald. Die had ik na het afvallen nog bewaard.. maar met 7 weken kon ik die ook al niet meer aan.. haha..

Hier beetje druk gehad met werken... vl is weekend weg dus lekker alleen met de dames :) Morgen komt ie weer terug

10. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @sasje: Wat goed dat de kleintjes zo goed groeien, hopelijk mogen ze snel naar huis.
    En ook fijn dat jij je wat beter voelt.

@nienke: Ook fijn he, die 12 weken voorbij.
    Gelukkig een goede uitslag bij de combinatietest.
    Ik paste trouwens ook mijn broeken vanaf 7 weken al niet meer.

@ikke: Lekker ja, een weekendje alleen met de meiden :D

@Romy: Je maakt het wel spannend hoor, wie weet komen ze idd nog uit zichzelf.

@Hier: Ik groei echt hard de laatste paar weken, en de kleine prinses en prins worden steeds meer actief.
    Ik voel de kleine meid wel nog steeds het beste, ook aan de buitenkant. En onze kleine knul laat af en toe eens wat van zich horen als hij met z'n zusje aan het spelen is :p
    Hij is kleiner dan z'n zusje, ben benieuwd hoe dat volgende week is.
    Mag de 24e om 13:00 weer komen.

11. Derbi

Derbi Niet meer actief

Ja babywish, volgens mij zijn dat af en toe van die groeispurten. Ik merk dat bij mezelf ook. Om de week groei ik echt hard, dan zijn er twee dagen dat ik de kindjes ietsies minder voel en mn baarmoeder echt zeurt en na die twee dagen gaan d kids weer los en ben ik weer een stuk dikker. Maar nog steeds wel heel mooi en netjes voor 24.2 wk. En hier is ook eentje kleiner dan de ander, maar de ander is ook iets groter dan gemiddeld en de kleinste iets kleiner dan gemiddeld en dan lijkt het verschil ook al gauw groter.

Ben zo ontzettend benieuwd naar ze, kan bijna niet wachten! Maar moet nog wel een tijdje natuurlijk.

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Babywish, dat groeien gaat echt met momenten.. dan sta je stil en ineens wordt je wakker en is je buik een stuk groter.. haha..
    Woensdag heb je weer een echo! Spannend altijd he.. dat vond ik wel.

Derbi je kleintjes moeten toch nog echt blijven zitten. Maar de nieuwschierigheid begint nu echt steeds meer toe te nemen he.. Het wordt nog wel erger.. en als ze er dan zijn.. dan ben je helemaal verkocht en vraag je je af wat voor haartjes ze krijgen ( die van ons waren beetje kaal... haha.. ) wat voor kleur ogen.. of die gaat veranderen.. heel gek..

Zo.. hier was het een geslaagd weekend... samen met de dames zonder papa.. toch wel weer fijn als hij er weer is. Is toch wel fijner om als gezinnetje compleet te zijn :D

13. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden

Even een echo berichtje maar wilde even zeggen dat gister avond onze
    Meiden zijn geboren!!

Het gaat super goed met beide!!

Liefs

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    van harte gefeliciteerd romy!!!!
    ben benieuwd naar je verhaal!!!

15. Derbi

Derbi Niet meer actief

Gefeliciteerd!!!Super!!

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden!
    Ben ook heel benieuwd naar je verhaal en hoe je meiden heten natuurlijk :D
    Ga lekker van ze genieten! Hopelijk mag je ze gauw mee naar huis nemen.

Ook gefeliciteerd voor je meiske met haar zusjes

17. dewy

dewy Actief lid

4 apr 2012
    289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met de geboorte van de meiden

18. Sinja

Sinja Fanatiek lid

4 feb 2007
    1.910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Hier al te lang niet geweest :) Alweer nieuwe zwangeren erbij, gefeliciteerd nog!

Romy gefeliciteerd met je 2 meiden! Hopelijk gaat alles goed met ze!

Hier zijn de mannen alweer 6 maanden. Het gaat zó hard. Vond de eerste 4 maanden erg heftig, weinig slapen, veel huilen. Nu slapen ze op hun buik en dat gaat zoveel beter. Ook werken zorgt wel voor meer een ritme en ook wel lekker even wat anders :)

19. Romy1980

Romy1980 Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.005
    128
    63
    Hallo meiden

Even een berichtje tussendoor. Hier gaat alles helemaal goed. Mijn meiden het Amber en Esmee.
    Ik had die maandag heel de dag al zo'n rot gevoel!!
    Kon geen kant op, was heel erg moe en voelde me niet lekker.

Toen mijn dochter s'avonds naar bed ging ben ik met haar meegegaan.
    Na een tijdje kwam mijn man kijken hoe het ging en kwam erachter dat ik verhoging had.
    Omdat hij zag dat mijngezicht op ging zetten heeft hij het ziekenhuis gebeld en verteld wat er was.
    Ze wilden toch even dat ik langs kwam om e.e.a. Te controleren.

Eenmaal inhet ziekenhuis was mijn koorts hoger opgelopen. Aan de monitor had 1 meisje een hoge hartslag en de andere konden ze niet vinden.
    Dat was even spannend voor ons dus.

De echo werd erbij gehaald en gelukkig was ze daar....
    Met de meiden ging dus alles goed.
    Nog een geluk was dat mijn eigen gyn spoeddienst had.

Toen hij er eenmaal was, werd al snel besloten om een keizersnee te gaan doen omdat er ivm de koorts een ontsteking in mijn baarmoeder.
    Toen is alles heel erg snel gegaan...binnen een kwartier lag ik in de o.k. En werden mijn meisjes gehaald!!

Amber had een beetje een moeilijke start maar klom gelukkig snel weer omhoog.
    Ze liggen nog in het ziekenhuis maar mogen misschien morgen naar huis.
    Dat ligt aan de hoeveelheid voeding die ze drinken en binnen houden.

De meiden waren 35.1 toen ze geboren werden. Amber was 2400 nog wat en Esmee 2600 nog wat(weet het even niet meer)
    Beide dames zijn 46 cm dus klein voor 35 weken waren ze niet.

Zo dat was even mijn verhaal!!

Hoe gaat het met de rest van de meiden??

Sasje hoe gaat het met jou kindjes??

20. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Groningen
    @Romy: Gefeliciteerd met je meiden :D
    Mooie namen ook.
    Hoop dat ze vandaag lekker mee naar huis mogen.

Hier is de babykamer bijna af, alleen nog kijken voor een wandplankje en de rest van de kleertjes in de kast en commode leggen/hangen.
    Verder alleen nog wat beddengoed voor de ledikantjes en de reiswiegjes.

Deel Deze Pagina