Hallo meiden, Mijn kindjes zijn gelukkig al thuis. Na 6 dagen mochten ze mee. Amber heeft na een moeilijke start wel wat meer moeite met drinken en is ook een stukje lichter. Zondag is ze nog voor een nachtje opgenomen geweest en ze is onder behandeling bij een logopedist geweest. Nu gaat het stukken beter en gaat ze met sprongen vooruit!! Hoe gaat het met alle andere meiden? Liefs
hier gaat het super!!! J. heeft veel last gehad van krampjes maar deze krijgt er nu druppels voor en heeft sindsdien bijna geen last meer gelukkig. ook slaapt hij in een puckababy omdat hij erg onrustig is in bed. n. is een heel rustig meisje maar laat nu ook steeds vaker van zich horen ritme lijkt gevonden te zijn dus heb weer wat tijd voor me zelf over hihi dan alleen maar wassen/strijken/flesjes geven/ bad doen enz enz dacht tjeetje wat heb ik het druk dit komt nooit meer goed
Haha, gelukkig maar dat je weer even wat tijd voor jezelf hebt. Dat is ook erg belangrijk. Onze knul groeit gewoon goed, maar zit wel steeds onder de groeicurve. We hoeven ons geen zorgen te maken, maar de groei wordt wel in de gaten gehouden dmv echo's. Het is gewoon een klein knulletje. Allebei lekker actief en volle blaasjes en maagjes.
Ha meiden, Ik ben nu bijna 16 weken zwamger van een tweeling maar ik heb amper een buik. Krijg nu onderhand opmerkingen van de omgevung van: je buik is wel erg klein, je ziet niks, ben je wel zwanger? Het maakt me onzeker. Ben tot nu toe 500 gram aangekomen. Voel me verder prima, niet misselijk en eet normaal. Hoe waren jullie buiken? Ik heb vorige week woensdag nog echo grhad en toen was de groei goed volgens gyn, maar blijf vreemd vinden je niks ziet,....
Denk dat dit bij iedereen verschillend is. Zolang de gynaecoloog zegt dat alles goed is zou ik me niet zo'n zorgen maken. Mijn buik groeide vrij vlot.
@Nienke: Vergis je niet hoor Wat er niet is, kan er nog komen. Kan vanaf 18 a 20 weken heel hard gaan. Bij mij ging het best langzaam tot aan de 18 weken zo'n beetje. Iedereen zei ook: is je buik dan niet te klein voor een tweeling. Maarja, ik bedoel maar dat je ineens toch flink kan groeien.
Hallo meiden. Ik kom ook ff spieken! Nienke gefeliciteerd met je zwangerschap en maak je geen zorgen... sommige mensen groeien gewoon niet hard.. blijven een klein buikje houden en andere groeien zo hard dat het lijkt alsof ze met 25 weken al op het eind lopen ( zoals ik ) komt goed! De gyn heeft er een betere kijk op dan ons.. Babywish.. wij hadden heel wat pakjes maatje 50 en 2 pakjes maatje 44... maar hebben nog wel het 1 en ander bij gehaald ( 4 weken zh ) Ze hadden flink wat nodig. En de nijntjes mutsen waren hier ook lang te groot. Met 4 maanden pasten ze pas.. haha... ze dragen nu maatje 62.. mini meiskes zijn het. Check ff deze site: www.hipspull.nl echt super leuk spul en niet duur
gefeliciteerd nienke!!! hier ook de hele zwangerschap bijna een bescheiden buik gehad.... zal zo ff 2 fotos plaatsen van mij tenminste kreeg van iedereen altijd de opmerking jij hebt een klein buikje op het laatste niet meer hier 1tje van mijn buik met 18 weken
Wat een leuk jurkje!! Buik zegt niks, als de kindjes goed groeien is er niks aan de hand. Hier met 27 wk en 3 dagen een omtrek van 115 cm....Ik krijg regelmatig de opmerking "nou,nou, dat duurt niet lang meer" en dan zeg ik, jawel! Dat duurt nog heel lang
Haha bij mij ook rond de 22 weken. Ik was op een beurs en daar kwam iemand naar mij toe die bellypaint deed en vroeg of het mijn niet leuk leek aangezien ik niet lang meer hoefde. Huh ik moet nog een flink tijd hoor haha
Zijn er hier nog nieuwelingen welkom? Ik ben namelijk vanmorgen bij de termijnecho verrast met het nieuws dat er een tweeling in mijn buik groeit. Heb al een dochter van drie en een zoontje van twee, dus het wordt een hele drukte hier in huis!
Ik vind het ook wel heel bijzonder! Maar ook wel een beetje spannend hoor! Ik heb twee vrij gemakkelijke zwangerschappen gehad en werd vandaag wel gewaarschuwd door de echoscopiste dat een tweelingzwangerschap wel veel pittiger is. Hoe is dat voor jullie (geweest), is/was het zwaar, heb je veel controles gehad?
van harte gefeliciteerd!! zo heftig nog 2 erbij hihi!! maar wel erg leuk!! nou mijn zwangerschap was niet erg leuk nee....en vanaf de 28 weken een ramp met veel opname's achter de rug....maar dat geldt niet voor iedereen!
Ik vanaf 27 weken 4 opnames. Twee van de dag en een keer een week en een keer 5 dagen. Twee keer weeënremming en longrijping. Dus van mijn kant ook geen goed verhaal.
Voor mij tot nu toe beter dan het boekje...geen klachten gehad, alleen een dikke buik. hopelijk blijft het zo.
Welkom en gefeliciteerd!! Hier een hele fijne zwangerschap gehad.. geen klachten alleen een mega groeiende buik Alleen doordat de kindjes erg klein waren ben ik vanaf 31 weken opgenomen geweest in het zh.. hier heb ik 5 weken gelegen. 4 weken voordat ze werden gehaald, en daarna nog een week omdat de kindjes te klein waren... we woonden een uur rijden vh zh af dus zodoende mocht ik een week extra blijven ( heb ks gehad ) de kids hebben 4 weken zh gehad en daarna lekker mee naar huis
Hey meiden, Hier ben ik ook weer even. Gefeliciteerd met de kindjes en aan de nieuwelingen! Hier een zwangerschap volgens het boekje. Geen hoge bloeddruk, alleen wat vocht in de handen. Alleen een bijzondere vroeggeboorte met 31.5. Totaal onverwacht braken mijn vliezen maar alles is goed gegaan en na 10 weken zijn de wondertjes thuis gekomen waar ze nu al 9 weken zijn en het gaat super. Druk maar genieten!