Wat fijn dat ze het zo goed doen! En het mag idd niet ten koste gaan van jou rust. Vindt het zowiezo al heel wat dat je borst voeding gaat geven. Hier hebben ze altijd fles voeding gehad.
wauw babywish wat doen ze het goed!!! jullie zullen ape trots zijn!!! wat een vechtertjes!!! en knap dat je aan het kolven geslagen bent maar het moet niet ten koste van je zelf gaan!!! goed is goed he......knuf meis!!
Wouww, wat doen jullie kleintjes het goed!!! Erg fijn om te horen. Gisteravond de 20 weken echo gehad, en beide een mooie APK goedkeuringsstempel op hun kont!! Hele geruststelling.
fijn dat alles goed was mama mars!!! is er hier nog iemand op zoek naar geboorteborden?? ik heb er namelijk nog 2 jongen/meid....
Fijn dat het goed was Mamamars. Weten jullie al wat jullie krijgen? Ik heb gisteren een echo gehad, de laatste bij de vk. Nu gelukkig met eigen ogen gezien dat het er twee zijn, dat maakte voor mij heel veel verschil, alsof ik me er nu pas echt aan kan overgeven. Alles was goed. In tegenstelling tot twee weken geleden was er nu een duidelijk vlies te zien tussen de kindjes, dat is goed nieuws. Morgen naar de gyn en dan gaat het hele medische traject beginnen...
Ja.....of niet Trouwens een vraagje aan alle reeds bevallen moeders: Bij hoeveel weken ging jullie tweeling indalen?
Hallo dames, Onze meid krijgt een bloedtransfusie omdat ze een beetje bleekjes was, en na het bloedprikken bleek dat ze een te laag hb had. Kleine knul heeft alleen nog een zuurstofbrilletje. En tja, ik wou flesvoeding geven.. Maar dat doe ik wel als ze naar huis mogen, dan bouw ik het kolven ook af. Nu hebben ze het hard nodig om te groeien en aan te komen.
@babywish ik heb ook borstvoeding gegeven zolang ze in het ziekenhuis lagen. Thuis ben ik er ook mee verder gegaan maar dit was voor mij geen doen. 3 kwartier kolven, dan allebei een fles waar ze 3 kwartier over deden pffff Ik werd er helemaal gestressed van! Ben na 1,5 week overgestapt op fv en dat beviel me prima!! Ik meer rust en ook nog meer tijd voor mijn andere meisje Liefs
Daarom, het is voor een goed doel. En ik kan al zo weinig doen voor ze, dus ben ik blij dat ik ze in ieder geval de beste voeding kan bieden terwijl ze daar zijn.
Net bij de gyn geweest. Alles goed, alleen de ene is 2 dagen verder (groter dus) dan de andere. Weten jullie of ik me daar nu zorgen om moet maken? TTS moet ik aan denken. De gyn zei dat we ons geen zorgen moeten maken, maar dat zij het wel goed in de gaten gaan houden. Even trots mijn foto's showen:
@Elisabethas. Hier moet je bij deze termijn echt nog geen zorgen over maken!!! Bij mij was ook de ene telkens 1 of 2 mm kleiner bij die termijn, wat al gauw 1 of 2 dagen is! Bij de 20 weken echo waren ze gewoon allebij even groot. Verder groeit ieder kind anders en zit er een fout marge op de meting. Zoals niet meer dan 1 week schelen bij de termijn echo is er echt niks aan de hand. Wel leuk om te zien dat je zo duidelijk ziet dat ze een eiig zijn. Bij mij zag je echt duidelijk een dik tussen schot (ik heb twee eiig). Bij twee eiiig komt TSS natuurlijk niet voor.
@all. Mochten jullie het leuk vinden om te zien. Mijn buik begint nu echt goed te groeien! IK heb in mijn fotoalbum (op mijn naam klikken en dan naar mijn profiel/foto album) een reeks gezet met foto's van mijn buik van 11 weken t/m 21 weken. Vanaf 15-16 weken is hij echt explosief gegroeid ahahah. Ben benieuwd hoe ik er weer over paar weken uit zie....
Nienke, dank voor je uitleg. Ik was er net nog even over na aan het denken en de gyn vertelde dat ze de placenta nog niet kon zien omdat hij nog aangelegd wordt. Ze krijgen nu nog hun voeding uit de dooierzak. Dus tts is nu echt nog onmogelijk. Toch kan de gyn nog niet zien of het 1 of 2 eiig is. Ze denkt wel 1-eiig, maar zeker kunnen ze het nog niet zeggen. Leuk om je buikje te zien groeien! Ik kan mijn gewone spijkerbroeken niet meer aan, maar dat is echt vanwege mijn darmen. 's ochtends geen probleem, maar na de lunch ontplof ik!
hallo iedereen, Ik heb me al eens voorgesteld en ben verder niet een actieve schrijver, maar lees wel lekker mee! Nu heb ik toch een vraagje aan de tweelingmama's. Met welke maat kleding moet ik rekening houden? Wij willen graag wat kleren bijkopen maar we weten niet zo goed wat wijsheid is, qua maat. We hebben iig voor beide kindjes 1 pakje op maat 44. En hebben jullie een tweelingbox aangeschaft of een gewone box? Dankje wel alvast