Ik heb hier wel een tweelingbox. En kleertjes helaas geen ervaring mee, die van ons liggen nog een paar weken in de couveuse.
@ sterretje ik heb ook een tweelingbox voor mn meiden. Met kleding zaten ze gelijk in 46 en nu in maat 50. Liefs
hier ook voor allebei 1 setje maat 44 gekocht..zelfs dit was nog te groot voor ze in zh daarna ook gewoon maat 50 aangetrokken...is sonde om veel kleren in 44 te kopen..maat 50 kan prima...dan gewoon wat omslaan.... en hier geen tweelingbox gekozen...nu kunnen ze goed allebei er tegelijk in...en als ze dadelijk wat groter zijn dan gaat maar 1 in de wipper en de ander in de box....
Babywish; Is meisje opgeknapt van de transfusie??? Wat doet joggie het goed zeg!!! Groeien ze ook goed?? Geslacht; Raad maar een eind weg ... Mijn lippen blijven opelkaar... Roze tekst staat er al vanaf het moment dat het er staat hahah... Nee meelezers in de ether dus het blijft echt geheim open dit forum... Mensen zijn verschrikkelijk nieuwschierig en eisen zelfs de babykamer te zien omdat ze het dan wel kunnen zien... Nou die graaien achter het net, alles is wit zilver en donkergrijs... Gekleurde kleren gaan zolang in de vaste kast en op slot.... Appart zulke handelingen te moeten ondernemen hoor... Ik vind nog altijd de gezondheid het aller belangrijkst, wat het dan word maakt niks meer uit.
Mijn meisje was 5 pond en 52+ cm en had maat 40 aan paste prima. Nu haal ik 2 maat 44 per kindje denk ik, maar dat zie ik allemaal nog wel...
Hallo, Dankje jullie wel voor het reageren. Wij halen een paar setjes bij van maatje 50 en mocht het echt te groot zijn, dan stuur ik manlief wel naar de winkel. @ babywisch, hoe gaat het met je kleintjes? En wat is hun naam?
Ja, onze kleine dame is gelukkig opgeknapt van de bloedtransfusie. Vanavond weer heerlijk met ze gebuideld. Alleen het doet zo'n pijn om ze iedere keer weer te moeten achterlaten daar in het ziekenhuis
Oh babywish, dat snap ik heel goed. Timo moest ook nog in het ziekenhuis blijven toen ik naar huis moest, echt alsof er een deel van jou achterblijft. Verscheurende pijn iedere keer. Bij mij was het maar een paar dagen, maar jouw kindjes zullen wel een paar weken moeten blijven. Toch?
Ik heb ook een gewone box. Goed zat vind ik. Ik wilde niet zo'n groot ding in mijn woonkamer. Qua kleding. Ik had allemaal maat 50. Beetje omslaan en het zat prima, wel wat ruim. Nu hebben ze 62 alweer. Ze groeien als kool
Wij gaan ook geen andere box kopen. Timo heeft toch meer op de grond gelegen dan in de box, dus ik koop wel een extra groot kleed. De eerste tijd zijn ze klein genoeg om samen in de box te liggen.
oh babywish ik snap je gevoel helemaal!! en dan komen ze dadelijk eindelijk naar huis en dan weet je nog helemaal niks over je eigen kindjes heel moeilijk!! tenminste zo heb ik dat wel ervaren toen ze na 3 weken eindelijk naar huis mochten!
Is nu al moeilijk, zeker als iemand op je vingers kijkt terwijl je de luier van je eigen kind aan het verschonen bent en ze dan bijvoorbeeld zeggen: je kan het beter zo doen, of je doet dit niet goed, dat moet zo. Of: de temperatuur klopt volgens mij niet, ik doe het wel even overnieuw. Op andere mensen wachten tot je je eigen kind kunt vasthouden. Je kindjes geen kusjes kunnen geven of dicht tegen je aan houden wanneer je wilt Al die dingen waardoor je de controle een beetje kwijt bent en dat je je niet 100% mama voelt.
Babywish, ik wens je veel kracht toe, want ik kan me niet voorstellen hoe het moet zijn. Hier vrijdag de bevestiging gehad dat geen van de twee ingedaald is. Eentje ligt in een volkomen stuit en de ander ligt overdwars ( je verzinnt het niet) En dit betekend dat ik een keizersnee ga krijgen. Op zich vind ik dat natuurlijk jammer, maar ik zag het al een tijdje aankomen en ik heb er nu wel een goed gevoel over Meer tweelingmoeders met keizersnee ervaring?
Ik heb ook een keizesnee gehad. 2 weken eerder dan gepland een spoedkeizersnee. Al met al is het mij heel erg tegengevallen.....heb heel veel moeite met het Verwerken ervan gehad en nog steeds af en toe. Qua herstel is met de keizersnee sneller gegaan bij mi met keizersnee j als bij mijn dochter, die is op de normale manier geboren. Dubbele ervaring en dubbele gevoelens dus.... Liefs
Ik heb een spoedkeizersnee gehad, maar moest sws een keizersnee. Want de meid lag in volledige stuit en kleine vent lag overdwars. Het meeste moeite heb ik ermee dat ik geen afscheid heb kunnen nemen van m'n zwangerschap, m'n mooie (nog groeiende) buik, die lieve schopjes die ik voelde etc. Zo lag ik nog te genieten van 2 bewegende kindjes in m'n buik en zo lag ik op de operatietafel en werdt dat gevoel van me afgenomen. Zo voelde het voor mij. En daarna kom je weer een beetje bij van de ruggenprik en lig je met een lege buik, zonder beweging, zonder schopjes en vraag je je af hoe het met je kindjes gaat. Kan het nog steeds geen plekje geven.
@babywish.....dat is precies hoe ik me ook voelde. Het is nu wel minder maar kan nog steeds erg verdrietig zijn omdat het zo gelopen is. Liefs
Ik stel me in op een keizersnede, dan kan het alleen maar meevallen. Al zit ik ook niet echt op een natuurlijke bevalling te wachten. Bij Timo ben ik van voor tot achter uitgescheurd (en mocht ik tien weken nauwelijks lopen), hij heeft zijn sleutelbeentje gebroken en een GBS infectie opgelopen tijdens de bevalling. Misschien dat daarom een keizersnede me wel lekker ongecompliceerd lijkt. Zeker een geplande, dan bereid je je erop voor. Ik wil er niet te makkelijk over denken, want het is een zware buikoperatie, maar zeker de nasleep van mijn vorige bevalling wil ik echt niet nog een keer meemaken.
hier ook een spoed ks gehad.....al wist k dat ik een ks zou gaan krijgen want jongen in stuit en meid overdwars....