Wij weten het geslacht inderdaad ook al, voor mijn zwangerschap heb ik wel eens gezegd dat ik het niet voor de tijd wilde weten. Maar nu we het weten is het wel heel makkelijk. Ik heb al best wat kleertjes, veel maat 50 maar ook wel 50/56. Mocht er kleiner nodig zijn dan denk ik dat ik mijn schoonzus wat voor me laat halen. Niet vooraf al. @Babywish, Ik begrijp dat jouw kids eerder zijn geboren, wat fijn dat het nu toch zo goed met ze gaat!!! Alsnog gefeliciteerd! @Derbi, Wat slordig van het ziekenhuis zeg, dat je het nu wel weet terwijl je dit niet wilde weten. Ik ben nu 24 weken (ticker loopt 1 dag achter) en alles gaat prima. Kindjes zijn ook lekker in de weer. Ik merk inderdaad ook wel dat 1 overdag drukker is dan de ander, als ik dan snachts wakker wordt dan voel ik de ander weer lekker tekeer gaan. Komende vrijdag mag ik weer naar het ziekenhuis voor echo en controle.
Ik heb echt genoten van elk schopje, stelletje druktemakers. Nu nog steeds, als ik een tijdje bij ze ben dan zie je echt dat ze nog steeds zo actief zijn.
Ik heb ook zo genoten van alle bewegingen in mijn buik! Mis het nog steeda wel is....maar ben ook wel weer blij dat die buik weg is rn ik weer mezelf kan zijn. Liefs
Ach ja, ik vind het niet erg hoor. Niemand anders weet het verder, alleen wij. Nog een paar weekjes en dan mag de wereld het weten. Kan niet wachten, begin het nu echt wel zat te worden. Vandaag het bed omhoog gedaan....heb er bijna een trap bij nodig!!! Maar op zich wel fijn. Alle laatste dingen zijn nu geregeld, dus het is nu echt aftellen.
Hier hadden we maatjes 50 en 56 gehaald en hun geboortepakjes waren maatje 44... de eerste week hadden ze geen kleertjes aan en hebben we nog wat meer maatje 44 bij gehaald... maat 44 was zelfs nog te groot... nu zijn ze echt zowat over naar maatje 68... maatje 62 zit echt in de doos.. 2 sirtjes gaan nog wel maar denk dat ik ze ook maar in de doos ga doen.. broekjes kunnen ze nog wel aan van 62... Sas, het gaat echt snel he... maar bij ons voornamelijk qua ontwikkeling.. qua groei ook wel maar ze zitten nu in maatja 68 en zijn volgende week alweer 9 maanden haha... Ik heb ook echt genoten van alle schopjes en bewegingen ( dat waren er niet zoveel aangezien de placenta's verkeerd lagen om de echte bewegingen te voelen. Ik was mijn buik echt nog lang niet moe. Maar ik kon dan ook nog alles... mijn buik zat alleen in de weg met slapen omdat dat wat lastiger ging op mijn zij... en die zh bedden zijn dan niet echt optimaal Babywish wat een knappe kids heb je zoals ze het doen. Ben ook wel benieuwd of je meisje over is gegaan??? Ik ga het huis op orde maken en de dames zo hun boterham/flesje geven... vandaag druk dagje want mijn vriend is jarig.. Fijne dag allemaal!
gefeliciteerd ikke..hier is vriend ook jarig vandaag hebben het afgelopen zaterdag al gevierd!!! jaaaa hier slapen mijn kanjers de nacht door!!! rond 21.00 uur laatste fles....en dan slapen ze door tot 05.00/06.00 uur ik ben happy want was er echt aan toe om wat te kunnen slapen!!
Hallo, hier weer even bijgelezen. Meeste 'kennen' mij hier ook niet, kom soms ff binnenwippen en bijlezen. Was (net als bijv. Ikke) hier in t begin van het topic wel erg actief. Gefeliciteerd alle zwangeren!!!!! Veel succes met de zwangerschap! Zo bijzonder een tweelingzwangerschap! Inmiddels zijn mijn boys (2-eiig) alweer ruim 8 maanden, tijgeren het huis rond en kunnen sinds vd week zitten. Ook zijn we er na 7,5 maand drama eindelijk achtergekomen dat 1 van onze zoontjes koemelkallergie heeft. Sindsdien is het écht genieten en wordt het steeds makkelijker! Onze dochter was trouwens precies 2 jaar (en een week) toen de boys werden geboren, dus wel ervaring met peuter en tweeling. Ook wel pittig, vooral het aan huis gebonden zijn, want met 3 kleintjes ga je niet zo snel weg als met 1 of 2. Daarom soms heerlijk als dochter een dagje naar oma kan en ik de jongens alleen heb, even de stad in of huishouden doen En mijn werk is tegenwoordig een plek waar ik 2,5 dag kom voor mijn rust Wij hadden alleen maat 50 en geen pakjes maat 44. Maar met 38 wkn ingeleid en maat 50 kon daarom ook prima. Geen tweelingbox, wel een groot speelkleed waar ze eigenlijk altijd op liggen. Babywish, gefeliciteerd! Jeetje wat heftig, zo'n vroeggeboorte. Wat doen je kindjes het ontzettend goed! Wat fijn!!
Sasje heerlijk he!! Dat is sinds een paar weken bij ons ook het geval! En gefeliciteerd Sasje en Ikke
wauw vanmorgen was het zelfs half 8 en heb n. om 8 uur wakker gemaakt hadden om half 9 laatste fles gehad!!bijna klok rond geslapen
Oh wat heerlijk!! Ik moet zeggen dat ik wel op zie tegen de nachtvoedingen. Het bed is nu zo hoog en straks met de keizersnee wond vraag ik me af hoe ik ze ooit moet pakken. Mijn man is de eerste drie weken vrij gelukkig, maar daarna gaat hij weer fulltime aan de bak en hij heeft die nahtrust echt wel nodig. Hopelijk ben ik dan een beetje hersteld.
Ik liep na een week alweer aardig goed rond hoor Kleine meid gaat hopelijk eind deze week weer terug op de hi-flow, en als ze daarmee goed stabiel blijft wordt ze overgeplaatst.
ik heb dan wel 9 dgn in zh gelegen en toen was ik alweer aardig op de been....en denk dat wanneer ik eerder thuis was geweest ik ook eerder/sneller op de been was geweest want in zh wordt alles voor je gedaan en blijf je liggen als dat kan
Ik mocht na mijn natuurlijke bevalling 10 weken nauwelijks lopen, dus dat was ook lang herstellen... Gisteren termijnecho en nekplooimeting gehad. Combinatietest was supergoed en mijn uitgerekende datum is nu definitief 19 januari. Gisterenavond hebben we (eindelijk) het grote nieuws de wereld ingeslingerd, dat voelde geweldig! Ik ben zo trots om een tweeling-mama-in-de-dop te zijn!!
Oh fijn hee dat alles goed is!! Nu lekker genieten van de zwangerschap. Ik hoop dat het voorspoedig mag verlopen! Hier heft kleine beeb een inhaalslag gemaakt in groei!! Beeb hangt niet meer onderaan de curve Andere beeb groeit ook lekker door. Ben wel heel benieuwd naar ze, het schiet nu echt wel op! Ook fijn om jullie keizersnee ervaringen te lezen, geeft de burger toch weer moed. Week is inmiddels bepaald, exacte dag niet, maar mijn gyn zegt dat ze toch meestal te laat plannen bij een tweeling. Voor mezelf hoop ik dat hij gelijk heeft, voor de kindjes hoop ik dat ze de geplande ks. gaan halen.
Pannend hoor, Debri. Wil je het ons vertellen, in welke week je gepland staat? Hoe trek je het met deze warme dagen?
Week 31 Ja ik trek het best goed eigenlijk. Heb behoorlijk dikke voeten, maar ik hou me rustig en drink de hele dag door en eigenlijk werkt dat prima. Mij hoor je niet klagen ondanks dat ik wel zat begin te worden. En jullie?
Hier prima hoor, heerlijk dit weer! Ik heb het weken koud gehad, nu is het precies goed. Alleen nog steeds zoooo moe, hoop dat dat snel over gaat want dit trek ik niet lang meer. De ochtenden zijn prima, maar de middagen rampzalig.