Ja best wel spannend hihi. Ja ik kan me nog helemaal niet voorstellen hoe het straks zal zijn, maar toch in theorie kan het elk moment gebeuren. Hoe gaat het met jouw kleintjes? Elisabethbas, die moeheid dat schijnt echt snel op te houden binnenkort. Maar helaas ik heb het nooit gehad dus echt advies, behalve waar het kan eraan toegeven, heb ik niet voor je.
Met onze kleintjes gaat het heel goed. Kleine knul is al 950 gram. En kleine meid 1390, die mocht vanaf vandaag voor het eerst normale speentjes van difrax (-2/+2). Dus al een grote meisjes speen We zijn ontzettend trots op ze dat ze het zo goed doen en dat ze zo goed groeien. De verpleging ook, die zijn zeer tevreden over ze dat ze zo hard groeien en zo sterk zijn allebei.
Ik merk dat ik nu ook wel een grote buik begin te krijgen. Baarmoeder komt nu ongeveer tot ribben en dat is met zitten echt onhandig! ze trappen ook al tegen mijn ribben ahah. Lekkere drukte makertjes. Deze week weer controle bij de gyn, toch elke keer weer spannend!
babywish, wat gaaf dat ze zo mooi groeien!! Echt super!! Nienke, leuk he! Het in de ribben geschopt worden. Moet zeggen dat dat wel een voordeel is van stuitligging hihi
@Derbi, Liggen ze allebei in stuit dan? Het werd bij jou geloof ik al een geplande keizersnede he? vanaf wanneer weet je dat? of kunnen ze dat zeggen? @Nienke1985, Fijn he dat getrappel!! ze schijnen bij mij ook wel tegen mijn ribben te komen (zei echoscopiste) maar ik merk er nog niet zo veel van. Hou jij het nog een beetje vol met het warme weer? Suc6 bij je controle! Ik mag vrijdag weer naar het ziekenhuis voor een suikertest, wordt 2,5 uur bivakkeren daar in de wachtkamer Hebben andere dames dit ook gehad? Het schijnt dat ze dit standaard doen bij tweelingzwangerschappen!?
Ik heb zelf het voorgevoel al vanaf 20 weken. Een kindje,het eerste kindje, ligt eigenlijk continu in stuit. De bevestiging dat het echt niet meer zou gaan draaien en definitief een ks wordt, heb ik twee weken geleden gekregen en afgelopen vrijdag is dan besloten dat dat in week 31 wordt. De grote is namelijk met zn billen al aardig in het bekken gaan zitten. De kleine lag overdwars en is in stuit gedraaid.
Suikertest heb ik wel gehad maar alleen omdat het in de familie voorkomt. Ik vond het vreselijk en ik zou het ook niet nog een keer doen. Ik ben niet gauw ergens van onder de indruk, maar mijn hemel wat was dat drankje goor!!! Waardes waren allemaal verder in orde. Ik ben trouwens in de auto in de parkeergarage gaan slapen na inname van dat drankje, want anders trok ik het echt niet zo misselijk was ik.
Hier helaas ook de verplichte suikertest deze week. Kindjes liggen bij mij Overigens beide van begin af aan al Dwars,.. Als dubbeldekkertjes. Ben benieuwd of Daar nog verandering in komt,..
Tja, als het niet zo is wordt het een ks. Maar wie weet draait de onderste nog met het koppie naar beneden.
Ojee... nou ik ben benieuwd naar die suikertest... Bij mijn laatste echo had ze het over 1 kindje dat goed ligt en 1 dwarsligger. Ik heb geen idee in hoeverre dit dan nog goed komt, we zullen zien!!
Ik krijg ook een suikertest. Omdat mijn oudste 10 pond was bij de geboorte, maar volgens mij is het bij ons ook standaard bij een tweeling.
Zo controle en suikertest weer gehad. Dranke zelf opzicht wel te doen maar werd uurtje erna misselijk want r mag natuurlijk nog steeds niks eten! Kindjes voorlopig weer goedgekeurd en ze lagen alle bij redelijk verticaal met hun hoofdjes naar beneden meisje lag Zelfs al best diep in mijn bekken. Over 2 weken groeiecho, vruchtwater controle en navelstreng meting. Toch eert spannend!
Glucose test overiens ook goed. Mijn waarde na het vieze drankje zat zelfs nog onder de normale afkap waarde voor nuchter (5,6). Andaar dat ik altijd honger heb
Hoi dames, ff flink wat terug gelezen. Babywish fijn dat je kids het zo goed doen. Het zijn echte bikkels. Oh wow week 31 Derbi... dat is bijna. Spannend hoor.. Suikertest, hier ook niet gehad. Ook geen eiwit controle overigens.. Heupecho hebben we hier bij nr 1 ook gehad omdat ze in stuit lag. Doen ze standaard dan he.. Nu ben ik het ff kwijt moet ik eerlijk bekennen.. Sorry als ik iemand heb over geslagen... dat zullen er vast en zeker een aantal zijn. Doe het niet express. Hier gaat alles wel goed. Zelf ben ik niet helemaal op en top maar dat gaat wel weer over. Heb vandaag toch nog aan mijn bestellingen kunnen werken van de webshop dus dat is fijn. Tussendoor even pauze moeten nemen maar dat hoort erbij.. haha.. Lekker genoten van het mooie weertje? De dames hier wel.. heerlijk buiten gelegen in de schaduw.