Myloon wat fijn dat het nu geregeld is. Succes nog met de laatste 3 weekjes en daarna lekker genieten van je verlof
Wat betreft stoppen met werken bij mij op het werk hadden ze een handboek bij de bedrijfsarts en daarin stonden richtlijnen met betrekking tot eenlingzwangerschap en meerlingzwangerschap. Moest tussen 20 en 24 weken langzaam af gaan bouwen en tussen 24 en 28 volgens mij nog maar halve dagen daarna stoppen. Nu kon ik het gewoon niet volhouden door de vele harde buiken en klachten van mijn handen etc dus ben in een rap tempo af gaan bouwen in overleg met leidinggevende. Uiteindelijk echt moeten stoppen met 27 weken.
Wel fijn Linssiejj dat er bij jullie een handboek was en je ook kon minderen en stoppen wanneer nodig! Ik heb tot nu toe nog geen klagen en red het ook nog wel, maar ik wil het advies van de gynaecoloog wel opvolgen. Bovendien ben ik wel meer vermoeid en kan ik strak heerlijk regelmatig 's middags even slapen. Hebben jullie trouwens ook zwangerschapsgym gedaan? of doen meiden dit nog? Ik doe het wel, al merk ik wel dat ik niet alles even makkelijk kan als de eenling zwangeren, het is wel gezellig!
Nou wat fijn dat het geregeld is! Ikzelf ben al vrij vlot gestopt met werken, door een conflict met mn leidinggevende. Ik sluit niet uit dat de rust heeft bijgedragen aan een goede zwangerschap. Lijkt me erg moeilijk om zonder je moeder te doen. Heel dubbel natuurlijk. Sterkte, want hormonen werken ook niet bepaald mee. En ik hou jullie natuurlijk op de hoogte als de beebs er zijn. Wel een gek idee dat het letterlijk nog maar een paar dagen zijn. Ze worden nu beiden rond de 2,5 kilo geschat, dus ik ben benieuwd. Meiden we gaan weer een warme dag tegemoet. Gelukkig was het vannacht eindelijk fatsoenlijke temperatuur om te slapen. Maar goed, we komen er wel. Uiteindelijk heb ik geluk, want ik ben er zo vanaf en de meesten hier moeten nog even. Succes hoor! Bijzonder wat onze lichamen kunnen doorstaan he!
Goed gedaan Myloon. Je komt niet alleen voor jezelf op maar ook voor je kindjes! Lekker afronden en dan over een paar weekjes stoppen.
Spannend Derbi! Nog ff volhouden.. haha.. Hier heb ik geen zwangerschapsgym gedaan.. zag dat echt niet zitten..
hier ook geen gym gedaan...wilde wel gaan zwangerschapszwemmen maar dat was hier helaas nergens in de buurt dus dan houdt het op....
Het is inderdaad fijn dat het is opgelost maar nu komt het volgende alweer. Momenteel werk ik 3 dagen van 9.30 tot 18.00 en nu willen ze dat ik de laatste 2 weken 4 dagen van 9.30 tot 18.00 ga werken. Dat gaat dus mooi niet gebeuren!!! Ik wilde eerst ook wel zwemmen, maar vanwege de zomervakantie was er geen zwangerschaps zwemmen. Ik vind het wel leuk om ook met andere zwangeren contact te hebben, dat is voor mij eigenlijk de hoofdreden waarom ik het doe. @Derbi, echt spannend hoor!! Lijkt me wel gek om nu al te weten wat de geboortedatum zal zijn en wanneer je zwangerschap dan ook echt voorbij is! Maar je hebt het in ieder geval mooi lang volgehouden!!
Myloon die werkgever van jou spoort echt niet zeg!! Ik wil wel weer gaan zwangerschapszemmen. Vorige keer ook gedaan. Moet alleen kijken of ik het trek om doordeweeks te gaan. Was voorheen altijd op zaterdag. Begin nu vooral in de middag en avond veel last te krijgen van duizeligheid. Heb ook moeite om genoeg te drinken Woensdag eerste afspraak bij de Vk + echo. Ben benieuwd of we weer 2 hartjes zullen zien kloppen!
Wat lastig Myloon, word je toch extra moe van om elke keer zo voor jezelf op te moeten komen... Ik wil denk ik Zwangerfit gaan doen of/en zw schaps zwemmen. Maar daar moet ik momenteel op een doordeweekse avond ook niet aan denken met de vermoeidheid. Helaas deze week ook steeds flink misselijk, mogelijk versterkt door de warmte? Hopelijk neemt het weer wat af, was vanavond eerst heel erg, nu gelukkig weer wat beter.
Myloon, niet doen hoor! Voor mij geen yoga, zwemmen of gym dit keer. We gaan dit weekend verhuizen naar een vakantiehuisje, 1 oktober krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Even geen vast adres en dus ook niet de mogelijkheid om me vast te leggen aan iets. Geeft niet, misschien in onze nieuwe woonplaats straks zwemmen. Daar woont ook een vriendin van mjn van de oktober 2011 mama's, die is begin december uitgerekend van haar tweede dus misschien gaan we dan samen zwemmen.
Hallo dames, Hoe gaat het met iedereen ? @bv: Ik kolf nu bijna 7 weken en het valt me best zwaar. Ze zijn in het ziekenhuis nu bezig om de afgekolfde melk te mengen met flesvoeding. En sinds een paar dagen zijn we begonnen met flesjes geven. Ze doen nog niet echt veel ermee, maar dat gaat niet lang meer duren voordat ze echt goed gaan drinken. A. Is nu 2250 gram en 46 cm en krijgt 45 ml voeding. L. Is nu 1550 gram en 39 cm en krijgt 30 ml voeding. A. Was in 1 week tijd 300 gram aangekomen !! Dus ze groeien als kool
Babywish, wat goed van je kids zeg Ga zo door kleine kanjers. Myloon idd geen 4 dagen gaan werken,.. je moet minderen en dan willen ze juist dat je meer gaat werken de laatste 2 weken. Wat een malloten zeg. Snappen ze het dan echt niet? Gelukkig hoef je niet lang meer.
Hallo meiden, mag ik met jullie meedoen? Ik ben 35 jaar oud, heb een dochter van 3,5 en een zoontje van 2. Ben nu 19.5 weken zwanger van twee jongetjes, waarschijnlijk 2 eiig.
@BabyWish91, Wat doen ze het ontzettend goed zeg!! @annekevdz, Welkom en gefeliciteerd met je tweelingzwangerschap! Leuk ook twee jongens @ikke175, Ik ga dat ook echt niet doen hoor, ze bekijken het maar met het zooitje daar. Maandag hoor ik er mee over, willen ze toch dat ik die 4 dagen ga werken dan hang ik gelijk weer met de arbo arts aan de telefoon. Ik ben gisteren gebeld door de kraamzorg, die komen over een aantal weken voor een intake gesprek. Het gaat nu allemaal best hard, dit is de laatste keer dat er 3 weken tussen een ziekenhuis afspraak zit, daarna om de 2 weken. Ik kan nu nog maar moeilijk bevatten dat we straks niet met z'n 2-en maar met z'n 4-en zijn.
Babywish wat fijn!!! Mogen ze dan al bijna naar huis?? Anneke gefeliciteerd!!! Jeetje jij krijgt het strax druk met nog 2 kleine kindjes!! Wel super leuk een groot gezinnetje Myloon haha spannend he!! Het komt nu zeker allemaal erg dichtbij?? Weet je al of je gewoon bevalt of met een keizersnee?? Ik heb gister een goede echo gehad ze waren allebei druk aan het spartelen echt leuk joh!!