Niet eens gezien dat er alweer wat geschreven was hier. @Derbi: En, zijn je kindjes er al ? @sasje: ahh, wat een lieverds
Elize, ow zo sorry verkeerd gelezen/begrepen. Nee is echt niet voor te stellen.. en op het moment dat ze er zijn nog niet.. nu nog steeds heb ik zoiets van... zijn we echt met z'n 4e? En nog steeds ongelooflijk dat ze samen in mijn buik hebben gezeten. Vooral nu je ze overal heen ziet kruipen.. maar super leuk! Sasje wat een schatjes.. N lijkt wat steviger maar zal wel door haar bolle hoofdje komen. Heeft R ook
Gisterochtend zijn onze zoon en dochter geboren! Het gaat goed met ze en met mij ook. Het herstel valt nog reuze mee tot zover.
Elisabethbas wat leuk 2 jongetjes!! Sasje leuke schattige kindjes zeg! Derbi gefeliciteerd met jullie kleintjes! Fijn dat het herstel tot zo ver goed gaat!
Van harte Derbi! Yasmin: Ben je paar dagen terug gezet? Hoe gaat t verder? Hier lekker moe en bij vlagen misselijk,moet hele dag door wat eten. Vanmiddag echo met 10 wk, spannend en leuk!
@Derbi, Wat goed om te horen!! Van harte gefeliciteerd!!! @sasje24, Wat een lieverdjes!! Leuk om een foto van ze te zien!!
Ja ik heb woensdag een echo gehad en kwam ze op dit termijn uit wat ook wel klopte tov de eerste echo. Maar moet geloof ik nog een termijnecho krijgen. Maandag voor het eerst naar de gyn. Heb ongeveer dezelfde kwaaltjes alleen heb ik vaak geen trek om te eten. Zeker spannend en leuk een echo!! Geniet er lekker van. Hoe laat moet je?
@Elize84, Succes met je echo vandaag!! Spannend is het eerste trimester hé!? Zolang je ze nog niet voelt moet je het doen met de echo's en je kwaaltjes. Wij hebben een moeilijke tijd gehad en ik had vaak het gevoel, is dit ons dan echt gegund?? Tot ik ze nog niet voelde ben ik wel een beetje onzeker geweest, maar eenmaal dat voelen geeft mij wel echt het bewijs dat ze er zijn! Ik vind het alleen nog wel heel moeilijk om te beseffen dat we straks echt met z'n vieren zijn!! maar dat komt vast vanzelf wel goed!
Derbi van harte Gefeliciteerd met je wondertjes!! Yasmin spannend allemaaal he? Ik heb pas 26 aug weeer echo pff duurt lang! Elize succes en veel plezier vandaag! Nu zijn t al een beetje mini mensjes! Leuk!! Myloon dat onzekere heb ik ook hooor! Wanneer begon jij ze te voelen?
Myloon ja is zeker spannend het eerste trimester. Of het nou de 1e, 2e of 3e zwangerschap is! Sammy dat is idd lang tot de 26e. In die weken heb ik m'n angelsound vaak gebruikt hihi. Besef me nu ineens dat dit waarschijnlijk ook meteen m'n laatste zwangerschap zal zijn... We wilden graag 3 of 4 kinderen maar nu we dus een tweeling krijgen denk ik dat het zo wel genoeg is. En als er alsnog een 4e komt zal er meer jaartjes tussen moeten zitten!
Gefeliciteerd derbi met je wonders. Hoe heten ze? En doe rustig aan en natuurlijk lekker genieten. Succes met de echo's voor de dames die moeten. Hier ook vaak angelsound gebruikt ook al mocht ik vaak op controle.. hihi.. hier pas gevoeld na de 22 weken.. achteraf met de 18 weken denk ik ook iets gevoeld te hebben... maar ja.. nu plopt mijn buik ook en zie ik mijn buik bewegen maar ben niet zwanger.. dus het zouden toen ook net zo goed mijn darmen kunnen zijn.. haha
Ik voelde ze al heel vroeg. Vanaf 16 weken Herk duidelijk. Ben ook heel slank. Nu voel ik ze gewoon helemaal langs mijn buikwand glijden en kan ik voetjes en knietjes terug duwen... Ahag
Derbi gefeliciteerd! Fijn dat alles goed verlopen is! Nu herstellen! Alle nieuwe tweelingmamma's welkom. Ik ben even een tijdje druk geweest dus weinig mee kunnen schrijven. Nu iets rustiger. Ben nu 18 weken zwanger en de eerste trimester kwaaltjes gelukkig verdwenen. Hebben met 16 weken te horen gekregen dat we twee mannekes krijgen!! Op 13 aug de 20 weken echo dus ook wel weer spannend. Ga vanaf 20 weken ook 1 dag minder werken en dan met 28 weken met verlof. Klinkt nu nog ver weg en denk weleens dat ik vast langer door kan werken, maargoed, ben me er ook van bewust dat het zo ineens anders en zwaarder kan worden. Heb nu nog amper een buikje. Wel onderin mn buik een duidelijke "rul" en boven mn navel wordt het dikker, maar het mooie ronde buikje is er nog niet. Ben dan ook lang (1,78) dus schijnt dat je dat later pas krijgt. Ook logisch wel ergens, ze groeien natuurlijk eerst vooral in de lengte. Maar soms denk ik weleens: zitten daar nou 2 mannetjes in???
@ miepje.... elke buikje is anders bij iedereen dun dik maak niks uit geloof me toen ik zwanger was van me meisje kon je pas bij 30 weken eindelijk zien mijn buikje (me man vond al bij 24 weken) maar voor mensen die je niet goed ken of ze willen niet zien dat je zwanger bent..die zagen pas met week 30 bij mij .....jah raar mensjes op wereld....en nu dat ik zwanger ben van tweeling ...zeggen nu nog steets geen mensen ik zie je buikje groeien...en terwijl ik zwanger ben van 2de en 3de kindjes ze zeggen ook dan krijg je eerder buikje....ik vind wel dat ik beetje buikje heb maar ik hoor van niemand zeggen (aleen me manlief dan) maar ja het mooiste is als ze geboren zijn ...kan mij de buik schelen natuurlijk is leuk als iemand zeg Wauw mooie dikke buik enzo...maar ik wil liever mn babytjes in mijn armen gezond en rond! su6 met slapen dames met deze hitten bah vind maar niks heb net een waaier gekocht van 15 euro zon kleintje om de nacht door breken hahaha
Derbi, gefeliciteerd! Herkenbaar van de kleine buikjes. Althans, ik heb op zich wel een redelijke buik, maar ik krijg zo vaak te horen: nou je zou ook niet zeggen dat jij zwanger bent van een tweeling met zo'n klein buikje.... Maakt mij toch wel onzeker, ik ben altijd weer blij als de echo uitwijst dat ze keurig op de groeicurve zitten! Overigens ben ik ook lang...
Ik krijg wel erg veel opmerkingen inmiddels over mijn buik. Veel mensen die me al succes wensen met de laatste loodjes, ehm ja die duren nog wel even. Maar echt een tweeling buik, ik denk dat je eerder zou zeggen dat ik iets verder ben.