zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Dat is zeker niet voor te stellen als je het zelf niet hebt meegemaakt en ik kan me wel goed voorstellen wat een onzekerheid en angst het met zich meebrengt. Ik hoop dat ze je goed begeleiden in het ziekenhuis en dat alles goed is en gaat met je kindjes en met jou!

2. moppietoppie

16 jan 2008
    25
    0
    0
    Almere
    Heel herkenbaar hoop doet leven zegt men en dat doe ik ook zeker maar zeg altijd ik zit op een heel angstig klein roze wolk die pas gaat bewegen op het moment dat mijn schoppertjes hier in huis in hun wiegen liggen en in de box spelen.
    X

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Ja, hier ook. Veel meer dan de eerste keer trouwens, toen ging alles zo soepel en makkelijk.

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    babywish hoe gaat ie meid????? lukt het allemaal nu thuis???
    drukke boel he lieverd!!!!!

5. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Zo we zijn weer terug.
    Wat een goede echoscopist al niet kan doen. Deze was vrolijk en had zich helemaal in onze situatie ingelezen. Erg fijn, stelde ons helemaal op ons gemak en gaf antwoord op al onze vragen.

Met Jip en Janneke is alles helemaal in orde. janneke weegt 720 en jip 719 perfect op groei. Vruchtwater ook goed, en hartjes ook helemaal goed. Over twee weken weer controle en over vier weken guo.

Door dit alles zitten we helemaal blij op onze zwangere wolk.

6. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Wat een heerlijk nieuws en wat een opluchting!!!
    Ik ben blij voor jullie :)

7. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Linda, wat een goed nieuws!!! Pfff, weer even genieten nu. Tegen de tijd dat je je volgende echo hebt, zal de spanning wel weer oplopen. Dat is hier ten minste zo. Maar nu is alles goed en dat is geweldig!

8. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    @linda99.wat fijn zeg!

@all. Hier paar spannende dagen gehad. kleine man kreeg zatavond ineens bolle buik, gallig spugen, grauw en kreunen. Ze dachten aan necrotiserebde enterocolits. Een vreselijke complicatie. Over naar de high care, ntibiotica, in een open warmte bedje. Echteng. Al overleg WKZ want als het het was moest hij overgeplaatst worden. Echter paar uur later kleine meid ook ziek, zelfde klachten. Maakte NEC wel minder waarschijnlijk maar ze waren allebij wel ziek. Hele nacht in zkh feweest en geen oog dicht gedaann. Gelukkig knapten ze op en lijkt het nu gelukkig mee te vallten. Waarschijnnlijk een virale buikgriep. Antibiotica is nu weer stop en ze moeten uitziejen,..pffff wat een dagen zo

9. elisabethbas

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Wat een spanning Nienke, maar gelukkig lijkt het mee te vallen en knappen ze op. Hopelijk krijgen jullie niet meer voor jullie kiezen!

10. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @linda: wat ben ik blij voor je! Fijn dat het zo goed gaat!

En Nienke: wat een schrik ook voor jullie, gelukkig gaat het weer de goede kant op...

11. Linda99

Linda99 Bekend lid

18 sep 2009
    721
    0
    0
    Pff heffie nienke. Gelukkig lijkt het me te vallen. Hopelijk zijn je kindjes snel weer de oude

12. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Linda, wat fijn zeg! Lekker genieten nu :)

Nienke, oh jakkes dat is schrikken.. gelukkig gaat t nu weer de goede kant op.

Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad, alles goed.
    De ene had iets verwijde niertjes, maar was niet ernstig.
    Kan allemaal nog wegtrekken.
    We krijgen 2 meiden! :D Zo leuk!

Uit mn urineonderzoek kwam dat ik verhoogde leucocyten heb, maar heb geen blaasontsteking.. ze zetten het nu op kweek..
    Iemand een idee wat het dan kan zijn?

13. m0es

m0es Actief lid

25 jun 2012
    243
    0
    0
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik wordt mama van 2 kerngezonde meiden. Geen hartafwijking meer te bekennen. waarschijnlijk is het 'gewoon' onrijpheid van het hartje. Onschuldig dus.. wordt wel vaker gecontroleerd nu, maar wat een geweldig nieuws!!

14. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Wat een supernieuws m0es! Geweldig! :D
    Lekker genieten nu...

15. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Gefeliciteerd! twee meiden :)

16. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Wat fijn zeg! lekker genieten van het idee dat je 2 kerngezonde meiden krijgt!

17. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Jeetje dat is schrikken! Fijn dat het nu weer beter gaat.

18. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Moes: van harte! Wat een opluchting ook voor jou!

Charmed: mooi man, twee meiden! Dan kun je nu namen gaan verzinnen!

19. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Moes, geweldig nieuws! Wel rot dat je door dit soort echo's en controles je dus onnodig heel veel zorgen kan maken.. Maar super dat het allemaal goed zit!

20. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Charmed je eigenwijsje is nu dus bekend! Leuk hoor 2 meiden! Ben benieuwd of die van mij ook een meisje is of niet hihi

Moes fijn dat alles toch goed is! En jij ook gefeliciteerd met je 2 meiden!

Nienke wat moest dat schrikken geweest zijn zeg! Gelukkig gaat het nu de goede kant op.

Deel Deze Pagina