Dank jullie voor de felicitaties!! Aanvullende gegevens voor het lijstje zijn: N. 2830 / T. 2704 En dit dan in het blauw!
van harte mlyoon en geniet er van 2 knulletjes! vandaag eerste pakjes gekocht! zo schattig heb tegen me man vertelt deze pakjes mogen ze aan als ze geboren zijn vandaag bij VK geweest alles was Goed! en over 2 weken bij de gyn 11-10 om 15:00 bij Gyn fijne weekend dames!
♥ZwangerTweeling&Tweeling Mama's ♥ Zwanger: Twins27 - 15-12-2013 - twee-eiig M/J Annekevdz - 16-12-2013 - twee-eiig J/J ik1989 - 01-01-2014 - twee-eiig M/J Miepjepiepje - 01-01-2014 - twee-eiig J/J Tojo - 08-01-2014 - twee-eiig , we laten ons verrassen... Linda99 - 10-01-2014 - twee-eiig M/J Elisabethbas - 19-01-2014 - één-eiig J/J Charmed - 8-02-2014 - twee-eiig M/M Marjonneke - 25-02-2014 -twee-eiig M/J Elize84 -28-02-2014 - twee-eiig M/M Yasmin84 - 01-03-2014 - twee-eiig J & ? Marral - 17-03-2014 - twee-eiig ??? Zawjatu - 25-03-2014 - twee-eiig ??? Bevallen: Dewy - 28-06-2012 - 35 wkn - Jaylinn 2300 / Danylo 1940 Ikke175 - 10-10-2012 - 35 wkn - Z 1640 / R 1775 Sasje24 - 06-04-2013 - 34.5 wkn - J 2174 / M 2226 Myloon - 20-09-2013 - 35.4 wkn - N. 2830 / T. 2704
Mooie pakjes ik1989! Wij doen de eerste pakjes met de naam erop... Hier vanmorgen zwangerschapsshoot gedaan, ben erg benieuwd naar de foto s!
♥ZwangerTweeling&Tweeling Mama's ♥ Zwanger: Twins27 - 15-12-2013 - twee-eiig M/J Annekevdz - 16-12-2013 - twee-eiig J/J ik1989 - 01-01-2014 - twee-eiig M/J Miepjepiepje - 01-01-2014 - twee-eiig J/J Tojo - 08-01-2014 - twee-eiig , we laten ons verrassen... Linda99 - 10-01-2014 - twee-eiig M/J Elisabethbas - 19-01-2014 - één-eiig J/J Charmed - 8-02-2014 - twee-eiig M/M Marjonneke - 25-02-2014 -twee-eiig M/J Elize84 -28-02-2014 - twee-eiig M/M Yasmin84 - 01-03-2014 - twee-eiig J & ? Marral - 17-03-2014 - twee-eiig M/J Zawjatu - 25-03-2014 - twee-eiig ??? Bevallen: Dewy - 28-06-2012 - 35 wkn - Jaylinn 2300 / Danylo 1940 Ikke175 - 10-10-2012 - 35 wkn - Z 1640 / R 1775 Sasje24 - 06-04-2013 - 34.5 wkn - J 2174 / M 2226 Myloon - 20-09-2013 - 35.4 wkn - N. 2830 / T. 2704
Marral wat leuk dat je een zoon en een dochter krijgt! Ik ben zelf ook zo benieuwd, moet nog even tot woensdag wachten.. Eigenlijk hadden we morgen de afspraak staan, maar mijn man bleek tot later op school te zitten en er dan niet bij te kunnen zijn..
Hoe hebben jullie bekend gemaakt (aan bijv je ouders) wat het geslacht van de kindjes is? Bij mijn dochtertje hadden we een roze lijstje gekocht en daar de echo foto in gedaan. In de avond bij mijn ouders langs gegaan die vol spanning zaten te wachten. Toen haalde ik het lijstje achter mijn rug vandaan, waarna mijn moeder en zus hysterisch van de bank sprongen JEEEEEEJ EEN MEISJE!! En mijn vader verslagen bleef zitten en heel droog zei "Hoe kan je dat nou zien??" Die had dus de hint van het roze lijstje niet begrepen, haha. Was zo grappig Wil nu weer iets leuks bedenken, alleen dan moet ik van te voren even instructies geven aan mijn vader..
Zawjatu: Oh, wat jammer dat die afspraak niet door kon gaan. Maar voor jou ook nog maar een paar daagjes wachten!! Ja, ik ben echt helemaal in de wolken hihi. Gister meteen geshopt hahaha. Leuke 1e pakjes van Noppies gekocht in roze en blauw Met het vertellen kan ik je helaas niet helpen. Mijn man wil niet dat iemand het weet. Dus hier blijft het een groot geheim! hahaha Grappig verhaal, van je vader hihihi
Wij hebben het bekend gemaakt door mijn man een blauw shirt aan te trekken en ik een roze shirt en zo binnen gelopen. Het duurde wel even voordat het kwartje viel
Wel leuk om het nog geheim te houden! Hoe ga je dat alleen doen als je visite krijgt? En ze bijvoorbeeld op de babykamer willen kijken? Daar zal op een gegeven moment vast iets roze en blauws liggen.. Kende trouwens ook iemand die t geheim wou houden en dus tegen iedereen zei dat ze het zelf ook nog niet wisten. Dat is wel slim. Bij mijn dochtertje wou ik het ook stil houden, maar na een week had ik me al zo vaak versproken dat iedereen het al wist haha.
Trouwens vanmorgen triae ontdekt op m'n buik Had op die plekken ook al erg bandenpijn gister en vannacht. Het zijn hele iniminie rode streepjes, ik dacht dat je van die grote rode littekens kreeg. Maar goed, ben nog niet eens 15 weken dus ben wel huiverig voor wat het eindresultaat zou zijn Had de stille hoop er ook deze keer ongeschonden door te komen, maar die hoop kan ik nu dus al laten varen haha..
Marral wat leuk een jongen en een meid!! Zawjatu hier ook woensdag geslachtsbepaling maar meer omdat eentje niet mee wilde werken.
Marral wat leuk een jongen en een meisje! En spannend voor jullie woensdag Yasmin en Zawjatu!! Ben heel benieuwd! Hier morgen controle (echo en bloed). Ben toch altijd wel weer benieuwd of alles goed blijft gaan! De mannen bewegen iig goed en mn buik lijkt de laatste week groeispurtjes te maken. Gewicht neemt ook ontzettend toe de laatste 3/4 weken; nu in totaal 14 kg aangekomen! Geen idee of dit veel is of niet, tot nu toe is er nog niets van gezegd bij de controles. Begin ook vocht vast te houden geloof ik. Mn voeten zijn dikker ( pas geen enkele schoen meer) en mn handen idem dito, doen ook heel pijn met buigen enzo En heb ineens last van pijnlijke benen 's nachts in bed. Overdag niet zo. Herkenbaar bij andere??
Hoi daar ben ik ook weer even. Myloon gefeliciteerd Voor de rest wel bij gelezen maar het gaat verder momenteel niet zo. Afgelopen woensdag ben ik tussen de middag omver getrokken door mijn enthousiaste hond en frontaal op mijn buik gevallen. Meteen thuis het WKZ gebeld en ik moest komen. Echo gemaakt en de kindjes deden het goed. Maar ze waren bang dat de placenta's konden los laten. Dus hup bloed afgenomen en opgenomen. Vrijdag morgen mocht ik weer naar huis omdat alles rustig bleeft. Woensdag moet ik voor extra controle komen. Gelukkig zijn de kids naar twee rustige dagen weer vollop actief en dat stelt me gerust. Ik ben helemaal beurs en blauw. Een zwaar gekneusde schouder en gekneusde ribben heb ik aan de val over gehouden maar dat vind ik onbelangrijk. Dat het maar goed gaat met mijn kids dat is belangrijk! Vandaar dus even mijn afwezigheid.
Pff heftig linda, maar wat fijn dat alles goed lijkt te zijn. Bij zwangerschap van zoontje was ik ook omver getrokken door de hond, geen leuke dingen... Miepjepiepje succes morgen! (Btw.. niemand die mij even in de lijst kan zetten? )
Nienke een spannende dag morgen. En komt allemaal goed als ze naar huis mogen. hier kregen wij ze thuis met een gewicht net van 2 kilo. Het waren echt ini mini's maar het gaat echt vanzelf. Hopelijk mag jullie kleine man van de monitor af morgen. Oooooooooooh wat leuk een jongen en een meisje Linda oh wat schrikken zeg. Doe maar rustig aan. En alles goed in de gaten houden. Moes wat zijn je gegevens voor in de lijst? Heb teruggekeken maar kon ze zo snel niet vinden.. Myloon hoe heten je kleine knulletjes? Ben zo benieuwd Vertellen van geslachten : Wij hebben het geheim gehouden. Iedereen wist dat wij wel wisten dat het werd maar we hebben tot aan de geboorte onze mond kunnen houden. Er waren er een paar die door bleven vragen maar ook echt ff gezegd dat ze hiermee op moesten houden. Gelukkig deden ze dat ook anders was ik uit mijn slof geschoten Dus met de geboorte hebben we verteld dat het 2 meiden waren.. haha.. Woensdag moeten we naar het cb.. een week voor hun eerste verjaardag. Ben zo benieuwd wat ze wegen.. denk dame 1 rond de 7300 gram en dame 2 rond de 8200
Zawjatu: Als t er 1 was hadden we idd gezegd dat wij het zelf ook niet weten. Als je dan hij of zij zegt weet iedereen t meteen. Maar met 2 praten we toch telkens over 'ze' of 'de kindjes'. Dus dan valt het toch niet op. En het kamertje, die krijgt gewoon niemand te zien tot ze er zijn hahaha Linda: Oh, wat schrikken zeg!! Gelukkig gaat het met de kleintjes allemaal goed! Ikke: Wow, zijn je meiden bijna 1 jaar!! Wordt het een groot feest? En spannend, naar het cb! Ben benieuwd of je goed kunt schatten qua gewicht hahaha
Miepjemiepje: als je vocht vasthoudt is het ook wel logisch dat je snel en veel aankomt denk ik! Deze kilo's zijn er vaak ook weer supersnel vanaf! Wel vervelend natuurlijk dat vocht vasthouden. Ik begin hier nu ook behoorlijk last van te krijgen! Vooral in de enkels ook. Niet iedere schoen past me meer. Weet iemand wat je hieraan kunt doen? Heb geen idee wat je juist wel/niet moet eten. Iig niet te vaak soep lijkt me Stria heb ik ook last van!! Het wordt steeds erger, vooral midden op mijn buik zijn grote en felrode strepen te zien Ik smeer me een ongeluk met zwitsal mamacreme, helpt niet zo dus.. Volgen mij kun je er met een tweeling ook niet onderuit denk ik. Hebben jullie veel last van harde buiken? Ik iedere dag en vaak wel 10-15 keer op een dag. Wij hebben het geslacht wel aan familie en vrienden bekend gemaakt. Wel heel lang getwijfeld overigens. Door middel van een grote taart, zelfgemaakt via de hema, in blauw/roze kleuren. Erg leuk, bij de vrienden hebben we roze/blauwe cupcakes gemaakt. Viel in de smaak haha. Het is iig leuk om zelf te weten! Vooral tav het bedenk van de namen.