Mamamars, fijn dat je ingeleid gaat worden. Een kilo verschil, tja, dat gaat hem hier ook zeker wel worden. Halen ze later wel in, buiten de buik, zeggen de gynaecologen. Heel veel succes met je bevalling en laat je weten hoe het is gegaan? Moes, gelukkig is het beter nu. Lijstje, ik ga hem bijwerken als we in ons nieuwe huis geïnstalleerd zijn. Volgende week dinsdag denk ik. Vannacht gelukkig weer eens een flinke nacht gemaakt. 7 uur wakker is toch beter dan half 5. De kleine man sliep tot 8 uur nu hij zijn kamer weer voor zichzelf had, dus dat was ook mooi.
Hoi meiden, Weer even geleden dat ik van me liet horen. 17,5 week zwanger alweer. Vorige week hadden we controle en echo in het ziekenhuis maar ze kon de geslachtjes niet zien en ze zeiden dat ze daar ook liever in dit stadium geen uitspraak over doen. Want het zou niet duidelijk te zien zijn. Wel raar wat ik zie dat de meeste van jullie het rond de 16 wk weten. Ik ben zo nieuwsgierig haha. Hebben jullie een pretecho laten doen voor het geslacht?
Mama Mars, veel succes! En hopelijk dienen je kleintjes zich snel aan en gaat de bevalling soepeltjes Amber81, bij ons was t bij 1 te zien rond de 18 weken, maar hij durfde geen zekerheid te geven, bij de 20 weken echo wisten wij pas echt wat het werd. Geen pretecho gehad.. Hier alles oke, zit nu wel 100% in de ziektewet tot de bevalling door mn bekken enzo. Meisjes schoppen elke dag harder en tis zo geweldig!
Veel succes alvast Mama Mars! Hopen dat alles spoedig verloopt! Moes fijn dat je weer thuis bent! Elsiabethbas heel herkenbaar dat stressmomentje; heb ik ook gehad. Gelukkig is alles nu min of meer klaar, de rest zijn van die dingen die mn o geving lekker mag halen als de jongens er zijn. Bij jou is het natuurlijk wel een tikkeltje pittiger door het nieuwe huis en alles! Gefeliciteerd nog met jullie zoon! Hier alles ok. Over een week weer controle. Wel erg veel pijn van mn linker bekken; kon gisteren niet liggen zitten of staan zonder stekende pijn door mn bil en onderrug. De fysio denkt aan overbelasting. Dus nu op de bank veel liggen tot het over is. Zo is het wel shit zeg!
Heerlijk he charmed, ik hoop dat ik m'n meiden ook snel ga voelen kl**e die bekken.. Deze zwangerschap gelukkig (nog) geen last van. Vandaag weer een echo gehad. Helaas donderdag weer naar radbout.. Dit keer kindercardioloog mee kijken en 2x per week controle blijft. Pfff die meiden bezorgen me nu al slapeloze nachten, hoop zo dat het onschuldig is en snel over gaat
eerst dachten ze onrijpheid, toen hartje traag bleef dacht gyn aan av blok. Hiervoor doorgestuurd naar radbout maar toen waren beide hartjes helemaal goed. Volgende echo was weer ritme traag dus 2x per week controle en toch weer uitgaan van onrijpheid. Gister echo gehad en niet 1 maar allebei de kindjes een traag ritme.. Dus nu weer naar radbout voor verder onderzoek.. 'Onschuldige' onrijpheid of is er toch iets anders aan de hand.....
Blijft spannend dus, Moes. Zwanger zijn is niet altijd leuk, kom ik meer en meer achter. Toch is er ook wel eens goed nieuws, een vriendin van mij had een combinatietest-uitslag 1:5 kans op down en 1:13 kans op trisomie 13 en 18. Maar vandaag bleek er niets aan de hand te zijn. Gelukkig, want ze is al 44 en dit was voor haarecht de laatste kans op een tweede kindje. Huis is bijna klaar, morgen puntjes op de i en dan donderdag verhuizen!
Hey dames, Ben nieuw hier op het forum, zal me even voorstellen ik ben Inge en ben 27 jaar en ben nu bijna 20 weken in verwachting van een tweeling 2 boys. En wij hebben ook pas een huis gekocht en kunnen er waarschijnlijk eind november in
Wouw wat een goed nieuws elisabethbas! superfijn dat toch alles goed blijkt te zijn ! Welkom inguuhtje, gefeliciteerd met je zwangerschap van 2 boys, leuk..en jullie nieuwe woning natuurlijk
Nou Moes, dat blijft nu nog even spannend zeg sterkte.. Ik heb 6 nov de 20-weken echo. Vind deze zwangerschap zo snel gaan, maar dat komt vast omdat het niet meer zo nieuw is als bij de eerste. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar wij hebben met 15 weken idd een pretecho laten maken bij een bureau. Zij claimen het vanaf 15 weken te kunnen zien 2 jaar terug bij mn dochtertje hadden ze nog andere apparatuur en toen was het vanaf 17 weken. In het ziekenhuis vertelde ze dat 'ze' zelfs met apparatuur bezig zijn waarbij het geslacht met 12 weken al op te zien is.. Maar dat hebben ze nog bijna nergens geloof ik..
Hee meisjes, Vanmiddag om 14.14 uur is geboren ons kleine meisje J.ill D.outzen 1920gr en 47 cm lang... Om 15.26 uur volgde met een stuitbevalling en een flinke knip ons manneke J.oy M.ichel hij weegt 2890 gr en is 45 cm lang. Hij kreeg het in de buik flink benauwd en was een knip dus nodig en persen zonder weeen ook. Beide zijn geboren na 1x persen en maken het na de opstart probleempjes van Joy uitmuntend. Ben trots op mezelf mn manneke en zus we hebben het met zn drieeen maar voor elkaar gebokst!
Hoera, Mama Mars, fijn dat alles goed is met je kids! En inderdaad een groot verschil in gewicht. Moeten ze nog in de couveuse? Geniet van elkaar!
Van harte gefeliciteerd met je kindertjes mamamars! Wat fijn dat het zo goed gaat, je mag met recht trots zijn!
Inge: welkom! Elizabethbas: wat fijn dat je vriendin zulk goed nieuws kreeg! Succes met laatste loodjes van de verhuizing en nog gefeliciteerd met je zoontje. Hier weinig nieuws. Vanaf deze week met verlof en merk dat ik de dutjes wel erg goed kan gebruiken. Beide kids zijn ook ziek, dus de nachten vreselijk. Babykamer schiet lekker op!
Gefeliciteerd mama mars, nu lekker genieten en mooie namen voor beide kindjes..! Hier vanmiddag nieuwe echo gehad... hartritmestoornis bij beide kindjes blijft. Of een 1 eiige tweeling met zelfde afwijking of stoornis komt door externe factor bijv infectie. Maandag bloedprikken hiervoor. Enige wat we nu kunnen doen is hopen dat de hartjes nie te trag of te snel gaan kloppen waardoor de kindjes vocht vast gaan houden want dat zou foute boel zijn... Kl**e dat ze met deze termijn nog niks kunnen... 2x per week controle blijft
Jeetje Moes wat een rollercoaster. Ik hoop en bid dat er niks ernstigs met jullie kindjes is. Het hart is de motor van een mens en daar mag gewoon niks mis mee zijn. Sterkte. Mag ik vragen hoeveel weken je nu bent?