zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door moeke01, 25 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag

O yesss dat is goed nieuws zeg!!! Ik snap dat je blij bent!!! Nou nog ff blijven zitten :D..

2. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Dat is heel goed om te horen! Mogen ze zolang blijven zitten als het zo goed blijft gaan?

3. elisabethbas

elisabethbas Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.886
    2
    38
    't Gooi
    Anneke, ik denk het... Durf nog niet verder te kijken en vragen dan 32 weken, omdat dat de termijn is die ze maaaaanden geleden al noemden. Als alles vrijdag nog goed gaat, ga ik dat denk ik eens ter sprake brengen. Alsof het ongeluk brengt als ik dat nu al zou doen, zo voelt het.
    Ik denk dat ze na de 32 weken veel sneller gaan ingrijpen als er ook maar iets afwijkends te zien is op echo of ctg.

4. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Nou inderdaad, geen ongeluk brengen. Wel fijn hoor dat ze nu zo goed gaan. Al die rust doet ze blijkbaar goed!

5. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Wow, wat een super nieuws en het kleintje gewoon boven de kilo!
    Ben blij voor je!

6. moppietoppie

16 jan 2008
    25
    0
    0
    Almere
    @elisabeth wat goed zeg komt helemaal goed!

Wow meiden hebben jullie ook zo een last van gewoon weg niet kunnen slapen ik lig nu al 4. Dagen op de bank en rond 6 in slaap vallen om vervolgens om 7 mijn popje aan te kleden voor school hihihi heb ergens gelezen dat het de natuur is die je voorbereid op de lange nachten hihihi time Will tell

@ alle meiden hier ik heb het al eerder gevraagd maar er zijn wat nieuwe namen bij heeft er iemand een pessarium?

7. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Heb ik ook last van hoor.. slapeloze nachten pfff...

8. zawjatu

zawjatu Actief lid

20 jul 2013
    258
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag lieve meiden..

Ik lees altijd mee maar reageer niet zo vaak.. Wil nu graag even reageren omdat ik er zooo zwaar doorheen zit..

Ik ben al dagen zo ontzettend moe en slap. Ik voel me mentaal ook ontzettend labiel en loop daar veel over te piekeren.. Ben dan bang dat ik het allemaal niet meer aan kan :(
    Ik heb vorige week de hele week mijn ijzer- en foliumzuurtabletten vergeten dus misschien dat dat mee speelt. Maar ik neem ze nu weer 3 dagen en ben nog steeds dood op en somber.

Mijn dochtertje (2 jaar en 3 maanden) is deze week ook zo ontzettend druk. Al de hele week tandenpoep en knalrode billen, en ze is heel erg aan het puberen. Overal tegenin gaan, continue druk aan het praten en ik moet de hele dag reageren.. zo vermoeiend :(

En qua psychisch labiel zijn ben ik een beetje hypochondrisch, ik denk denk dan gelijk dat ik helemaal in ga storten en het abnormaal en heel zorgelijk is hoe ik me voel.. Waardoor ik ga lopen piekeren en het mezelf alleen maar nog zwaarder maak.. :(

Herkent iemand dit? Heeft iemand ook wel eens zo'n dip gehad en was dat weer over gegaan?

En hebben jullie tips wat ik kan doen?

Ik vind deze zwngerschap veel zwaarder en kan er helemaal niet zo van genieten als van de eerste..:'(

Liefs een bezorgde mama..

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dat niet slapen...join the club...ik ging toen af en toe slapen in het zh met medicatie om ff paar nachtjes bij te tanken!!!
    sliep ook bijna niet meer!!
    constant harde buiken bij iedere draai die ik maakte...pff oh ben blij dat ik er vanaf ben hihi!!!!

10. moppietoppie

16 jan 2008
    25
    0
    0
    Almere
    Oh gelukkig ben niet de enigste sta nu ook ff op twijfel om toch te gaan bellen ik ben kapot kan niet meer!

Maar ben wel heel blij dat mijn jongens nog heerlijk in mijn buik zitten en ze moeten nog echt wel blijven zitten !

11. Salamander

Salamander Bekend lid

1 okt 2012
    629
    4
    18
    Vrouw
    Directiesecretaresse
    Vlakbij Amersfoort
    Ja herkenbaar... ik doe ook haast geen oog dicht dus slopend is het zeker!! Voor mezelf zou ik het ook wel goed vinden als ze zouden komen maar voor mn kindjes hoop ik toch dat ze het nog even volhouden!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Woww wat goed elisabeth..

Slapeloze nachten in de zwangerschap zijn geen garantie voor de nachten na de zwangerschap... 9 weken helse pijnen en niet kunnen slapen, gaven mij als cadeautje 2 direct (op 2 nachtjes na) doorslapende kindjes....

13. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @zawjatu: wat vervelend dat je je zo voelt. Het is voor mij deze zwangerschap ook zwaarder dan de vorigen, maar niet zo extreem als jij beschrijft. Misschien is het verstandig om zo nu en dan je kindje even uit logeren te laten gaan, zodat je wat bij kunt tanken en het te bespreken met je gynaecoloog of huisarts, voordat je je nog rotter gaat voelen. Sterkte!

14. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    @mamamars: daar teken ik voor, zulke snelle doorslapers, wat heerlijk voor je! Hoe is het verder?

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Gaat heel goed, merk echt weinig van de meer drukte die iedereen me zei te krijgen, ben binnen een half uur klaar met voeden etc... Het is volgens mij maar net hoe druk memmie zelf is, lekker relaxt overal mee omgaan en een ritme van drie RRR en is geboren... Deze moeten we wel echt aanhouden, J.ill is erg gevoelig voor 'drukte' en is na de tijd van de wap maar daar kunnen we ook niet altijd rekening mee houden, J.oy weet nog steeds niet wat huilen is, als die wil beginnen duurt het 5 minuten voor de diesel gestart is hahaha..

Vorige week heb k met J.oy op de weegschaal gestaan en daar kwam uit dst ie al 4500 gram zou wegen... Ben blij dat ik nog 6 maanden kan genieten thuis het gaat zo snel... over 2 nachtjes zijn ze gewoon al 6 weken... (mem mag naar de sportschool woehoee)

Je houd t lang vol meid... Jij kwam ook uit Fryslan toch??

16. annekevdz

annekevdz Fanatiek lid

25 sep 2009
    2.515
    0
    0
    Klinkt helemaal geweldig, genieten dus! Weer lekker sporten is voor jezelf ook echt fijn! Geef je bv? En dat aan twee in een half uur? Wauw, wil ik ook!

Ik kom idd ook uit Fryslân, woon in Ljouwert. Mijn kindjes lijken nog stevig in mijn buik te zitten, in principe word ik volgende week donderdag ingeleid, met 37+4, niet slecht toch? De laatste loodjes zijn gewoon zwaar, kan weinig meer en das onhandig met twee rond rennende peuters. De oudste is gisteren trouwens voor het eerst naar de basisschool geweest om proef te draaien, bijna peuter af!

17. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oehhh de tijd vliegt!!!

Nee geef fles, wou wel bv geven maar vind dat je hier 100% achter moet staan(ik stond er voor zo'n 70% achter denk ik )... Als ik mn totale bevallings verhaal hier neer zet zullen jullie begrijpen waarom ik geen bv ben gaan geven...

Ahh Ljouwerd das niet zo gekke ver nee, en het voordeel van een prenatal hahaha.

37.4 knap! Als ik niet zoveel nierstuwing had gehad van de piekende bloeddruk had ik het ook nog wel lang vol gehouden, maar dit was echt beter.

Nee geen succes als je rond rennende peuters heb haha en zo lekker uitdagen ook.

18. Marjonneke

Marjonneke Actief lid

8 sep 2013
    226
    0
    0
    Zaandam
    Pff vandaag echt veel harde buiken waar ik soms misselijk van word. Echt niet fijn zo een behoorlijk grote harde voetbal aan je lichaam..
    Tja, vorige keer in het ziekenhuis zeiden ze dat het erbij hoort helemaal bii een tweeling zwangerschap. Kan me bij de zwangerschap van mijn zoontje ook niet herinneren zoveel harde buiken gehad te hebben.

Is het herkenbaar?

19. Tevka

Tevka Niet meer actief

Hallo!
    Ik lees sinds kort af en toe een beetje uit nieuwsgierigheid mee.
    Zoals jullie in mn handtekening/banner kunnen lezen ben ik zwanger van een tweeling.

Ik zou graag wat tips krijgen van jullie wat betreft kinderrwagens.
    Welke hebben jullie en waarom?

Zou ik af en toe mee mogen kletsen met jullie?

20. Sammy88

Sammy88 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    3.922
    1
    38
    den haag
    Ik heb het ook heel erg!!

Hmm weten jullie hoe vaak je de baby's moet voelen per dag? Ik heb echt het gevoel dat ik ze sinds gister echt heeel weinig voel. Maar steeds als ik denk nu ga ik bellen dan voel k ze even bewegen. Wat zouden jullie doen?

Deel Deze Pagina